Leuk maar niet hierquote:Op zondag 6 juli 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zie ik nooit winnen tegen Eaton en Hardee. Broersen en Schippers kunnen het niveau Ennis halen, en Visser misschien ook wel
Had dat even eerder gezegd.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat geld lenen geld kost?
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar even zonder dollen, we kunnen er wel omheen gaan zitten draaien de hele tijd, maar de mooiste sport is Formule 1. Uiteindelijk. Waar of niet?
Ik heb niet zoveel wielerverstandquote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef Vasion het volgende:
Mexicanobakker, mister ik volg wielrennen kijk mij er eens verstand van hebben
Mister F1 en atletiek kennerquote:Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel wielerverstand
Wel van F1 en atletiek.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:
Dat gaat niet goed komen met Angélquote:De Argentijnen zetten alles op alles om Angel Di María op tijd fit te krijgen voor het treffen met Oranje van woensdag of een eventuele finale. Om snel te herstellen van zijn hamstringblessure ondergaat de middenvelder een behandeling met stamcellen.
Nooit grappig geweest, tenzij je 13jaar bent.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
Hans Teeuwen is al een tijdje over de hill en niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |