abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148237466
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat de teken topics sowieso meer mannen aantrekken dan het haaktopic.
Misschien zou een extra mannelijke mod helpen.
Meer mannentopics (metaalbewerking etc), maar goed, dan moet er ook gepost worden.
En het is hier al geopperd maar CRE zou ART moeten heten.
In de tekentopics wordt bv. sowieso minder gepost heb ik het idee. En een topic over metaalbewerking zou zeker tof zijn.
Dat laatste vind ik eigenlijk wel een goed plan (ART).
  vrijdag 2 januari 2015 @ 11:58:22 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_148239526
CRE naar ART is een goed idee, ja. Minder hoog geitenwollensokgehalte idd :).

Of een mannelijke mod meer mannen gaat trekken... Weet niet, hoor. In de tekentopics zijn de mannen best actief en ik vind het zelf wat vreemd een mod aan te stellen enkel omdat deze man is. Laat staan wanneer het een man is die bijvoorbeeld nooit hier post. Maar dat zijn slechts my two cents :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  PR en moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 12:07:03 #123
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_148239679
Ik ben sowieso een voorstander van houtbewerking en metaalbewerking topics enzo, daar ga ik ook nog mee bezig in mijn opleiding dus daar kan ik ooit ook nog wel eens topics over openen, maar ik vrees dat er te weinig mensen zijn die dat doen om het topic echt aan te laten slaan. Tenslotte had iemand anders die dat doet dan ook al lang een topic kunnen openen :@

Dat K&W topic kan ik wel ff overleggen met de betreffende mods daar.

En ART vind ik ook wel een goeie hoor, maar daarmee sluit je dan haast wel de haak/brei/knutseltopics af van het forum aangezien dat echt meer creatief dan art/kunst is.
Om dat geitenwollensokgehalte en het beeld van 'vrouwen van middelbare leeftijd die knutselen' is het forum een tijdje geleden al van naam veranderd van 'knutselen en creativiteit' naar enkel 'creativiteit', waar dus de focus minder op knutselen ligt, maar kunst nog steeds creatief is.
Kan het achter gooien hoor, wellicht dat daar reacties op komen.
Fuck the EBU.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:10:23 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_148239750
Of een combi; artistiek en creatief. Zoiets?
  PR en moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 12:13:58 #125
288245 crew  Moira
pi_148239835
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
Of een combi; artistiek en creatief. Zoiets?
Kan het opgooien :Y
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 12:15:52 #126
288245 crew  Moira
pi_148239888
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2014 00:24 schreef Seven. het volgende:
Er is een topic in K&W over het opknappen van meubels, al overwogen om die naar CRE te verhuizen?
Ik kan het topic in K&W niet zo snel vinden trouwens, heb je een linkje?

Overigens kunnen dergelijke topics ook gewoon in beide fora komen te staan, dus voel je wat dat betreft vrij om een upcycling/recycling topic te openen over je pallet, dan vullen anderen vast aan :D
Fuck the EBU.
pi_148239947
Als alle knutselende, breiende, hakende, kleurende FOK-sters niet meer in dit forum zouden posten, waren er überhaupt geen mods nodig, want dan was het hier zo dood als een pier :+ Ik snap daarom niet zo goed waarom er zo op wordt neergekeken of waarom het afgedaan moet worden met huisvrouwen hobbies.

Ik ken (op Instagram) fantastische haaksters die kunstwerken maken van garen. Voorbeeld: @katikaart op Instagram die portretten maakt.

My two cents :+
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:23:06 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_148240031
Volgens mij begrijp je het verkeerd, of toch te negatief. Ik vind niet dat er neergekeken wordt op, echter heeft bijvoorbeeld haken of borduren wel een huisvrouwen uitstraling in de ogen van de meeste mensen :).
  PR en moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 12:23:26 #129
288245 crew  Moira
pi_148240036
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als alle knutselende, breiende, hakende, kleurende FOK-sters niet meer in dit forum zouden posten, waren er überhaupt geen mods nodig, want dan was het hier zo dood als een pier :+ Ik snap daarom niet zo goed waarom er zo op wordt neergekeken of waarom het afgedaan moet worden met huisvrouwen hobbies.

Ik ken (op Instagram) fantastische haaksters die kunstwerken maken van garen. Voorbeeld: @katikaart op Instagram die portretten maakt.

[ afbeelding ]
My two cents :+
Gaaf _O_ Maar die zouden dan ook eens hier moeten posten :D

En uiteraard zal het nooit zo komen te zijn dat alle knutselende, breiende, hakende, kleurende FOK!sters niet meer in dit forum zouden mogen posten, aangezien die hier altijd al thuis hebben gehoord en dat ook zullen blijven doen :Y
Maar juist omdat dat de enige grote actieve drijfveer van het forum is, willen we dat meer aanvullen met alle andere aspecten van creativiteit en kunst.
Daar zijn we al wel mee bezig, maar toch heerst er over het hele forum nog het beeld dat CRE alleen voor 'knutselende huismoeders' is, en dat schrikt andersoortige creatievelingen soms af waardoor ze nooit in CRE zullen posten, terwijl CRE er óók voor hén is.

We moeten dus een beetje een manier vinden om alle aspecten van creativiteit te verwerken in ons subforum, waar dus ook alle aspecten van creativiteit welkom zijn :Y
Fuck the EBU.
pi_148240152
Ik snap dat je op zoek bent naar aanvullende doelgroepen want hoe meer zielen hoe meer vreugde ^O^ maar laat dan de rest gewoon in zijn waarde. Waarom het afdoen als huisvrouwenhobbies? Nergens voor nodig om je af te zetten tegen de groep die momenteel dit forum überhaupt bestaansrecht geeft. Laat iedereen zijn of haar lol hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')