Nee hoor, hij vindt zichzelf altijd prachtig, dunne beentjes, vet haar en hazentandjes erbij!quote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef zwellever het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat hij vrij lang moet kijken met die kleine varkensoogjes voor hij iets aantrekkelijks ziet in die spiegel
Zo ongeloofwaardig voor de stemming.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, gaat hij dat vanavond doen, dacht gelezen te hebben morgen pas
ja, de tajine. ik hou niet van lamsvlees anders ging ik simultaan koken.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Denk dat dit de saaiste avond streams ooit gaan worden
Nico moet nog koken, maar meer zal er denk ik niet gebeuren vanavond.
quote:
Dag Oma.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef Kaleddi het volgende:
Lekker eten van de akkkuuuhhrrrrrrr![]()
[ afbeelding ]
10 punten voor ruud. en nu moeten wij hem allemaal een grote vent vinden dat hij de regen trotseert?quote:
O is lekker lamsvlees.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
ja, de tajine. ik hou niet van lamsvlees anders ging ik simultaan koken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Het wordt tijd dat meneer de mol de kijker stemrecht gaat geven.
Kan hij nog wat extra verdienen. Stemmen met je mobiel.
Benieuwd wat er dan uit de bus komt.
nou, dat is gewoon willekeur hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als je werkt, wordt je nooit elite!
laten wij hem motiverenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:40 schreef heks29 het volgende:
[..]
10 punten voor ruud. en nu moeten wij hem allemaal een grote vent vinden dat hij de regen trotseert?
het gaat om eten dus ook al zijn ze nu "kapot" je kunt er de klok op gelijkzetten dat Ruud, Marjet en misschien zelfs Lot komt bedelen zo. Die laatste hangt een beetje af van hoe vet het eten is.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is lekker lamsvlees.
Zie alleen bewoners die al in bed liggen, er zullen er toch nog wel wat opzijn, of ligt alles plat
Dan mag ze onderhand wel eens beginnen,wil ze voor middernacht nog eten,een goede tajine duurt nogal een tijdjequote:Op zondag 6 juli 2014 20:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
ja, de tajine. ik hou niet van lamsvlees anders ging ik simultaan koken.
En dan zijn domme grap.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Ruud kijkt maar weer eens in de spiegel, hoe prachtig hij is.............
nee,uit ging het nadat hij haar 2dgn negeerdequote:Op zondag 6 juli 2014 20:32 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat had ik ook gemistEn daarna was het uit?
Ok, my bad, ik dacht dat alleen die hard streamers elite kunnen worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:42 schreef heks29 het volgende:
[..]
nou, dat is gewoon willekeur hoor.
vorige keer had ik ff geen streams en was ik elite.
alleen moest ik dan een paspoort aanmaken om te kunnen stemmen. dus niet gedaan.
Dat gaat echt niet gebeuren. Maar een keer de populariteitspoll erin zie ik nog wel gebeuren. Hopelijk wel van langere periode anders kunnen ze weer excuses voor hun plek op de lijst verzinnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Het wordt tijd dat meneer de mol de kijker stemrecht gaat geven.
Kan hij nog wat extra verdienen. Stemmen met je mobiel.
Benieuwd wat er dan uit de bus komt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nee, die zitten in zijn broek
Niemand, durft dat in dat krot (alleen Ivan, Ron en Rienk)quote:Op zondag 6 juli 2014 20:44 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Prima. Dan wordt ze nog vervelender en dan pleurt de rest haar er wel uit.
quote:
ik was ook erg verbaasd want dan gaat het dus gewoon op mail adres en niet op punten.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ok, my bad, ik dacht dat alleen die hard streamers elite kunnen worden.
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is lekker lamsvlees.
Zie alleen bewoners die al in bed liggen, er zullen er toch nog wel wat opzijn, of ligt alles plat
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zag een laptop en een vrouw
Dan denk ik aan Aike
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als je werkt, wordt je nooit elite!
Dat geloof ik ook, hun neus zal wel geprikkeld worden door de geuren die uit de keuken komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
het gaat om eten dus ook al zijn ze nu "kapot" je kunt er de klok op gelijkzetten dat Ruud, Marjet en misschien zelfs Lot komt bedelen zo. Die laatste hangt een beetje af van hoe vet het eten is.
Had ik ook al eens gevraagd wat daar de reden van was. Zoals ze nu in bed stapt kijkt Ivan zo die zure sloot inquote:Op zondag 6 juli 2014 20:46 schreef sjampoeh het volgende:
liggen bil en ruud nu dwars in bed ? oh ze ligt weer naakt
Nee ze heeft een zwarte slip aanquote:Op zondag 6 juli 2014 20:46 schreef sjampoeh het volgende:
liggen bil en ruud nu dwars in bed ? oh ze ligt weer naakt
gadverdegadver. ben ik blij dat mijn streams uit staan.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Had ik ook al eens gevraagd wat daar de reden van was. Zoals ze nu in bed stapt kijkt Ivan zo die zure sloot in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |