abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142228778
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Aan de andere kant zou de bank niet zo gehandeld hebben als TS een hoop spaargeld heeft.

(PS. tenzij er weer zo'n banksukkeltje niet verder heeft gekeken dan zijn neus lang is want er gebeuren soms rare dingen).
Als er geen inkomen op de rekening komt, gaat een bank geen creditcard verstrekken. Die regels zijn vaak heel rigide, hoor.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_142229084
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Als er geen inkomen op de rekening komt, gaat een bank geen creditcard verstrekken. Die regels zijn vaak heel rigide, hoor.
Dat zou kunnen, zelf nooit gemerkt maar ik zou het vreemd vinden als je een behoorlijk vermogen hebt (wat inkomen genereert) dat je dan niet rood mag staan of een creditcard krijgt.
pi_142234781
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, zelf nooit gemerkt maar ik zou het vreemd vinden als je een behoorlijk vermogen hebt (wat inkomen genereert) dat je dan niet rood mag staan of een creditcard krijgt.
Als je flink wat vermogen hebt kun je toch ook een pre paid creditcard aanschaffen.
pi_142248548
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 00:26 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Er zijn wel mogelijkheden, maar dat is goed zoeken.

Bij de Rabobank kom je bijvoorbeeld in aanmerking voor het RiantPakket als je een bruto inkomen hebt van ¤ 6.000 OF je een vrij besteedbaar vermogen hebt van meer dan ¤ 80.000. Bij dit betaalpakket krijg je een MasterCard of Visa met een bestedingslimiet van ¤ 10.000. Omdat een creditcard meer een betaal- in plaats van kredietfaciliteit is (m.u.v. CC's met Gespreide Betaling) is dit wat anders dan het aanvragen van een roodstand. Bij KNAB kan je bijvoorbeeld rood staan als je voldoende creditgeld (spaargeld) hebt. Als je wilt kan je daar dus ¤ 20.000 rood staan als je ten minste ¤ 20.000 aan spaargeld bij de bank hebt staan. Je kan daar toch niet aankomen zonder het via je betaalrekening over te boeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')