quote:
Op woensdag 3 september 2014 12:34 schreef Samzz het volgende:Ik denk dat het een goed idee is sticky's te maken van een aantal topics. Bijvoorbeeld een sticky borduren, een sticky schilderen, een sticky digital art, jada jada.
Ik raak de topics hier altijd kwijt, ik zoek ze daarom niet meer en als resultaat post ik er niet meer, enkel nog in US.
Borduren en DA staan gelukkig nog wel vaak bovenaan, maar het is idd jammer dat andere topics (kleine creaties/sieraden maken/tekenen/schilderen) vaak wegzakken en onvindbaar zijn.
Sticky lijkt me niet zo handig, maar we kunnen ze wel centraal zetten.
Dan staan ze weliswaar onderaan (maar wel vast!), maar ik kan altijd nog een sticky (gesloten) topic bovenaan zetten met de melding dat die topics onderaan staan, en evt een samenvattende post met links

Buig me er ff overheen als ik wat meer tijd heb!
quote:
Op woensdag 3 september 2014 22:07 schreef Samael het volgende:[..]
Niet zozeer dat ik belangrijke topics kwijt raak. Maar ook ik ben van mening dat de belangrijkste medium topics inderdaad een sticky status verdienen. Iig digital art
Los daarvan loop ik nog altijd met het idee een digital art speedpaint topic te openen. Maar daar zie ik voorlopig nog vanaf vanwege mijn lage verwachtingen in opkomst en deelname.
Lage opkomst en deelname heb je sowieso last van totdat CRE actiever wordt. Er zit langzaam maar zeker wel een stijgende lijn in gelukkig.
Door dat soort topics te openen (wat gewoon een goed idee is) en ze te blijven kicken zodra ze onderaan dreigen te verdwijnen lok je die activiteit op den duur juist uit.
Maar omdat er geen direct resultaat is, maar het een langzaam proces is, is dat minder aanlokkelijk. Het kan zomaar zijn dat hetzelfde topic (of een eventueel later deel) volgend jaar pas gaat stormlopen.
Ik zou het iig alsnog de moeite waard vinden

Van niks doen gaat CRE juist achteruit ipv vooruit.