abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2014 @ 21:57:28 #276
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_142186020
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:53 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

[..]

_O-
Barzani heeft wel gelijk.
Anti-Turkije
pi_142186366
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:46 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]
pi_142186494
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:53 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

[..]

_O-
Wat vind je er zo grappig aan?
★★★
pi_142189575
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Jij bent een veel grotere verrader met je steun voor ISIS.
True, hij denkt dat hij een echte Koerd is maar die domme uitspraken van hem dat hij de sharia steunt etc maakt hem juist een grotere verrader, eckte maar dan ook eckte Koerden haten sharia
pi_142189657
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ben ik benieuwd naar, Maliki heeft gelijk namelijk.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 23:19:14 #281
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142189749
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Maliki maakt zichzelf volledig belachelijk met zijn uitspraken. Ondertussen wint hij geen milimeter op ISIS, laat staan de Peshmerga.
Say what?
pi_142189844
Baklava95 je mag dan wel denken dat je een Koerd bent maar dat ben je niet.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 23:24:35 #283
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142189995
Hier laat de YPG een ISIS-strijder schrikken, Koerden roepen iig geen allah snackbar:

[ Bericht 0% gewijzigd door UpsideDown op 11-07-2014 23:32:28 ]
Say what?
pi_142190024
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:19 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Maliki maakt zichzelf volledig belachelijk met zijn uitspraken. Ondertussen wint hij geen milimeter op ISIS, laat staan de Peshmerga.
Wat klopt er niet aan zijn uitspraken? Gevluchte terroristen zitten gewoon in Erbil steun te betuigen aan ISIS. En de Koerden nemen afstand van Koerdische commandanten die in het Iraakse leger tegen ISIS vechten.

Dus ik vraag mij af wie zich precies belachelijk maakt...

En je 2de uitspraak gaat al helemaal nergens over. Het leger is elke dag in vijandig gebied winst aan het boeken op ISIS. Met de Peshmerga is er geen strijd.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 23:31:09 #285
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142190337
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan zijn uitspraken? Gevluchte terroristen zitten gewoon in Erbil steun te betuigen aan ISIS. En de Koerden nemen afstand van Koerdische commandanten die in het Iraakse leger tegen ISIS vechten.

En je 2de uitspraak gaat al helemaal nergens over. Het leger is elke dag in vijandig gebied winst aan het boeken op ISIS. Met de Peshmerga is er geen strijd.
Hij noemde Ebril een broedplaats/toevluchtsoord voor ISIS-strijders, iedereen die Ebril of de KRG een beetje kent weet dat dit een onzinuitspraak is en puur bedoeld om de Koerden af te schilderen.

De winst die ze boeken is aan de marginale kant, het Iraakse leger zou gezien zijn omvang en het materiaal wat ze hebben veel sneller moeten ingrijpen in de 'verloren' steden.
Say what?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 23:31:15 #286
421524 SadPanda
pi_142190343
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waar is het bewijs dat Erbil een veilige haven is voor ISIS strijders?
Anti-Turkije
pi_142190989
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:31 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Diverse Anbar en Musol stamleiders zijn en waren in Erbil. Je zag ze nota bene in een interview met AJ. ISIS actief steunen en doorlaten = crimineel.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 23:48:23 #288
421524 SadPanda
pi_142191318
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:43 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Diverse Anbar en Musol stamleiders zijn en waren in Erbil. Je zag ze nota bene in een interview met AJ. ISIS actief steunen en doorlaten = crimineel.
Dat is wat anders dan een veilige haven voor ISIS strijders, stamleden zijn ook geen ISIS.
Als je zo redeneert is het VK een veilige haven voor Al-Qaeda strijders gezien FSA mensen daar zijn en ze ook interviews geven terwijl FSA samenwerkt met Al Nusra (onderdeel van Al-Qaeda) net als die stamleden samenwerken met ISIS.

[ Bericht 0% gewijzigd door SadPanda op 11-07-2014 23:54:12 ]
Anti-Turkije
pi_142191884
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:31 schreef SadPanda het volgende:

[..]

quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:31 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Hij noemde Ebril een broedplaats/toevluchtsoord voor ISIS-strijders, iedereen die Ebril of de KRG een beetje kent weet dat dit een onzinuitspraak is en puur bedoeld om de Koerden af te schilderen.
Dit is wat hij zei "We will never be silent about Erbil becoming a base for the operations of the Islamic State and Baathists and al-Qaeda and the terrorists."

En het is feitelijk gewoon waar gezien er een gevluchte terrorist (Tareq Al-Hashimi) is die ISIS als Mujahideen beschrijft, en stamleiders die toegeven dat ze met ISIS samenwerken. Of het nou ISIS leiders, baathisten of ander soort gespuis is, tomato tomato.

quote:
De winst die ze boeken is aan de marginale kant, het Iraakse leger zou gezien zijn omvang en het materiaal wat ze hebben veel sneller moeten ingrijpen in de 'verloren' steden.
Jij zegt dat nu wel heel stellig, maar zonder kennis van wat er daadwerkelijk aan de hand is. De Amerikanen konden met de omvang van hun leger en alle kennis en materiaal een stad als Fallujah ook niet aan, dus dat zegt ook niet veel.
pi_142192168
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:01 schreef Peunage het volgende:

[..]

[..]

Dit is wat hij zei "We will never be silent about Erbil becoming a base for the operations of the Islamic State and Baathists and al-Qaeda and the terrorists."

En het is feitelijk gewoon waar gezien er een gevluchte terrorist (Tareq Al-Hashimi) is die ISIS als Mujahideen beschrijft, en stamleiders die toegeven dat ze met ISIS samenwerken. Of het nou ISIS leiders, baathisten of ander soort gespuis is, tomato tomato.

[..]

Jij zegt dat nu wel heel stellig, maar zonder kennis van wat er daadwerkelijk aan de hand is. De Amerikanen konden met de omvang van hun leger en alle kennis en materiaal een stad als Fallujah ook niet aan, dus dat zegt ook niet veel.
Was dat niet diezelfde maliki die bij de peshemergas ging huilen voor bescherming tegen saddam?

zaterdag 12 juli 2014 @ 00:10:44 #291
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142192281
quote:

[..]

Samenwerken of het op een akkoordje gooien zijn twee verschillende dingen. Ik geloof direct dat de Koerden en ISIS een akkoordje hebben gesloten om elkaar in eigen belang niet aan te vallen.

Wat Maliki beweert gaat veel verder en is gefundeerd op lucht.

quote:
[..]

De omvang van het Amerikaanse leger was ook niet zo spectaculair, die moesten het meer hebben van hun technologische voorsprong ten opzicht van het Iraakse leger.

Maarja in de eerste plaats hadden ze die steden natuurlijk niet moeten verliezen.
Say what?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:11:03 #292
421524 SadPanda
pi_142192300
quote:

[..]

[..]

En het is feitelijk gewoon waar gezien er een gevluchte terrorist (Tareq Al-Hashimi) is die ISIS als Mujahideen beschrijft, en stamleiders die toegeven dat ze met ISIS samenwerken. Of het nou ISIS leiders, baathisten of ander soort gespuis is, tomato tomato
Zoals ik hier boven al zei, met die redenatie is het VK een basis voor operaties van Al-Qaeda.

Is er bewijs dat er acties van ISIS worden gepland of iets dergelijks vanuit daar?

[ Bericht 0% gewijzigd door SadPanda op 12-07-2014 00:21:18 ]
Anti-Turkije
pi_142192493
Het Westen moet de Koerden in Irak boycotten. Ze werken samen met ISIS en vormen dus indirect of zelfs direct gevaar voor ons.
pi_142192506
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:08 schreef Djibril het volgende:

[..]

Was dat niet diezelfde maliki die bij de peshemergas ging huilen voor bescherming tegen saddam?

[ afbeelding ]
Geen idee, jij post een plaatje met een pijltje naast een willekeurige man. Weet niet of dat Maliki is. Ook als dat Maliki is, wil je hem hiermee in diskrediet brengen of zo? Hij moest ten tijde van Saddam vluchten om niet gedood te worden, lijkt me niet iets om je voor te schamen. Ik heb ook foto's van hem gezien van toen hij in Syrië op straat spullen verkocht.

Hier een plaatje van Barzani met baathist Saddam Hoessein :?
pi_142192656
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Samenwerken of het op een akkoordje gooien zijn twee verschillende dingen. Ik geloof direct dat de Koerden en ISIS een akkoordje hebben gesloten om elkaar in eigen belang niet aan te vallen.

Wat Maliki beweert gaat veel verder en is gefundeerd op lucht.
Sorry, maar je negeert nu gewoon feiten. Ze hebben het niet alleen op een akkoordje gegooid. Waarom laten ze terroristen toe in Erbil? Waarom doen ze wat een terrorist aan hen vraagt (afstand nemen van een commandant van een anti-terrorisme eenheid)? Waarom laten ze mensen toe die toegeven met ISIS samen te werken? Ze geven ze een basis van waar ze hun gif kunnen verspreiden, ongetwijfeld dat Tareq Al-Hashimi contact heeft met de 'mujahideen' vanuit Erbil.

Dat is niet alleen maar een afspraak om elkaar niet aan te vallen. En zelfs als dat laatste waar was is dat wel heel erg gaar van mensen die in de politiek collega's van elkaar zijn en elkaar aan de macht hebben geholpen.

quote:
De omvang van het Amerikaanse leger was ook niet zo spectaculair, die moesten het meer hebben van hun technologische voorsprong ten opzicht van het Iraakse leger.

Maarja in de eerste plaats hadden ze die steden natuurlijk niet moeten verliezen.
En al helemaal ten opzichte van Al-Qaeda destijds. En toch is het enige wat ze konden doen Fallujah platbombarderen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:11 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Zoals ik hier boven al zei, met die redenatie is het VK een basis voor operaties van Al-Qaeda.

Is er bewijs dat er acties worden gepland of iets dergelijks vanuit daar?
Weet ik niet, ligt aan je definitie van bewijs. Er zal vast geen briefje liggen waarop staat 'ja wij helpen terroristen, gr gr kaka barzani'. Er is minimaal 1 terrorist. En mensen die met terroristen samenwerken en steunen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:20:35 #296
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142192725
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:14 schreef hafez1234 het volgende:
Het Westen moet de Koerden in Irak boycotten. Ze werken samen met ISIS en vormen dus indirect of zelfs direct gevaar voor ons.
Dan moeten ze S-A en Turkije ook boycotten neem ik aan? Met half werk bereik je niks.
Say what?
pi_142192857
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:15 schreef Peunage het volgende:

[..]

Geen idee, jij post een plaatje met een pijltje naast een willekeurige man. Weet niet of dat Maliki is. Ook als dat Maliki is, wil je hem hiermee in diskrediet brengen of zo? Hij moest ten tijde van Saddam vluchten om niet gedood te worden, lijkt me niet iets om je voor te schamen. Ik heb ook foto's van hem gezien van toen hij in Syrië op straat spullen verkocht.

[ afbeelding ]
Hier een plaatje van Barzani met baathist Saddam Hoessein :?
Maliki is hypocriet bezig als hij vindt dat Arbil een thuishaven is voor terroristen. Want hij heeft zelf bescherming gezocht bij de Koerden in het verleden. Duik maar zijn geschiedenis in.

Ik hoef maliki niet in diskrediet brengen, de Iraakse kleding in Mosoel doet dat al.

Ik vond jou foto niet scherp genoeg.
Hier een foto van de vader van barzani met saddam om je te helpen.
pi_142192940
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:23 schreef Djibril het volgende:

[..]

Maliki is hypocriet bezig als hij vindt dat Arbil een thuishaven is voor terroristen. Want hij heeft zelf bescherming gezocht bij de Koerden in het verleden. Duik maar zijn geschiedenis in.

Ik hoef maliki niet in diskrediet brengen, de Iraakse kleding in Mosoel doet dat al.

Ik vond jou foto niet scherp genoeg.
Hier een foto van de vader van barzani met saddam om je te helpen.
[ afbeelding ]
Oh op die fiets. Dus omdat hij zogenaamd ooit bescherming heeft gezocht bij Koerden mag hij ze nooit meer bekritiseren. Mooi, dan is bij deze het hoofdstuk Halabja en de onderdrukking van Koerden door Saddam Hoessein afgelopen, getuige jouw foto.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:28:19 #299
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_142193078
Zullen
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:28:30 #300
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_142193084
De topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties