quote:Japan maakt zich op voor extreme tyfoon
Japan zet zich schrap voor tyfoon Neoguri. Volgens het Japanse KNMI is de superstorm eréén uit een categorie die slechts eens in de tientallen jaren voorkomt. Nu al produceert de storm, die koerst richting het zuidelijke eiland Okinawa en vervolgens vermoedelijk de eilanden Kyushu en Shikoku aandoet, windstoten van 250 kilometer per uur. Mogelijk wordt hij nog krachtiger en groeit hij dinsdag uit tot een "extreem intense" storm, waarschuwen meteorologen.
Mensen op Okinawa krijgen het advies in een vroeg stadium een veilig heenkomen te zoeken. Op het eiland staan geen kerncentrales. Op Kyushu en Shikoko staan wel twee nucleaire installaties. Beiden zijn in verband met Neoguri stilgelegd. Bewoners van de stad Amakusa niet ver van Nagasaki op het eiland Kyushu, zijn al opgeroepen zich in veiligheid te brengen.
Meteorologen waarschuwen niet alleen voor de harde wind van Neoguri, met aanhoudende snelheden tot 180 kilometer per uur, maar ook voor hevige regenval. Er bestaat gevaar voor aardverschuivingen en overstromingen.
Als dan het eerste deel van je naam maar niet uit komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh gelukkig ga ik woensdag naar Japan.
Nah.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:58 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Als dan het eerste deel van je naam maar niet uit komt.
Sterkte en succes.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh gelukkig ga ik woensdag naar Japan.
En dan komt er zo'n reclame onder in beeld: "Genieten van zon, water en strand".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:37 schreef Frutsel het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Monster Waves From Super Typhoon Neoguri Miyakojima, Okinawa å°é¢šç¬¬8å·om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Typhoon Neoguri Lashes Miyakojima, Okinawa Japan å°é¢šç¬¬8å·om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Typhoon Neoguri - Okinawa, Japan: July 8 2014 9:00AM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop