quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
laat die moslims elkaar maar afslachten, ik zit er niet mee
Sterker nog, het is steeds dezelfde gast.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]![]()
Elke topic zitten er weer gastjes bij die zich superieur voelen achter hun anonieme account en met deze edgy opmerkingen komen. Kan er niet iets tegen deze non-bijdragen gedaan worden?
Nee, dan zou ik juist blij zijn als er geen Koerden in die achterlijke Iraakse leger zaten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:05 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Misschien staat het niet op wikipedia, maar alle volken in Irak (inclusief Koerden) dragen bij aan de veiligheid en stabiliteit van Irak. Daar is niks verkeerds aan. Als er geen Koerden in de Irakese leger zaten zou je weer zeuren dat Baghdad andere volken zit te marginaliseren.
Jezus wat ben jij dom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik juist blij zijn als er geen Koerden in die achterlijke Iraakse leger zaten.
Gast ben jij eigenlijk wel voor een onafhankelijk Koerdistan. Je lijkt wel een Iraakse nationalist,
Je moet gewoon helemaal stoppen met posten want je hebt toch niks nuttigs in te brengen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Je mag denken over mij wat je wilt.Ik negeer je gewoon.
![]()
Wat is er achterlijk aan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik juist blij zijn als er geen Koerden in die achterlijke Iraakse leger zaten.
Gast ben jij eigenlijk wel voor een onafhankelijk Koerdistan. Je lijkt wel een Iraakse nationalist,
Je noemt mensen die participeren in de Irakese samenleving verraders. Dat is een achterlijke beredenering.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
We zouden jou eens met z'n allen moeten negeren. Wat een onzin kraam je allemaal uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Je mag denken over mij wat je wilt.Ik negeer je gewoon.
![]()
Doe danquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zouden jou eens met z'n allen moeten negeren. Wat een onzin kraam je allemaal uit.
Maliki maakt het zichzelf alleen maar moeilijker met zijn uitspraken. Onafhankelijk Koerdistan is binnenkort een feit.twitter:RudawEnglish twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:53:38#Kurdish ministers announce that they will boycott ministerial meetings with Baghdad in a press conference today. http://t.co/d2Hdt19CyK reageer retweet
Dat doen ze alleen maar om achteraf te kunnen zeggen "kaka Maliki krijgt niks voor elkaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Maliki maakt het zichzelf alleen maar moeilijker met zijn uitspraken. Onafhankelijk Koerdistan is binnenkort een feit.twitter:RudawEnglish twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:53:38#Kurdish ministers announce that they will boycott ministerial meetings with Baghdad in a press conference today. http://t.co/d2Hdt19CyK reageer retweet
Hij krijgt ook niks voor elkaar, zou dus een juiste constatering zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen maar om achteraf te kunnen zeggen "kaka Maliki krijgt niks voor elkaar".
Slechtste dictator ooit dan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij krijgt ook niks voor elkaar, zou dus een terechte constatering zijn.
Klaag me aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij als Surinamer hebt geen recht van spreken.
"De tael is gansch het Volk."quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En waarom.Ik ben en blijf een trotse Koerd, wat jullie ook van me denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |