Ik vond het wel aardig! In elk geval goed dat er vragen over de oudere seizoenen voorbij komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:46 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik zal wellicht de enige zijn, maar die GTST quiz echt tegenvallen..
Dat ben ik wel met je eens.. dat klopt.. verder vond ik het wel ietsje tegenvallen, maar ik geef het vanavond nog een kansjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:59 schreef Dagobert.Duck het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig! In elk geval goed dat er vragen over de oudere seizoenen voorbij komen.
ik dacht dat ik de enige was die dat vondquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:46 schreef Miss_paraplu het volgende:
dat is wel leuk om terug te zien ja, maar voor de rest heb ik eigenlijk alleen maar het gevoel naar een grote kijk-mij-eens-lollig-doen te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:58 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het wel leuk eigenlijk! Leuk al die oude beelden
Nope jij bent niet de enige.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:46 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik word niet goed van die slechte acteurs. Wat een Hollandse spruitjeslucht, speciaal afgestemd op de Nederlandse grijze massa. Boeit mij i.i.g. 0,0 !quote:
okequote:Op donderdag 4 september 2014 21:20 schreef mooi88 het volgende:
heel ingewikkeld de quiz ik heb de app gedownload en de vragen moest je snel beantwoorden,
ik ben gtst fan,
maar ik vind de quiz moeilijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |