Ik weet het niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:44 schreef Braindead2000 het volgende:
En waarom doet mijn Utorrent het nou niet meer. Ik click er op en hij gaat niet open.
Oh, the pressure!quote:Op maandag 7 juli 2014 02:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom maak jij nooit eens een geniale TT
Toestandquote:Op maandag 7 juli 2014 02:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik wil weer weg iets doen maar op een of andere manier zit ik vast b
quote:Op maandag 7 juli 2014 02:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wie van jullie kunnen dit Trekkie-sign met hun vingers? Ik!
ik ook beide handen en redelijk snelquote:Op maandag 7 juli 2014 02:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb gewoon een kickstart nodig ofzoquote:Op maandag 7 juli 2014 02:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeetje dan.
Maar je hebt het wel naar je zin voor de rest?
Ja, same here! Ben jij ook dol op Star Wars en Star Trekquote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een halve nerd alleen zijn maar weinig vrouwen van mijn leeftijd dat.
Ik kan geen tongrol, genetisch bepaaldquote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Same here, no problemo. Volgens mij is het iets wat je kunt of niet. Niet te oefenen verder.
Oh, gelukkig dan maar.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb gewoon een kickstart nodig ofzo
Ben jij verslaafd aan FOKquote:Op maandag 7 juli 2014 02:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb gewoon een kickstart nodig ofzo
Met enige moeite lukt het wel. Niet in 1 beweging.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ook dat is iets wat je kunt of niet, denk ik. Kittens doen dat ook als ze net bij hun moeder vandaan zijnquote:
Star Trek en met Star Wars wacht ik tot ik de goede mede nerd vind die het mij wil laten zien.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, same here! Ben jij ook dol op Star Wars en Star Trek? Like!
Sommige mensen hebben datquote:Op maandag 7 juli 2014 02:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een jaar lang fokken en Utopia kijken is ook leuk maar ik wil toch weer weg
quote:Op maandag 7 juli 2014 02:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Star Trek en met Star Wars wacht ik tot ik de goede mede nerd vind die het mij wil laten zien.
Dat is gelijk weer zo extreem,quote:Op maandag 7 juli 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay doen we een wedstrijdje wie het langste niet post, met een maximum van 5 jaar!
owja die heb je ook nog, maardie simpele kan ik ook niet.. jaren op zitten oefenen.. Ik kan wel knipogen om en omquote:Op maandag 7 juli 2014 02:59 schreef Grunge. het volgende:
Oh, de tongrol is iets anders dan ik dacht. Dat kan ik ook niet geloof ik.
[ afbeelding ]
Interesting, interesting...
ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kan mijn wenkbrauwen afzonderlijk van elkaar bewegen, net zoals mijn neusvleugels. Knippen met mijn vingers en gewoon fluiten.
Die simpele kan ik wel. Deze bedoel je toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja die heb je ook nog, maardie simpele kan ik ook niet.. jaren op zitten oefenen.. Ik kan wel knipogen om en om
Jepquote:Op maandag 7 juli 2014 03:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die simpele kan ik wel. Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
vreemd dat vrouwen soms zeggen ik zou echt never nooit niet met een andere vent kunnen de gedachte komt niet eens in me op vrouwen wel schijnbaarquote:Op maandag 7 juli 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen maar haar zou ik doen, nog steeds trouwens.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
ik kan boeren op commando, eventueel het hele alfabet
Jip, rare wezens zijn we hèquote:Op maandag 7 juli 2014 03:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
vreemd dat vrouwen soms zeggen ik zou echt never nooit niet met een andere vent kunnen de gedachte komt niet eens in me op vrouwen wel schijnbaar
Ja, de Christie Turlington-wenkbrauw, die kan ik ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kan mijn wenkbrauwen afzonderlijk van elkaar bewegen, net zoals mijn neusvleugels. Knippen met mijn vingers en gewoon fluiten.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ken ik ook.quote:
Onmogelijk!quote:Op maandag 7 juli 2014 03:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een vrouw doen lijkt me niet iets waar ik zelf veel plezier aan zou beleven. Ik heb wel met vrouwen gezoend maar verder niet. Het is niet dat ik denk: ik moet dit doen want anders mis ik iets. Moeilijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen maar haar zou ik doen, nog steeds trouwens.
Cool zijn wijquote:Op maandag 7 juli 2014 03:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, de Christie Turlington-wenkbrauw, die kan ik ook.
Spock ook schijnbaar.
[ afbeelding ]
genetisch bepaald, je kan m wel of niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik ook.Die is toch niet moeilijk
quote:
Nope!quote:Op maandag 7 juli 2014 03:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die is zóóó makkelijk, Kun jij die niet?
Mij ook niet, ik heb ook nog nooit gezoend met een vrouw. Is toch ook meer een uitdrukking.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een vrouw doen lijkt me niet iets waar ik zelf veel plezier aan zou beleven. Ik heb wel met vrouwen gezoend maar verder niet. Het is niet dat ik denk: ik moet dit doen want anders mis ik iets. Moeilijk.
Mijn elleboog met mijn tong aanraken kan ik ook niet, maar dat kan geloof ik niemand.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad wel genetisch bepaald zijn.
Moeilijk? Vrij simpel toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een vrouw doen lijkt me niet iets waar ik zelf veel plezier aan zou beleven. Ik heb wel met vrouwen gezoend maar verder niet. Het is niet dat ik denk: ik moet dit doen want anders mis ik iets. Moeilijk.
Dat is toch raar, voor ons lijkt het heel makkelijk, althans voor mij danquote:Op maandag 7 juli 2014 03:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad wel genetisch bepaald zijn.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn elleboog met mijn tong aanraken kan ik ook niet, maar dat kan geloof ik niemand.
Ja, ik ook. Ik zeg dat heel vaak over vrouwen, maar toch zou ik ze niet willen doen of zo. Misschien zou ik het doen, maar niet omdat ik zelf denk: ja, laten we het doen. Het gekke is dat ik waarschijnlijk niet eens zou weten wat ik met ze moest doenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik heb ook nog nooit gezoend met een vrouw. Is toch ook meer een uitdrukking.![]()
Ik zal het wat netter formuleren dan, Ik vind haar een hele mooie vrouw.
sorry voor mijn chauffeurs taal soms![]()
En elke keer dat ik dit lees probeer ik het weer.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn elleboog met mijn tong aanraken kan ik ook niet, maar dat kan geloof ik niemand.
Ik ook nog nooit. Ik kan wel een beetje beoordelen of ik een man mooi vind of niet, maar verder dan dat gaat het niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb gelukig nog nooit de vgedachte gehad van he die kerel zou ik wel eventjes willen pakken
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zit ik het nog te testen ook.
![]()
Wie nog meer hier?
Met die gedachte had ik het ook gepost. En ik heb het net zelf ook weer geprobeerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En elke keer dat ik dit lees probeer ik het weer.
Dat laatste dus, wtf moet ik met een vrouw doenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik zeg dat heel vaak over vrouwen, maar toch zou ik ze niet willen doen of zo. Misschien zou ik het doen, maar niet omdat ik zelf denk: ja, laten we het doen. Het gekke is dat ik waarschijnlijk niet eens zou weten wat ik met ze moest doen.
Deze jongen is anatomisch niet correct.quote:
Even kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh ik weet nog een goede, wist je dat je voet net zolang is al je onderarm tussen je elleboog en je pols, het rechte stuk dus, test of meet het maar eens, echt heel raar.
Die heeft dan wel hele soepele scharnieren ofzo, anders lukt dat niet volgens mij.quote:
Ja, gek is dat hèquote:Op maandag 7 juli 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste dus, wtf moet ik met een vrouw doen![]()
Mannen snap ik nog wel op dat gebied een vrouw lijkt mij te ingewikkeld![]()
Dat wist ik al en klopt bij mij redelijk goed.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh ik weet nog een goede, wist je dat je voet net zolang is al je onderarm tussen je elleboog en je pols, het rechte stuk dus, test of meet het maar eens, echt heel raar.
Viezerikquote:Op maandag 7 juli 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is tegenwoordig bijna niet meer te zien wat echte en fake nudes zijn (zocht 7 of 9 even op)
Is een soort Gio.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Deze jongen is anatomisch niet correct.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:13 schreef Grunge. het volgende:
Mja... ik heb holvoeten. Ook ik ben anatomisch niet correct.
Kwam 1 van mijn kids een keer mee thuis, wij gelijk allemaal meten natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 03:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wist ik al en klopt bij mij redelijk goed.
Charlotte laat het doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:14 schreef Recce het volgende:
Ach, Lot en Lau vonden het toch ook niet ingewikkeld? Gewoon rammen?
Andeers maart niet slechtquote:Op maandag 7 juli 2014 03:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind die laatste 3 Starwars films zo slecht.
Bedoel je deze?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kwam 1 van mijn kids een keer mee thuis, wij gelijk allemaal meten natuurlijk![]()
Net zoals met dat filmpje van die rus over de aluminium folie, er gingen toch echt wel een paar van ons in de keuken kijken of het echt zo was. En dat was het.
Ja die is het en je moet het zeker checken want het is gewoon echt zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Kende ik nog niet, wist ik niet en ga ik zo controleren.
Yups, mijn aluminiumfolie heeft ook die indrukdingen. Echter, ik heb ook een rol bakfolie en die heeft geen indrukdingen!quote:Op maandag 7 juli 2014 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die is het en je moet het zeker checken want het is gewoon echt zo.
20 jaar verkeerd gebruikt.
![]()
Huhhhhquote:Op maandag 7 juli 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Kende ik nog niet, wist ik niet en ga ik zo controleren.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups, mijn aluminiumfolie heeft ook die indrukdingen. Echter, ik heb ook een rol bakfolie en die heeft geen indrukdingen!
Ik bedoelde eigenlijk bakpapier, maargoed, je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Stom hè dat we dat niet doorhadden.
Bakfolie had ik nog niet gekeken, ook niet aan gedacht eigenlijk![]()
![]()
Gelijk ff doen.
BRB
Lol en ja en ik neem het gewoon zo dom over terwijl ik beter weet.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk bakpapier, maargoed, je snapt wat ik bedoel.
Wat nog zorgwekkender is, is dat er best veel mensen zijn die hun schoenen verkeerd strikken:
Omg. dat ga ik echt proberen morgenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat nog zorgwekkender is, is dat er best veel mensen zijn die hun schoenen verkeerd strikken:
ik heb meestal laarzenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
Samenvattend moet je je schoen strikken zonder je voet erin te doen en dan de schoen uit elkaar trekken en kijken of de strik van links naar rechts blijft staan of van neus naar hiel gaat staan. Dat laatste is dus fout en dan moet je een andere striktechniek aanleren.
Wowwwquote:Op maandag 7 juli 2014 03:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken of kon dat trucje waarmee je je veters in 1 beweging strikt.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
Samenvattend moet je je schoen strikken zonder je voet erin te doen en dan de schoen uit elkaar trekken en kijken of de strik van links naar rechts blijft staan of van neus naar hiel gaat staan. Dat laatste is dus fout en dan moet je een andere striktechniek aanleren.
Bij mij gaat ie op de normale manier jusit goed en op zijn manier foutquote:Op maandag 7 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
Coolquote:
Ik ken het. Ik kom het laatste jaar ook amper mijn huis uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Joezi help mij geef mij motivatie om weer op pad te gaan
Wat bedoel je met 'op pad'?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Misschien is het wel tijd in je leven om een ander pad te bewandelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
die motivatie heb ik momenteel ook nodig.. het plan is er al nu moet ik het nog uitvoeren... eerst moeten mn vaste lasten thuis omlaagquote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zit ff vast ofzo ik had altijd een vaste reis maat maar die is nu ook drukquote:Op maandag 7 juli 2014 03:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik kom het laatste jaar ook amper mijn huis uit.
Gewoon all in gaan met al je bezittingen.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
die motivatie heb ik momenteel ook nodig.. het plan is er al nu moet ik het nog uitvoeren... eerst moeten mn vaste lasten thuis omlaagOf zal ik gewoon al mijn bezittingen weggooien?
Ik heb een garage box met al mijn belangrijkste spullenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
die motivatie heb ik momenteel ook nodig.. het plan is er al nu moet ik het nog uitvoeren... eerst moeten mn vaste lasten thuis omlaagOf zal ik gewoon al mijn bezittingen weggooien?
Op vakantie moet je gewoon in je eentje gaan. Dat bevalt mij het meest.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit ff vast ofzo ik had altijd een vaste reis maat maar die is nu ook druk
Daar zit ik ook aan te denken, mijn hele spaarsaldo verdubbelen. Rood of zwart?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon all in gaan met al je bezittingen.
Gehuurd? hoe duur is dat?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een garage box met al mijn belangrijkste spullen
Scharlakenrood.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken, mijn hele spaarsaldo verdubbelen. Rood of zwart?
Is geen vakantie brain maar een reisquote:Op maandag 7 juli 2014 03:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op vakantie moet je gewoon in je eentje gaan. Dat bevalt mij het meest.
Er zijn hele programma's over het veilen van boxen die niet meer betaald worden, dus het is vast niet duur.quote:
Ik werk ook als zzperquote:Op maandag 7 juli 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
Eigenlijk wil ik voor mezelf beginnen, dan kan ik overal ter wereld werken om een beetje rond te komen
lol ja maarja meubels enzo moet je weg doen.. alleen zo kut als je dan weet terug komt moet je al die zooi weer aanschaffen.. Had bij mn vorige verhuizing ook bijna alles weggegooid, moest tijdelijk bij iemand inwonenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn hele programma's over het veilen van boxen die niet meer betaald worden, dus het is vast niet duur.
Dat heb ik ook jaren gedaan. Ik had niet veel geld maar kon er wel van leven. Maar toen kwam de crisis waarvan ik dus uiteindelijk iets merkte. En toen was het of studeren of een baantje zoeken.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
Eigenlijk wil ik voor mezelf beginnen, dan kan ik overal ter wereld werken om een beetje rond te komen
Dat klinkt als vrijheid, in de praktijk ben je dan altijd bezig met formulieren, verzekeringen, pensioen, AOW etc. etc.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
Loop achter, mein kamf is een goede leerschool.
Snap niet dat het boek verboden is, geneuzel van 1 man
Nooit gelezen eerlijk gezegdquote:Op maandag 7 juli 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
Asof als je dat leest je denkt: oh, ja, jeetje! Mee eens!quote:Op maandag 7 juli 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
pensioen boeit me niet.. die verzekeringen zijn niet te betalen dus dan maar nietquote:Op maandag 7 juli 2014 03:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt als vrijheid, in de praktijk ben je dan altijd bezig met formulieren, verzekeringen, pensioen, AOW etc. etc.
Ik heb er nooit in gelezen, maar van wat ik erover heb gelezen, is het niet echt verheffende literatuur, maar ook niet echt schokkend. Het ombrengen van de joden en andere misdaden van de nazi's worden niet gepropageerd in het boek, bij mijn weten.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Asof als je dat leest je denkt: oh, ja, jeetje! Mee eens!
Omdat we hier onderdrukt worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
Te gek voor woorden, helaas kreeg Hitler veel mensen mee.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Asof als je dat leest je denkt: oh, ja, jeetje! Mee eens!
Volgens mij ook niet nee. Ik vind het overtrokken. Het is slechts omdat het geschreven is door Adolf Hitler dat het verboden is. Ik vind dat bijna betuttelend.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb er nooit in gelezen, maar van wat ik erover heb gelezen, is het niet echt verheffend literatuure, maar ook niet echt schokkend. Het ombrengen van de joden en andere misdaden van de nazi's worden niet gepropageerd in het boek, bij mijn weten.
Ja, het blijft bizar.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Te gek voor woorden, helaas kreeg Hitler veel mensen mee.
Vind ik ook. Ik kan me niet voorstellen dat er opeens een beweging komt die dat boek weer als leidraad neemt die enige zeggenschap krijgt.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet nee. Ik vind het overtrokken. Het is slechts omdat het geschreven is door Adolf Hitler dat het verboden is. Ik vind dat bijna betuttelend.
Dat is wel handig als je zulke mensen om je heen hebt.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een hele goede vriend van mij doet de boekhouding en een neef van mij advocaat specialist arbeidsrecht
Nee, natuurlijk niet. 'Dat soort mensen' zoekt elkaar al op op fora als Stormfront. En daarbij zijn er gelukkig niet veel van.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik kan me niet voorstellen dat er opeens een beweging komt die dat boek weer als leidraad neemt die enige zeggenschap krijgt.
Ik heb het wel gelezen, maar het hele boek is moeilijk om door te komen, en zijn gedachten gangen van een idioot die helaas ook werkelijk werden.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet nee. Ik vind het overtrokken. Het is slechts omdat het geschreven is door Adolf Hitler dat het verboden is. Ik vind dat bijna betuttelend.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel handig als je zulke mensen om je heen hebt.
Ik denk dat je ook wel iets meer verdient dan bij een gewone baan waar risico's minder zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja daarom, dan moet je toch ook verplicht verzekerd zijn, niet te betalen lijkt me
Ach, mensen die op fora als Stormfront komen, zijn meestal niet helder genoeg om echt te begrijpen waar ze het over hebben. Voorlopig is dat een voordeel. In sommige gevallen gaat dat gruwelijk fout.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. 'Dat soort mensen' zoekt elkaar al op op fora als Stormfront. En daarbij zijn er gelukkig niet veel van.
Jawel kan wel ik ben verzekerd via een engelse verzekering die ik niet ga noemenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja daarom, dan moet je toch ook verplicht verzekerd zijn, niet te betalen lijkt me
noem die eens?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jawel kan wel ik ben verzekerd via een engelse verzekering die ik niet ga noemen
Achterlijk volk op dat soort sitesquote:Op maandag 7 juli 2014 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, mensen die op fora als Stormfront komen, zijn meestal niet helder genoeg om echt te begrijpen waar ze het over hebben. Voorlopig is dat een voordeel. In sommige gevallen gaat dat gruwelijk fout.
Braindead is soms best okayquote:Op maandag 7 juli 2014 03:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Achterlijk volk op dat soort sites
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb blond mooi haar en fel blauwe ogen
ja een dikke bos wildernisquote:Op maandag 7 juli 2014 03:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij hebt haar want je doet er wel eens klei in.![]()
Arme jij.quote:
Damn those eyes heb ik wel eens als comentaar gehad van een hele mooie vrouwquote:
Bofferd dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Damn those eyes heb ik wel eens als comentaar gehad van een hele mooie vrouw
Aha een ariër.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb blond mooi haar en fel blauwe ogen
Laat dat maar aan Brain over.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:01 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is een mooie opmerking, gezien de context.
na de oorlog werden ze kaal geschoren.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zij hadden geen kaal hoofd maar een Joey-kapsel. Me like.
Mister 40-45quote:Op maandag 7 juli 2014 04:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zij hadden geen kaal hoofd maar een Joey-kapsel. Me like.
Ja oké. En de 'moffen-hoeren' ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
na de oorlog werden ze kaal geschoren.
In de meeste plekken
Mijn haar is helaas niet trots op mij.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik ga niet kaal omdat ik redelijk trots ben op mijn haar
Ik heb een paar jaar haar uitval en een ssort psoriases gehad of hoe je dat ook schrijft een huid aandoeningquote:
Rare gedachte dat zo'n soort oorlog nu permanente gevolgen zal hebben. Alles wordt vastgelegd en is doorzoekbaar, dus de 'moffen-hoeren' van nu zouden dat hun hele leven blijven.quote:
Gelukkig, je bent niet perfect.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar haar uitval en een ssort psoriases gehad of hoe je dat ook schrijft een huid aandoening
Ik wist niet dat psoriasis geneesbaar was.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar haar uitval en een ssort psoriases gehad of hoe je dat ook schrijft een huid aandoening
Dat is helemaal over hoor kwam door een rups mogenlijk volgens de dokterquote:
Hetzelfde geldt voor kinderen die nu gepest worden. Ook dat wordt vastgelegd. Verschrikkelijk, al worden de pestkoppen ook openbaar aan de schandpaal genageldquote:Op maandag 7 juli 2014 04:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Rare gedachte dat zo'n soort oorlog nu permanente gevolgen zal hebben. Alles wordt vastgelegd en is doorzoekbaar, dus de 'moffen-hoeren' van nu zouden dat hun hele leven blijven.
Gewoon een gezellige PVV-er dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik scheer me al 22 jaar kaal. Eerst werd ik een jood of een skinhead genoemd, toen een gabber en nou ben ik gewoon burgerlijk.
Ben je daar wel van af? psoriasis is vaak chronisch tochquote:Op maandag 7 juli 2014 04:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Shit, moeten we weer wat anders zoeken bij je.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is helemaal over hoor kwam door een rups mogenlijk volgens de dokter
Geen last meer van al 10 jaarquote:Op maandag 7 juli 2014 04:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat psoriasis geneesbaar was.
Een rups!?!quote:Op maandag 7 juli 2014 04:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is helemaal over hoor kwam door een rups mogenlijk volgens de dokter
Vindt je dat erg dan ?quote:Op maandag 7 juli 2014 04:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor kinderen die nu gepest worden. Ook dat wordt vastgelegd. Verschrikkelijk, al worden de pestkoppen ook openbaar aan de schandpaal genageld.
quote:Op maandag 7 juli 2014 04:14 schreef Joezi het volgende:
Ik had eens een parasiet in mijn hersenen, gelukkig vrijgesproken van al die moordpartijen in die fase. Ik kon er niks aan doen.
Kinderen moeten niet de rest van hun leven vastzitten aan wat ze in hun kindertijd hebben uitgespookt. Helaas vergeet het internet niet zo snel.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vindt je dat erg dan ?
Die pestkoppen mogen best in beeld wat mij betreft.
Ik hoor soms ook wel eens stemmetjes die negeer ik gewwoonquote:Op maandag 7 juli 2014 04:14 schreef Joezi het volgende:
Ik had eens een parasiet in mijn hersenen, gelukkig vrijgesproken van al die moordpartijen in die fase. Ik kon er niks aan doen.
Nee, dat vind ik juist goed. Maar het lijkt me wel verschrikkelijk om gepest te worden en dat het dan nog gefilmd wordt ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vindt je dat erg dan ?
Die pestkoppen mogen best in beeld wat mij betreft.
Nouja, dan is het bewijs direct rond, lijkt me? Een school grijpt dan wel in.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik juist goed. Maar het lijkt me wel verschrikkelijk om gepest te worden en dat het dan nog gefilmd wordt ook.
Maar het is wel onwijs gênant voor degene die gepest wordt. Ik werd vroeger ook heel erg gepest, als kind, en dat mocht niemand weten.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, dan is het bewijs direct rond, lijkt me? Een school grijpt dan wel in.
Zijn wel rare dingen soms, collega van me had zn teen gestoten in de tropen. Bacterie in de wond ofzo waardoor al zn tanden uitvielen, streptokokken ofzo heet dat.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hoor soms ook wel eens stemmetjes die negeer ik gewwoon
Ik was ook heel onzeker op school maar toch populiarquote:Op maandag 7 juli 2014 04:16 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind dat als je zo'n gruwelijke pestkop bent/was dat best voor altijd op het internet mag staan. Zoals die Kuba laatst. Houd op hoor. Kind of niet. Yuck.
Ik werd ook gepest, maar kon dat nooit goed bewijzen. Als op camera had gestaan wat sommige kinderen deden, dan waren ze van school gestuurd.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar het is wel onwijs gênant voor degene die gepest wordt. Ik werd vroeger ook heel erg gepest, als kind, en dat mocht niemand weten.
Nooit op een christelijke school gezeten denk ik . Als de ouders niet betaald mag een kind gepest worden zoveel ze willen.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, dan is het bewijs direct rond, lijkt me? Een school grijpt dan wel in.
Ik ging gewoon vechten maakte me niks uit wiequote:Op maandag 7 juli 2014 04:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik werd ook gepest, maar kon dat nooit goed bewijzen. Als op camera had gestaan wat sommige kinderen deden, dan waren ze van school gestuurd.
Ik durfde het niet eens te zeggen, ik schaamde me dood. Bij mij kwam het omdat ik een lief, verlegen kind was. Ik was zelfs nog aardig als iemand in mijn haar getuft had. Ongelofelijk achteraf.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik werd ook gepest, maar kon dat nooit goed bewijzen. Als op camera had gestaan wat sommige kinderen deden, dan waren ze van school gestuurd.
quote:Op maandag 7 juli 2014 04:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik durfde het niet eens te zeggen, ik schaamde me dood. Bij mij kwam het omdat ik een lief, verlegen kind was. Ik was zelfs nog aardig als iemand in mijn haar getuft had. Ongelofelijk achteraf.
Snap ik ook niet bij jou, jij bent een blonde god ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben wel onzeker mischien nu nog waarom weet ik niet
Welneequote:Op maandag 7 juli 2014 04:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Snap ik ook niet bij jou, jij bent een blonde god ofzo.![]()
Tja, ik was ook redelijk zachtaardig en sloot compleet niet aan bij de rest toen ik op de middlebare school kwam. Ik kan me nog herinneren dat ik in elkaar werd geslagen omdat ik niet wist wie Stanley Menzo was.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik durfde het niet eens te zeggen, ik schaamde me dood. Bij mij kwam het omdat ik een lief, verlegen kind was. Ik was zelfs nog aardig als iemand in mijn haar getuft had. Ongelofelijk achteraf.
owja toch welquote:Op maandag 7 juli 2014 04:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Snap ik ook niet bij jou, jij bent een blonde god ofzo.![]()
Werd je dan echt driftig?quote:Op maandag 7 juli 2014 04:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ging gewoon vechten maakte me niks uit wie
Wat mankeert dat soort kinderen? Ik werd een keer opgewacht omdat iemand met een aansteker bij mijn haar had gezeten in de klas waardoor het gedeeltelijk afgebrand was. Ik zei er wat van dus werd ik opgewacht. En toen begonnen ze me te slaan. Maar toen heb ik me toch gemept en geschopt.quote:
Ach, leeftijd is maar een getal toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind je wel schattig. Ik zou je opvreten als je niet zo jong was.
Jij hebt een pic van mij gezien hequote:Op maandag 7 juli 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind je wel schattig. Ik zou je opvreten als je niet zo jong was.
In vol kostuum jaquote:Op maandag 7 juli 2014 04:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij hebt een pic van mij gezien he
Vaak zijn de pestkoppen later ook nog heel succesvol.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat mankeert dat soort kinderen? Ik werd een keer opgewacht omdat iemand met een aansteker bij mijn haar had gezeten in de klas waardoor het gedeeltelijk afgebrand was. Ik zei er wat van dus werd ik opgewacht. En toen begonnen ze me te slaan. Maar toen heb ik me toch gemept en geschopt.
Gelukkig is er niets van geen van hen terecht gekomen, maar echt, ik kan me er nog kwaad om maken soms terwijl ik nooit een hekel heb aan mensen. Maar pesten, echt, ik kan er niets mee.
Ik weet ook echt niet wat die mensen mankeerde. Bij mij gebeurde het vooral in de brugklas op een HAVO/VWO school, dan verwacht je toch een beetje niveau. Bijna al die pestkoppen zijn dropouts geworden inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat mankeert dat soort kinderen? Ik werd een keer opgewacht omdat iemand met een aansteker bij mijn haar had gezeten in de klas waardoor het gedeeltelijk afgebrand was. Ik zei er wat van dus werd ik opgewacht. En toen begonnen ze me te slaan. Maar toen heb ik me toch gemept en geschopt.
Gelukkig is er niets van geen van hen terecht gekomen, maar echt, ik kan me er nog kwaad om maken soms terwijl ik nooit een hekel heb aan mensen. Maar pesten, echt, ik kan er niets mee.
Dat is het allerergste jaquote:Op maandag 7 juli 2014 04:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vaak zijn de pestkoppen later ook nog heel succesvol.
Oh wat erg, bij mij was het op een school met VMBO en lager waar ik toen op terecht gekomen was dus dat is nog enigszins logisch. Maar op HAVO/VWO verwacht je dat inderdaad niet zo snel.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook echt niet wat die mensen mankeerde. Bij mij gebeurde het vooral in de brugklas op een HAVO/VWO school, dan verwacht je toch een beetje niveau. Bijna al die pestkoppen zijn dropouts geworden inderdaad.
Ik zal eens zoeken voor een leuke pick omdat jij het bentquote:Op maandag 7 juli 2014 04:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja lach maar, schiet niet op voor zo'n nieuwsgierig persoon als ik.
quote:Op maandag 7 juli 2014 04:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken voor een leuke pick omdat jij het bent
Op sommige werkplekken wordt nog steeds gepest. Werkte een keer op een sales afdeling, met echte salesbitches... roddel en achterklap tot huilen aan toe.. het was een hel.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat is het allerergste ja. 'Mijn' pestkoppen gelukkig niet.
Nou ja, het voordeel aan gepest worden voor mij is in ieder geval dat ik het nooit meer zou laten gebeuren. Maar dat lijkt me echt de hel, dat je als volwassen persoon gepest wordt. Ze zien je aankomen, dat is nog gênanter dan gepest worden als kind.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op sommige werkplekken wordt nog steeds gepest. Werkte een keer op een sales afdeling, met echte salesbitches... roddel en achterklap tot huilen aan toe.. het was een hel.
Jij moet wel behoorlijk sterk zijn dat je het tussen VMBO en lager hebt volgehouden.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh wat erg, bij mij was het op een school met VMBO en lager waar ik toen op terecht gekomen was dus dat is nog enigszins logisch. Maar op HAVO/VWO verwacht je dat inderdaad niet zo snel.
Klopt, vaak als je als kind slachtoffer bent, ben je dat later in je verdere leven ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op sommige werkplekken wordt nog steeds gepest. Werkte een keer op een sales afdeling, met echte salesbitches... roddel en achterklap tot huilen aan toe.. het was een hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |