abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2014 @ 13:52:35 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_142003458
Zwangerschap & geboorte

2014

11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette
19 december: snoenk
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
disclaimer
pi_142003953
Rietje :* Veel sterkte!

Een goede SEO voor Sicilia! Bij mij zat er voor de SEO 3-4 weken en na de SEO ook weer 3 weken.

M'n eerste echte zwangerschapsklacht: maagzuur sinds gisteren :r
En ook gisteren "verrast" vriend had het per ongeluk verklapt twee weken geleden met een babyshower. Ik hoef voorlopig ook geen kleertjes, luiers en verzorgingsspul meer te kopen :+

Beetje jammer alleen dat er op de uitnodiging stond dat het een verassing voor mij was en ook op Facebook stond 'Wat was ze verast!' ;(
pi_142003984
Rietje :'( :'( :'( Ik zat nog wel vol spanning te lurken!
pi_142004178
Skittles, kreeg jij zelf die uitnodiging ook dan? _O- wel heel lief zo'n babyshower O+ .. ik zou me enorm verbazen (en dus echt verrast zijn) als mijn vriendinnen zoiets zouden doen.

Rietje :{ sterkte :*
pi_142004286
Rietje wat kut :* sterkte.
pi_142004428
Rietje wat erg. Veel sterkte :*
pi_142004478
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:12 schreef Crumpette het volgende:
Skittles, kreeg jij zelf die uitnodiging ook dan? _O- wel heel lief zo'n babyshower O+ .. ik zou me enorm verbazen (en dus echt verrast zijn) als mijn vriendinnen zoiets zouden doen.

Rietje :{ sterkte :*
Nee, m'n vriend zei dat er een kippenvel spelfout op stond en liet na de babyshower de uitnodiging zien die naar iedereen verstuurd was :D
Was ook heel lief, ondanks dat ik zei het eigenlijk niet te willen. Ideetje van een lieve kennis (van wie we ook de babykamer overnemen) en georganiseerd door mijn moeder en een vriendin O+
pi_142004549
Ach rietje, sterkte :*

En die voorbeelden uit dat boek... Brrr :{
Tralalalaaa
pi_142004805
En ik was het dus, die rietjelurker.

Met (volgens mijn berekening) 7 weken had ik de eerste echo. Die was niet goed voor 7 weken, wel voor 6. 2 dagen later had ik een echo bij het echocentrum en daar was een hartje op te zien, maar het vruchtje was nog kleiner dan de fertiliteitsarts zei. In theorie zou er een late innesteling geweest kunnen zijn, maar ik hield wel rekening met dat het gewoon niet goed zat.

Vandaag (volgens eigen berekening 9 weken zwanger) was het vruchtje ongeveer 1,5 mm groter dan 2 weken geleden en was er geen hartaktie. Ik moet nu wachten op een miskraam, tenzij dat langer dan een week duurt. Dan wordt er een curretage gepland. Vorig jaar had ik de punctie op Thijs' verjaardag, dit jaar is het voor mij weer geen mooie dag.....

Hopelijk tot ziens.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_142004878
McLaura! Sterkte meid!
S. 2014
J. 2016
  maandag 7 juli 2014 @ 14:33:44 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_142004986
ah McLaura, wat verschrikkelijk zuur ;(
Ik blijf voor je duimen in de toekomst!!
disclaimer
  maandag 7 juli 2014 @ 14:34:31 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_142005013
Ha skittles ook aan het maagzuur *O* En je bent verast, RIP aan de nabestaanden ;(

Mijn babyshower is trouwens een maandje vervroegd nu O+
disclaimer
pi_142005473
He bah Laura, wat teleurstellend. Hopelijk mag je je hier in de toekomst weer melden, met of zonder rietjes. :*

Fijn SQ van de shower! Damn nou wil ik ook een shower :')
pi_142005620
Fijn SQ! Wanneer heb je de shower nu?

Misschien zijn ze al bezig met voorbereidingen om je te verassen Crump >:) :+
  maandag 7 juli 2014 @ 14:54:41 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_142005648
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:53 schreef Skittles het volgende:
Fijn SQ! Wanneer heb je de shower nu?

Misschien zijn ze al bezig met voorbereidingen om je te verassen Crump >:) :+
als ik 32 weken ben :Y
disclaimer
pi_142005719
Oooh, alle tijd om je kaken te oefenen op eindeloos glimlachen :P
pi_142005980
Wat vreselijk stom, mcLaura :*

Ik wil ook wel een babyshower. _O-

Oh en echt, mijn hormonen. :') 3 jaar geleden heb ik het contact met een vriendin verbroken. Ze was nogal moeilijk in de omgang. Heel stellig in alles en iedereen veroordelend. Kort daarna is ze in Amerika gaan wonen. In mei nam ze contact met me op, ze was even in Nederland en we hebben afgesproken en alles uitgepraat. Ze is zo veranderd. Zo lief en oprecht is ze nu. Zaterdag gaat ze trouwen en ik ben nu echt :'( dat ik er niet bij kan zijn en dat zij niet bij de mijne is geweest. En dan voel ik me schuldig dat ik het contact heb verbroken toen. Terwijl zij zegt dat het voor haar wel een les was dat haar gedrag niet tof was.

Gisteren was de termijn van de miskraam en geen bloed. Ik was zelfs enigszins verbaasd. Elke dag voelt t een beetje beter en zekerder. Morgen 6 weken en een week erna de echo bij de lieve gyn in opleiding. De vk heeft trouwens aangegeven dat ze me af en toe bellen om te kijken hoe het met mij en de zwangerschap gaat dat vind ik wel lief. O+
pi_142006277
Wat ontzettend verdrietig McLaura, ik hoop dat je je hier in de toekomst weer mag melden. :*
pi_142006313
Mclaura :* voor jullie

Sicilia
*O* goede SEO

Wat leuk Skittles!

SQ
Fijn dat ze het verzet hebben

Cygne
:* hormonen
Lief van de vk. Fijn dat je er steeds meer vertrouwen in krijgt!

Vanmorgen hadden we de SEO
Alles leek goed O+ meer dan een uur gekeken. Baby's waren lekker druk :+
Baby 2 is gedraaid (woensdag lag ze nog anders) van stuit naar hoofdligging. Waarschijnlijk had ik daardoor vrijdagavond zoveel pijn.
Ze liggen nu beide met het hoofd naar beneden.

Ben echt helemaal verliefd. Vind het zo leuk dat ze met de gezichtjes bij elkaar liggen.
En nu liggen ze met de voetjes richting mijn rechterzij en trappen er dus heel gezellig 4 voetjes op 1 plek oO<

[ Bericht 12% gewijzigd door Zoë23 op 07-07-2014 20:22:18 ]
pi_142006440
Wat fijn Zoë en echt superleuk! Je klinkt ook verliefd O+

Leuk Skittles!

Stormqueen goed dat je aangegeven had dat je wilde verplaatsen!

McLaura :*
pi_142006442
Wat een mooie plaatjes zoe! Ik ben nu al benieuwd naar ze! O+
pi_142006775
Wat een lieve plaatjes Zoë!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_142006777
Fijn dat alles goed is Zoë! Leuke plaatjes en hoe lief dat ze met hun gezichtjes bij elkaar liggen O+
pi_142006935
Hooww ik moet nog even bijlezen maar ik lees in het vorige topic dat er gezegd wordt dat er nergens zwart op wit staat van de babypakketten bij supers.
C1000 heeft het wel op de site (bij acties): http://www.c1000.nl/consumentenservice/veelgestelde-vragen.aspx
Plus ook: http://www.plus.nl/acties/kiekeboebox
En AH heeft bij ons geregeld in een huis aan huis folder met andere bedrijven de aankondiging van lever geboortekaartje in en ook in de winkel zelf hangen de kaartjes met de aankondiging, maar als je dat niet hebt of ziet in de winkel zou ik de AH over slaan, maar onze kleine dorps AH doet het dus wel :D
pi_142007203
Wat een prachtige plaatjes zoë. O+

Ben nu eindelijk weer thuis, bloeddruk was aan de hoge kant, harde buiken waarneembaar, rugkrampen niet, urine niet schoon dus antibiotica. En de blaasontsteking kan dus ook zeker de oorzaak zijn vd krampen en harde buiken.

Mn 1e handmatige inwendige onderzoek gehad, geen ontsluiting, wel zit mup dr koppie in mn bekken, wat dus t drukgevoel goed kan verklaren.

Donderdag weer gewone controle bij de gyn en de laatste (?) groeiecho.

Nu eerst eten :Y)
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')