Sowieso cabaretiers die gekke geluidjes en gezichten trekken om grappig te zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
Hans Teeuwen is al een tijdje over de hill en niet grappig.
Je hoeft niet iedere keer te melden dat je Sierd niet leuk vindt. We weten het wel.quote:
volgens mij snap je de grap niet gisteren werd snoeks gebeld tijdens de uitzending en nu doet hij alsof hij met hem praat xD xDquote:
Oooooooooooohquote:Op zondag 6 juli 2014 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
volgens mij snap je de grap niet gisteren werd snoeks gebeld tijdens de uitzending en nu doet hij alsof hij met hem praat xD xD
Jij hoeft het niet elke keer te melden als je hem wél leuk vindt hoor, dat weten we wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je hoeft niet iedere keer te melden dat je Sierd niet leuk vindt. We weten het wel.
Hoef je niet gelijk zo boos te doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hoeft het niet elke keer te melden als je hem wél leuk vindt hoor, dat weten we wel.
Zeer ergelijk jaquote:
Pitch?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef Caland het volgende:
Ik stond gisteren op een festival die pot te kijken en dacht dat ik hem hard aan het spacen was toen ik die telefoon hoorde
Pascalus zegt nooit meer dat hij Sierd leuk vindt, jij zegt nooit meer dat je Sierd niet leuk vindt.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hoeft het niet elke keer te melden als je hem wél leuk vindt hoor, dat weten we wel.
Geen valse bescheidenheid, dat was je ook gewoon.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:44 schreef Caland het volgende:
Ik stond gisteren op een festival die pot te kijken en dacht dat ik hem hard aan het spacen was toen ik die telefoon hoorde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |