Wie heeft dit in de OP gezet?quote:Elke woendag kiest zendercoördinator, micromanager en kalende man Wilbert Mutsaers eigenhandig een Megahit.
ik niet ,staat er al een hele tijdquote:Op maandag 7 juli 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie heeft dit in de OP gezet?
Ik moest lachen.
Zal Wilbert's grootste fan Pino wel geweest zijn.quote:
grootste in lichaamslengte dan, want ik denk dat Kensington deze week grotere fans zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal Wilbert's grootste fan Pino wel geweest zijn.
*splut* stond de kleenex net te ver wegquote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Muis, als je toch naar de kapper gaat... doe dan zoiets
[ afbeelding ]
Met een kleurrijke lok, zoals ChatGirl al aangaf![]()
![]()
Ik zie het ook nu pasquote:Op maandag 7 juli 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie heeft dit in de OP gezet?
Ik moest lachen.
SCquote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
M'n lunch kwam omhoog.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik meende dat we hadden afgesproken dat je geen foto's van mij meer op Fok zou gooien...quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gisteren in Burgers' Zoo:quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heerlijk dat soort vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Wees blij dat ik die naaktfoto er niet op heb gezetquote:Op maandag 7 juli 2014 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik meende dat we hadden afgesproken dat je geen foto's van mij meer op Fok zou gooien...
Ik zal de foto laten zien aan mijn kapster. Misschien dat ze er iets mee kan.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ritueel verbranden wellicht...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal de foto laten zien aan mijn kapster. Misschien dat ze er iets mee kan.
Godverdomme.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ja, dat roep je bij een orgasme?quote:
Rastavlechtenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees blij dat ik die naaktfoto er niet op heb gezet![]()
Alhoewel Woflje daar wel blij mee zou zijn, want als er ergens lang haar zit is het daar wel
Het zit ook niet altijd even prettig, toegegeven.quote:
(k)anaaltunnel bedoel jequote:Op maandag 7 juli 2014 16:03 schreef wolfrolf het volgende:
Even mijn kanaaltunnel legen
CC: SilentChaos
het wordt nou meer (b)anaaltunnelquote:
quote:
Jouw UIquote:
Vanwaar jouw obsessie wat betreft Domien?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:34 schreef Holenmens het volgende:
Binnenkort doet Domien Effe Ekdom![]()
http://www.3fm.nl/programmaschema/2014-08-04
Dat baardje natuurlijk, duhquote:Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanwaar jouw obsessie wat betreft Domien?
Owja. Dan snap ik het wel.quote:
Helaas wel.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:34 schreef Holenmens het volgende:
Binnenkort doet Domien Effe Ekdom![]()
http://www.3fm.nl/programmaschema/2014-08-04
holenmens wil met domien neukenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanwaar jouw obsessie wat betreft Domien?
Kloptquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:28 schreef Pino112 het volgende:
Hoorde ik het goed? Vrijdag Jett Rebel te gast?
Ik denk dat ik zometeen Jett Rebel om dat te cancelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:28 schreef Pino112 het volgende:
Hoorde ik het goed? Vrijdag Jett Rebel te gast?
FF Ekdomien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:59 schreef wolfrolf het volgende:
holenmens wil met domien neuken
domien gaat episch GOEDEMIDDAAAAAAAGGG zeggen die week.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zometeen Jett Rebel om dat te cancelen.
Ik hoop het toch niet. Schijtnummer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
3 1 keer raden wat binnenkort megahit is.
Ken je dit niet?quote:
Tijd om een praatje te makenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus mijn onderhuurder is met de noorderzon vertrokken naar Zwitserland... Heefft niet tegen mij gezegd dat hij de kamer verlaat, heeft het niet gehad over waar hij de sleutels achterlaat en heeft de huur niet betaald ondanks dat het wel in het contract staat.
Kan ik nu huur gaan ophoesten.
Er is een officieel onderhuurcontract, maar als hij niet betaalt moet ik alsnog aan mijn verhuurder betalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tijd om een praatje te maken
Ik neem aan dat er een goed contract is?
Maar niet betalen heeft toch wel gevolgen voor hem?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is een officieel onderhuurcontract, maar als hij niet betaalt moet ik alsnog aan mijn verhuurder betalen.
Dus kan hij ervoor kiezen om niet te betalen.
Eerlijk gezegd zou ik het niet wetenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar niet betalen heeft toch wel gevolgen voor hem?
Klinkt als een topcontractquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten
Ik huur via een studentenhuisvestigingsorganisatie, dus ik ga er van uit dat het goed geregeld is.quote:
Dan moeten zij toch achter het geld aan ipv jij?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik huur via een studentenhuisvestigingsorganisatie, dus ik ga er van uit dat het goed geregeld is.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan moeten zij toch achter het geld aan ipv jij?
quote:Als huurder ben je altijd, ook tijdens onderverhuur,
aansprakelijk voor het betalen van de huur en de
servicekosten en voor het gedrag van de onderhuurder.
Als huurder ben je ook aansprakelijk voor de financiële
tekortkomingen van de onderhuurder, bijvoorbeeld
aangerichte schade.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus mijn onderhuurder is met de noorderzon vertrokken naar Zwitserland... Heefft niet tegen mij gezegd dat hij de kamer verlaat, heeft het niet gehad over waar hij de sleutels achterlaat en heeft de huur niet betaald ondanks dat het wel in het contract staat.
Kan ik nu huur gaan ophoesten.
Gaar contract. Wat staat er dan in het contract die je onderhuurder heeft getekend?quote:
GoedeMIIDDAAAAAAGGGGGquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb het idee dat ik deze uitzending 3 jaar geleden ook al heb gehoord. Zoveel vernieuwingen sinds de start.
Periode van onderhuur, hoe hij wil betalen ed. Dus enigzins bindend, maar de eindverantwoordelijkheid ligt nog steeds bij mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gaar contract. Wat staat er dan in het contract die je onderhuurder heeft getekend?
Tijd om hem daarmee te confronteren en hem dringend verzoeken om te betalen omdat er anders verdere stappen ondernomen zullen worden.
Die onderhuurder is gewoon een dikke vette Portugalbakquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Periode van onderhuur, hoe hij wil betalen ed. Dus enigzins bindend, maar de eindverantwoordelijkheid ligt nog steeds bij mij.
Knokploegquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Periode van onderhuur, hoe hij wil betalen ed. Dus enigzins bindend, maar de eindverantwoordelijkheid ligt nog steeds bij mij.
Zwitsers zijn gewoon niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die onderhuurder is gewoon een dikke vette Portugalbak
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef ChatGirl het volgende:
Muis: tijd om de Fok!knokploeg in te schakelen?
Fok!Knokploeg-meet in Zwitserlandquote:
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Fok!Knokploeg-meet in Zwitserland
http://www.bigfrank.nlquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog wel een big Frank voor je in m'n onderbroekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal Big Frank onthouden. Je weet maar nooit.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een big Frank voor je in m'n onderbroek
Zal ik?quote:
Zeg dat tegen je huurderquote:
Heb jij haar nummer?quote:
Er zijn sowieso 3 mensen uit dit topic die mijn nummer hebbenquote:
Ik maak alleen maar nummertjesquote:
Alleen maar number two'squote:
Ze stellen zich altijd zo ontzettend neutraal op, maar ondertussen...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwitsers zijn gewoon niet te vertrouwen.
Hij staat nog steeds op m'n mp3-spelerquote:
Nou.quote:
Jup, as we speakquote:
op jouw kosten? denk dat je dan beter de huur kunt betalen.... wel kut zeg en ik zou eigenlijk ook niet zo goed weten wat je er aan zou kunnen doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Z'n pappa en mamma opzoeken en bellenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op jouw kosten? denk dat je dan beter de huur kunt betalen.... wel kut zeg en ik zou eigenlijk ook niet zo goed weten wat je er aan zou kunnen doen
Dotanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Paul noemt een festival en JAWEL... 3FM PRESENTS!1!!11!@!!!!!
http://go.3fm.nl/festival(...)ngbird-Festival-2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik had net zingende boterhammen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Verkeerde account Bronson.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een big Frank voor je in m'n onderbroek
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik had net zingende boterhammen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dagopopjequote:
Hoe staat het leven?quote:
Want?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan dave grohl ron vlaar niet effe vervangen morgen
kut. werkloos. maar ik heb besloten eerst even een beetje vakantie te houden. 1e vakantie in 3 jaar dus dat mag wel even, mag ook van de jobcoach.....wel een beetj voor de vorm solliciteren, maar ik maak er nog niet echt werk van.quote:
Dat meen je nietquote:
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kut. werkloos. maar ik heb besloten eerst even een beetje vakantie te houden. 1e vakantie in 3 jaar dus dat mag wel even, mag ook van de jobcoach.....wel een beetj voor de vorm solliciteren, maar ik maak er nog niet echt werk van.
Oh ik lees nu net dat zowel Ron V als Nigel de J weer meetrainenquote:
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik lees nu net dat zowel Ron V als Nigel de J weer meetrainen
Er gloort nog hoop
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff ik heb het ook gehad met Excel.
Echt niets wil lukken vandaag.
Gewoon gaan fappenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm niet altijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon gaan fappennagenoeg 100% slagingskans
ik zei toch ook "nagenoeg"quote:
Met muizen zekersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik zei toch ook "nagenoeg"
Het werkt in ieder geval wel tegen stress enzo, is wetenschappelijk bewezen in een laboratorium
Zoveel betere nummers van Foo Fightersquote:
Ook gefaptquote:
Ik vind de breaks die erin zitten heerlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoveel betere nummers van Foo Fighters
Wel een lekker nummer, maar waarom altijd hetzelfde handjevol nummers draaien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind de breaks die erin zitten heerlijk
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:58 schreef minthy het volgende:
Kleding geshopt, twee hele maten minder dan 1,5 jaar terug!![]()
Niets is zo sexy als een man die hout aan het hakken isquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:58 schreef minthy het volgende:
Ach, Rope wordt wellicht nog het minste gedraaid van dat handjevol nummersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel een lekker nummer, maar waarom altijd hetzelfde handjevol nummers draaien.
en qua cupmaat??quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:58 schreef minthy het volgende:
Niet bij mijn schatjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
manmanman alle celebrities gaan over op kort haar.
Het einde van het lange haar tijdperk is weer aangebroken.
Als jij het maar uit je hoofd laatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
manmanman alle celebrities gaan over op kort haar.
Het einde van het lange haar tijdperk is weer aangebroken.
Ik ga *nu* een vlucht naar Portugal boeken.quote:
Dat klinkt net zo pijnlijk als met lang haar een coupe soleil laten zetten met zo'n badmuts en een haaknaald. Een jaar of 8 geleden, de laatste keer dat ik bij die kapper ben geweestquote:
Dus nu alleen wezen shoppen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:58 schreef minthy het volgende:
Mijn broek moest juist een maatje groterquote:
En dat terwijl je nog niet eens 30 bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn broek moest juist een maatje groterDie 30 jaar begint er nu echt in te hakken
Nou iddquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dat terwijl je nog niet eens 30 bent.
30 worden
Ah gossie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn broek moest juist een maatje groterDie 30 jaar begint er nu echt in te hakken
Beide al gedaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah gossie.
Minder bier en meer sporten.
Ga houthakken. Hipsterbaard erbijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor jou een paar maanden eerder jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou idd![]()
![]()
Het komt angstvallig dichtbij
Gelukkig heb ik dan wel even 2 maanden een uberjonge chick aan de haak geslagen
Moet m'n houthakkersoverhemd zeker ook nog lekker ver open staan, lichtelijk bezweet doch gespierd lijf eronder enzoquote:
Ja maar ja, eind november is zij ook 30quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor jou een paar maanden eerder ja
Dat van die chick heb je dan wel weer goed voor elkaar
Vergeet de labrador en bakfiets nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar ja, eind november is zij ook 30
Dan gaan we verhuizen naar een Vinex wijk en nemen we 2 kindertjes, kopen een stationwagen en worden we stiekem diep van binnen diep ongelukkig
U bent gedoemd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar ja, eind november is zij ook 30
Dan gaan we verhuizen naar een Vinex wijk en nemen we 2 kindertjes, kopen een stationwagen en worden we stiekem diep van binnen diep ongelukkig
Ik hou niet van hondenquote:
Hoe kun je Laraquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou niet van honden![]()
zij niet van katten overigensik schijn dat soort vrouwen aan te trekken
Maar goed, ze blijven, ondanks Lara, wel bij me, dus schijnbaar heb ik andere kwaliteiten
Ze vinden allebei Lara dan wel weer leukquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kun je Laranou niet leuk vinden?
Ik vind Lara ook leuk, maar dat betekent dan niet meteen dat ik ook een kat zou willen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kun je Laranou niet leuk vinden?
Huisdieren zijn altijd goed voor DE test.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze vinden allebei Lara dan wel weer leukdus misschien doet Lara gewoon iets goed
![]()
Alleen "Hidden Agenda" mevrouw (wel een echte kattenliefhebster), vond Lara eng
Lara weet gewoon welke vrouwen er wel en niet goed voor me zijntopkat
![]()
Als je mij neemt krijg je de kat er gratis bijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind Lara ook leuk, maar dat betekent dan niet meteen dat ik ook een kat zou willen.
Panda'squote:
Ja ok. Als ik zou daten met iemand die al een kat heeft dan zou ik er geen probleem mee hebben. Maar als we dan ooit samen een huisdier zouden nemen dan wordt het geen kat als het aan mij ligt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je mij neemt krijg je de kat er gratis bij
Lara gaat niet bij me weg
Dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja ok. Als ik zou daten met iemand die al een kat heeft dan zou ik er geen probleem mee hebben. Maar als we dan ooit samen een huisdier zouden nemen dan wordt het geen kat als het aan mij ligt.
Daten?quote:
Ja dat snap ik wel jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja ok. Als ik zou daten met iemand die al een kat heeft dan zou ik er geen probleem mee hebben. Maar als we dan ooit samen een huisdier zouden nemen dan wordt het geen kat als het aan mij ligt.
Ach ik zie niet in waarom niet. Je moet denk ik wel wachten tot november.quote:
Da's een beest!!quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach ik zie niet in waarom niet. Je moet denk ik wel wachten tot november.
Ik wacht al bijna 30 jaar. Die paar maanden kunnen er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach ik zie niet in waarom niet. Je moet denk ik wel wachten tot november.
Waar had die dekselse meid haar agenda verstopt dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze vinden allebei Lara dan wel weer leukdus misschien doet Lara gewoon iets goed
![]()
Alleen "Hidden Agenda" mevrouw (wel een echte kattenliefhebster), vond Lara eng
Lara weet gewoon welke vrouwen er wel en niet goed voor me zijntopkat
![]()
Zolang die plaatjes je niet op ideeën hebben gebracht: graag gedaan!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:10 schreef minthy het volgende:
Ik ben dit topic dankbaar! Dankzij de langskomende kapsels en scharen herinnerde ik me ineens dat ik nog een afspraak moest regelen bij de kapper voor vrijdag
Ik excelleer daar altijd mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Neen, geen haar op m'n hoofd (hihiquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zolang die plaatjes je niet op ideeën hebben gebracht: graag gedaan!
Je hebt ook nog haren op je kond!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, geen haar op m'n hoofd (hihi) die daaraan denkt!
Met hete waxstrips krijg je die wel weg. Of met een aansteker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je hebt ook nog haren op je kond!!!!!!!!!!
Vergeet de SCTTH nietquote:
Gele nagelriemen de rest van de dag en morgenquote:
Preciesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gele nagelriemen de rest van de dag en morgen
Verder: niet hoeven te koken
Toko benedenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies![]()
![]()
Roti-expres of kokende vriendin?
Toko'squote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toko beneden
Mijn vriendin en koken
Ik en koken
Beste combi ever
Alhoewel ik koken voor haar wel leuk vind
Enjoyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben vandaag alleen
Heb een "verse" pizza hawaii van de Jumbo
Sue me
Koken voor alleen jezelf is echt weggooien van tijd. Sta je een uur in de keuken, eet je het binnen 10 minuten opquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toko beneden
Mijn vriendin en koken
Ik en koken
Beste combi ever
Alhoewel ik koken voor haar wel leuk vind
Gelijk heb je mien jong! Eetse!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben vandaag alleen
Heb een "verse" pizza hawaii van de Jumbo
Sue me
En dan de afwas... Ik wou dat het af was zeg ik dan altijdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Koken voor alleen jezelf is echt weggooien van tijd. Sta je een uur in de keuken, eet je het binnen 10 minuten op
De afwas doe ik altijd tijdens het koken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan de afwas... Ik wou dat het af was zeg ik dan altijd
Overigens kook ik wel korter (half uur) en dan heb ik meteen een pan voor drie dagenvriezer vullen
Haha nooit eerder gehoordquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overigens kook ik wel korter (half uur) en dan heb ik meteen een pan voor drie dagenvriezer vullen
Godver. Helemaal overheen gelezen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:10 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haha nooit eerder gehoord![]()
Ik wou dat het af was![]()
![]()
Gemist. Waar ging het over? Ik kijk nu naar de avondetappe.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NOS op 3 kan er niks van.twitter:nosop3 twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:27:194-0 #bradui http://t.co/d3UpMbTuBn reageer retweet
Prutsers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef Pino112 het volgende:
NOS op 3 kan er niks van.twitter:nosop3 twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:27:194-0 #bradui http://t.co/d3UpMbTuBn reageer retweet
BJ heeft weer twitterdienst zeker?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef Pino112 het volgende:
Zijn hit met alleen Scandinavische woordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:38 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Gemist. Waar ging het over? Ik kijk nu naar de avondetappe.
Lekkere rockabillyquote:
Verdomme nouquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef ChatGirl het volgende:
Werd het toch nog even spannend op het laatst bij Brazilië - Duitsland
Als ik Neuer was zou ik in de kleedkamer het hele zooitje verrot schelden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef ChatGirl het volgende:
Goede aansluitingstreffer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef ChatGirl het volgende:
Ze waren zó dichtbij!quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme noudacht ff dat Brazilië zou gaan winnen
Ja, die Duitsers en hun inzetquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik Neuer was zou ik in de kleedkamer het hele zooitje verrot schelden.
Nee, maar echt.quote:
hehehe.quote:
Hoihoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |