SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, in de tussentijd heb ik al 100 posts gemist.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je niet hier posten. Mis je daar weer allemaal posts![]()
Wow zeg...quote:Op maandag 7 juli 2014 21:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, in de tussentijd heb ik al 100 posts gemist.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn Engels is niets mis mee inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, gewoon Nederlandse grammatica in het Engels
Ja ja we weten het nu wel, jouw Engels is geweldig en je bent super slim.![]()
Wat is het geworden?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Revontulet het volgende:
Zojuist mijn eerste plakplaatje gehaaldNAC Breda
Rèsbaarge![]()
trampstamp?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Revontulet het volgende:
Zojuist mijn eerste plakplaatje gehaald![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Revontulet het volgende:
Zojuist mijn eerste plakplaatje gehaaldLife-size Martins Indiquote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Revontulet het volgende:
Zojuist mijn eerste plakplaatje gehaald![]()
![]()
Het heeft ook niet geholpen. vond het al een rare optie. Probleem is er dus nog steedsquote:Op maandag 7 juli 2014 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Maverke, volgens mij zit die paki u te trollen
[ afbeelding ]
Hij zei ook dat het te maken had met de maintenance op webapp van vandaag omdat de server niets opslaat wat je veranderd aan je squad![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Hoe kom je hier aan??![]()
Dit is in mijn wijk![]()
![]()
Ja maar waar heb je het gevonden, op facebook heeft hij maar 10 likes ofzo bij degene die hem gemaakt heeft dus had niet verwacht dat hij heel NL door zou gaanquote:![]()
http://www.skoften.net/gallery/picdump_472quote:Op maandag 7 juli 2014 21:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja maar waar heb je het gevonden, op facebook heeft hij maar 10 likes ofzo bij degene die hem gemaakt heeft dus had niet verwacht dat hij heel NL door zou gaan
#17![]()
Nu is het ook wel leuk. Blindquote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar dagen later was leuker geweest.![]()
![]()
Mooie discardquote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar dagen later was leuker geweest.![]()
Voor de nieuwschierige mensen, het is Louis met de wereldbeker geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dansende Luigi is ook een idee ja.wat is een lach als je van binnen huilt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: