Gevoel? jij?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik douche en heb gevoel, tel uit je winst
Denken dat ik niet in Deir Al zor zit nuquote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer verhuis je naar Irak of Syrië?
Alleen de echte wetenquote:
Breakin newsssss.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de lobi was overrrr
en wat, rebound is zo 2002
[..]
Ik hou van je wel echt waar, zo dik ben je niet.
Leven op een massagrafquote:
Ik kots op jouquote:Op zondag 6 juli 2014 21:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat ik niet in Deir Al zor zit nu
Wat wil je hiermee zeggen jongeman?quote:
Hij is toch niet van Quraish?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je al biat gedaan de nieuwe kalief, broeder?
ja maar dan zit je weer met dat velletje en zo, zonder gewoon lekker strak geen problemen altijd fris en zo beetje minder gevoel maar zo kan je weer je spierballen laten zien jwtzquote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik douche en heb gevoel, tel uit je winst
Ander topic hebben, ligt daar toch gevoeliger.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef leeell het volgende:
Of is de consensus in dit topic dat de Armeense genocide nooit is gebeurd ?
Niet weten dat leell een iel mannetje is.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Bami-Powner het volgende:
kan je weer je spierballen laten zien jwtz
GEEN PROBLEEM VRIEND.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
DAAR MOET JE EERST IETS VOOR GEGETEN HEBBEN![]()
![]()
![]()
Jawel, want jullie hebben gebroken!!!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is al een paar weken gedaan hoorNiks breaking meer aan.
Tbh, nein.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, FYI, Triggershit is een kloon van me.
Je zit er echt mee dat ik pics heb gezien he
De wat?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef leeell het volgende:
Ottomanen toch ook niet?quote:
Shit man, moest hier langer om gniffelen dan ik eigenlijk gewild had.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, want jullie hebben gebroken!!!
snap je um, breakin, gebroken, broke up, hihihihi
Ieh bahquote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja maar dan zit je weer met dat velletje en zo, zonder gewoon lekker strak geen problemen altijd fris en zo beetje minder gevoel maar zo kan je weer je spierballen laten zien jwtz
Kafirbillah.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet weten dat leell een iel mannetje is.
[..]
GEEN PROBLEEM VRIEND.
Armeense genocide, zeg je??? Nooit van gehoordquote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef leeell het volgende:
Jawelquote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De wat?
[..]
Ottomanen toch ook niet?
sorry dacht dat ik met een alfa-lid sprakquote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet weten dat leell een iel mannetje is.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shit man, moest hier langer om gniffelen dan ik eigenlijk gewild had.![]()
Volgens mij ben je iets te gefixeerd op voorhuiden meneer.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja maar dan zit je weer met dat velletje en zo, zonder gewoon lekker strak geen problemen altijd fris en zo beetje minder gevoel maar zo kan je weer je spierballen laten zien jwtz
Ieder z'n wereldbeeld toch :Squote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ander topic hebben, ligt daar toch gevoeliger.
moest grinnikenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De wat?
[..]
Ottomanen toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |