Als je echt angsten hebt in combinatie met een dwangstoornis, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk niet vanzelf over gaan. Ben je op dit moment onder behandeling?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb al een lange tijd last van dit soort angsten en mijn dwangstoornis heb ik al jaaaarennn.
Linkje dan tenminste?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef SadPanda het volgende:
Duidelijk troll topic dit gezien zijn post in US.
Dan geloof je 't niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:43 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin maar je durft niet naar de supermarkt te gaan (je huilt er zelfs van) ?
Daar gaat de geloofwaardigheid van het topic. Onmogelijke combinatie.
Nee geen troll, 't is geen ONZ.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef SadPanda het volgende:
Duidelijk troll topic dit gezien zijn post in US.
Nee, ben ik niet. Durf ik niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als je echt angsten hebt in combinatie met een dwangstoornis, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk niet vanzelf over gaan. Ben je op dit moment onder behandeling?
Oja, want een forum kan je ook echt vergelijken met het echte leven.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:17 schreef Steinerized het volgende:
Ja hoor TS. En vervolgens wel posten op een forum waar meer mensen aanwezig zijn dan in een gemiddelde supermarkt.
Wat is daar precies mee dan, dat het TS een troll maakt?quote:
Ja dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oja, want een forum kan je ook echt vergelijken met het echte leven.
Vaker boodschappen ga ik echt niet doen, ik word gek van al die mensen..quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef appelepent het volgende:
Ow, als het dan geen troll is... Doe vaker boodschappen, of ga zoals hier al gezegt is naar je huisarts.
Wel naar voor je dat je ouders je niet serieus nemen.
Dat hij een (knappe) vriendin heeft en hoe TS er zelf uit ziet.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat is daar precies mee dan, dat het TS een troll maakt?
Dus hoe iemand er uit ziet bepaald of je een angststoornis heb ja of nee?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat hij een (knappe) vriendin heeft en hoe TS er zelf uit ziet.
Je mag alleen een psychische stoornis hebben als je geen vriendin of vrienden hebt en lelijk bent? Goh.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat hij een (knappe) vriendin heeft en hoe TS er zelf uit ziet.
SP is niet zo slim denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je mag alleen een psychische stoornis hebben als je geen vriendin of vrienden hebt en lelijk bent? Goh.
Jij mag je mening weer geven als je naar de huisarts bent geweest.quote:
Oh.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij mag je mening weer geven als je naar de huisarts bent geweest.
Neuh maar dit is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je mag alleen een psychische stoornis hebben als je geen vriendin of vrienden hebt en lelijk bent? Goh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |