Hou dat vast voor na de reclame Hansquote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou graag wat tijd vrij willen maken om uit te kunnen leggen waarom wielrennen niet saai is.
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb zeven jaar naar die Lance Armstrong zitten gluren, dat was allemaal zonde van mijn tijd. Uiteindelijk.
Tsja, Groningen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hebben wij niet in Groningen.
Vandaag was een borefest.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gramulanion vindt het nog steeds elke race fantastisch.
Leuke grapquote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig not dun om te juichen voor Sintnicolaas.
Heeft vwo gedaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef Micson het volgende:
Lijkt me een simpel figuur, die De Vrij.
Wel een goeie jongen verder hoor. Alleen gewoon een beetje simpel.
is ook een vet goede filmquote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GGMM en ik vinden dit veelbelovend.
Niks zou me blijer maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zullen wij Sin City 2 gaan kijken?
Ja, nee, oke. Dat ben ik met jou eens. Maar dat gaat dus niet. Uiteindelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als ze het zouden combineren met darten.
of zoquote:Op zondag 6 juli 2014 21:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, nee, oke. Dat ben ik met jou eens. Maar dat gaat dus niet. Uiteindelijk.
Maar die zie ik nooit winnen tegen Eaton en Hardee. Broersen en Schippers kunnen het niveau Ennis halen, en Visser misschien ook welquote:Op zondag 6 juli 2014 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat alleen de echte kenners hem begrijpen.
Je gaat niet met mij naar de opvolger van 1 van onze favoriete films kijken?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks zou me blijer maken.
Ik hoop wel dat je naar Amersfoort komt dan. Groningen is me te ver weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |