SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Zou iemand voor mij een leuk team met MOTM Dempsey kunnen bedenken?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
sorry zat op het werk zag niet dat hij dicht was.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef TBakkert het volgende:
MLS voor het aankomende toernooi.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eddie is je manquote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef TBakkert het volgende:
Zou iemand voor mij een leuk team met MOTM Dempsey kunnen bedenken?![]()
En welke opstelling en budget?![]()
Ok, WTF? Ik had verwacht niet zoveel terug te hoeven lezen maar dat viel erg tegen.
Ik had gisteren bij fifa4coins 100k gekocht omdat ik wilde weten of het betrouwbaar was (en ik had nog 3 euro op mijn paypal staan) en ik kreeg het niet binnen 5-10 minuten maar ik kreeg het binnen een uur.![]()
Is geen probleem hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry zat op het werk zag niet dat hij dicht was.
MLS voor het aankomende toernooi.
Oh ja, dat krijgen we ook nog natuurlijk... Dank voor de tip
Eddie is op het moment een beetje aan de prijzige kant.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Eddie is je man![]()
En welke opstelling en budget?
je kunt ook wel veel als haat zien hoorquote:zand in je vagina ofzo ?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef TBakkert het volgende:
Fuh-fuh-fuh-FIIIIIIIIIIIIIIIIIIINCH![]()
Toefjes, net tots kompany gekocht voor 470klijkt wel een redelijke deal maar er gaan er genoeg voor onder de 490k
![]()
Misschien is haat niet het juiste woord, maar als een andere user die reactie had geplaatst hadden er zeker geen/minder van zulke reacties op geweestquote:Op maandag 7 juli 2014 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kunt ook wel veel als haat zien hoorzand in je vagina ofzo ?
![]()
Dit team ben ik al meerdere malen tegengekomen (maar met NIF Dempsey)quote:Op maandag 7 juli 2014 16:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuh-fuh-fuh-FIIIIIIIIIIIIIIIIIIINCH![]()
Anders steek je gewoon zijn lul all the way in je bakkes of zo...quote:Op maandag 7 juli 2014 16:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Misschien is haat niet het juiste woord, maar als een andere user die reactie had geplaatst hadden er zeker geen/minder van zulke reacties op geweest![]()
Oh,okee, ik had op FUTDB gekeken. Maar ben over de 2 teams zo tevreden dat ik voorlopig niemand wil vervangen. En dat is voor mij heel bijzonder.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:17 schreef rolls-reus het volgende:
Toefjes, net tots kompany gekocht voor 470klijkt wel een redelijke deal maar er gaan er genoeg voor onder de 490k
![]()
Goede moobs heb jij zeker?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Gewoon op de vrije dag ekkes kijken snapte![]()
[ afbeelding ]
http://www.curvykate.com/(...)-curvy-kate-bra-ss12![]()
![]()
hoe was het AH avontuur?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit team ben ik al meerdere malen tegengekomen (maar met NIF Dempsey)'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
andere users reageren er niet zo autistisch opquote:Op maandag 7 juli 2014 16:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Misschien is haat niet het juiste woord, maar als een andere user die reactie had geplaatst hadden er zeker geen/minder van zulke reacties op geweestPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
die kom ik iedere dag tegenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuh-fuh-fuh-FIIIIIIIIIIIIIIIIIIINCH
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet de Kim Holland link hier neerzettenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goede moobs heb jij zeker?
![]()
Maar je vraag hoe het komt dat er zon abnormale prijsstijging is: Ik denk dat het komt door de lage prijs die je betaalt voor coins. Maar wel een geniale winstquote:Heeft er hier iemand meer winst op een speler kunnen maken, of is dit een record?
![]()
Haha de vriendin van Molfan is vet curvyquote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goede moobs heb jij zeker?
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet veel aan, geen 'nieuwe' producten gespot.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Welke is het? Curvy is ok, vet nietquote:Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha de vriendin van Molfan is vet curvy![]()
![]()
Nog wat leuke chickies gescoord?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet veel aan, geen 'nieuwe' producten gespot.![]()
Hagi had ik voor 600, die is nu 900-1000k, Desailly had ik voor 630k, die is nu volgens mij rond de 1,3-1,4 miljoen etc.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je vraag hoe het komt dat er zon abnormale prijsstijging is: Ik denk dat het komt door de lage prijs die je betaalt voor coins. Maar wel een geniale winstHeeft er hier iemand meer winst op een speler kunnen maken, of is dit een record?
Sinds world cup niet meer gespeeld
Gullit is gewoon gestegen naar 6,5 miljoen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb iets meer smaak dan je vader poesquote:Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Molfan kennende is het gewoon een vadsig wijf![]()
![]()
Ik had van de week wel iets aparts. Ik wilde via http://www.fifa-coins.net/ 100k kopen. Maar daar zet je eerst een speler op de markt en gaat daarna pas betalen en zeggen welke speler je hebt. Dus ik had een speler voor 100k er voor 3 dagen opgezet. Alleen toen bleek die site op dat moment niet te werken dus kon niet betalen. Kan ik 2 dagen later weer op fut, heeft iemand hem als nog gekocht.Gratis 100k dus
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is ook zo'n hype over op ea forum. Echt nonstop crossen en lb+y die gastenquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het is Finch zijn "Legends killer" teamquote:Op maandag 7 juli 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook zo'n hype over op ea forum. Echt nonstop crossen en lb+y die gasten![]()
Op ronaldo 1 miljoenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar je vraag hoe het komt dat er zon abnormale prijsstijging is: Ik denk dat het komt door de lage prijs die je betaalt voor coins. Maar wel een geniale winstHeeft er hier iemand meer winst op een speler kunnen maken, of is dit een record?
![]()
![]()
Ik vorige fifa 1.5 op sif messi.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wie is finchquote:Op maandag 7 juli 2014 16:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het is Finch zijn "Legends killer" team
En een 3 atb team kan ik nooit serieus nemen. Dan word je letterlijk en figuurlijk uit elkaar getrokken![]()
![]()
https://www.youtube.com/channel/UCQh3P2dfnFhQaw7AtioTXOAquote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie is finch
En een 3 atb team kan ik nooit serieus nemen. Dan word je letterlijk en figuurlijk uit elkaar getrokken![]()
Ik speel 352 en word absoluut niet uitelkaar getrokkenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie is finch
En een 3 atb team kan ik nooit serieus nemen. Dan word je letterlijk en figuurlijk uit elkaar getrokken
Mijn team zeker nog nooit gezien
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, wat dat betreft heb je dan niet veel aan de prijsstijgingen. Sterker nog: elke coin die je niet in een dure speler gestoken hebt wordt gewoon minder waard.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hagi had ik voor 600, die is nu 900-1000k, Desailly had ik voor 630k, die is nu volgens mij rond de 1,3-1,4 miljoen etc.
Sinds world cup niet meer gespeeld
Gullit is gewoon gestegen naar 6,5 miljoenAardig gekquote:![]()
![]()
harde column van Derksen over gijpquote:Op maandag 7 juli 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook zo'n hype over op ea forum. Echt nonstop crossen en lb+y die gasten
http://www.geenstijl.nl/a(...)derksenoverGIJP.html'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja was wel leuk. Alleen was wel in de laatste maand voor 14 uit kwam. Dus heel veel heb ik er niet aangehad.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft heb je dan niet veel aan de prijsstijgingen. Sterker nog: elke coin die je niet in een dure speler gestoken hebt wordt gewoon minder waard.
[..]
Aardig gekDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klinkt als een uitdaging, Ps4?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik speel 352 en word absoluut niet uitelkaar getrokken
Mijn team zeker nog nooit gezien![]()
![]()
Sick dit gaat nog een staartje krijgenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
harde column van Derksen over gijp
http://www.geenstijl.nl/a(...)derksenoverGIJP.html![]()
iddquote:Op maandag 7 juli 2014 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sick dit gaat nog een staartje krijgen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |