Het zou zomaar kunnen dat er ooit een dergelijk topic heeft bestaan, maar ik kan 'm dan niet terugvinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:21 schreef Arch-Indar het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier, en weet niet zo goed of het hier hoort, maar bijvoorbeeld een topic over miniaturen verven ? En miniaturen bouwen ? is er al zoiets ?

Nu jij ook magische krachten hebt en Fok! (forum) enkele veranderingen doorstaat kan er misschien nog eens gekeken worden naar een SC? Het werd in dit topic een beetje 50/50 ontvangen, dus geen idee of het van de grond zou komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, of er mensen gaan posten.

Ik sta iig open voor de discussiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:48 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Nu jij ook magische krachten hebt en Fok! (forum) enkele veranderingen doorstaat kan er misschien nog eens gekeken worden naar een SC? Het werd in dit topic een beetje 50/50 ontvangen, dus geen idee of het van de grond zou komen.

Ik ook. Eens overleggen hoe we e.e.a. vorm kunnen geven.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik sta iig open voor de discussieWeet niet of het op de lange termijn geen activiteit in de andere topics wegslurpt, maar het is wel het proberen waard denk ik.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |