Ik zal dit weekend eens een tekst in elkaar zetten voor een dergelijk topic. Ik ben heel benieuwd of er meer mensen zijn die dit interessant vinden.quote:
Ik ook. Ik maak het zelf niet, maar ik vind het wel mooi om te volgen en te zien wat anderen voor moois makenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik zal dit weekend eens een tekst in elkaar zetten voor een dergelijk topic. Ik ben heel benieuwd of er meer mensen zijn die dit interessant vinden.
Ja hier ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik maak het zelf niet, maar ik vind het wel mooi om te volgen en te zien wat anderen voor moois maken.
Ja hoor leukquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:34 schreef Natalie het volgende:
Ik maak graag moodboards. Eerst alleen voor m'n opleiding tot interieurstylist, maar ben er een beetje in doorgeslagen, geloof ikJaargetijden, thee, emoties. Je kan het zo gek niet bedenken! Is een topic over/met moodboards misschien een idee voor Cre?
Jahaaaquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:34 schreef Natalie het volgende:
Ik maak graag moodboards. Eerst alleen voor m'n opleiding tot interieurstylist, maar ben er een beetje in doorgeslagen, geloof ikJaargetijden, thee, emoties. Je kan het zo gek niet bedenken! Is een topic over/met moodboards misschien een idee voor Cre?
Moodboards & collagesquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja hoor leuk
Misschien breder maken en ook gewoon collages doen? Die maak ik wel vaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |