abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6384228
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaar op de streamverslagen deel 15. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zondag 20 oktober 2002.

maandag 21 oktober 2002 @ 00:20:25 #2
6941 APK
Factual, I think.
pi_6384613
In de bunker orakelt Marc met (vooral) Judith en Geesje.

Regelmatig vallen de woorden 'een stukje' en 'communicatie'.
Marc: Daar ben je dus niet mee bezig, aan het zijn als het ware, daar haal je je energie uit. Terug naar je gevoel, ja duidelijk..... etc.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 oktober 2002 @ 00:31:40 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_6384838
Marc: We gaan nu gewoon 'zijn'. We laten het los, we gaan 'zijn'.
Judith: Bepaalde dingen zijn gewoon er in geslopen. Een hoop dingen kloppen gewoon niet. Als je in een restaurant aan het personeel vraagt: 'Weet je waar het toilet is?' dan weten ze dat natuurlijk omdat ze daar werken. Of bv 'Ja, daar ga ik niet heen.' Dat is ook dubbel.
Marc: Je kunt je richten op het positieve of het negatieve. Ik zeg nooit 'Ik vind het moeilijk, ik zeg 'Ik vind het niet makkelijk, dan kan het nog makkelijk worden.' Wat ook het mooie van communicatieraining vind is dat er dingen zijn van jezelf ziet, je maakt een lijstje. Ik heb een week lang een trance-training gedaan. Als je zegt 'ik ben morgen minder onzeker, of minder druk', dan sta je precies hetzelfde op. Als je het in trance zegt is dat niet zo. Er zijn dus technieken die je jezelf eigen kunt maken om je onderbewuste bij te sturen.

[sub]Tjakka[/sub]

maandag 21 oktober 2002 @ 00:47:56 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_6385180
De filosofie-meeting:

Marc: Bij ons eerste gesprek zag ik onmiddelijk dat jij alles behoorlijk op een rijtje hebt (tegen Judith), dat heb ik dus niet, daar zit dus de bottle-neck.
Judith: Als je echt jezelf bent en je goed voelt dan kun je dus een verbintenis aangaan. Dan kun je een relatie beginnen. Ik denk dat het heel moeilijk is een relatie te beginnen met iemand die veel problemen heeft. Dan werk je daar jaren aan en dan is het 'bedankt voor de diensten en is 'ie weg'.
Marc: Als er een verschuiving komt in normen en waarden dan is opeens het raakvlak weg.

(Vooralsnog laat ik het hier maar even bij. )

maandag 21 oktober 2002 @ 01:28:50 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_6385905
Judith: Je moet je nergens aan vastpinnen in het huis. Op het moment dat je echt bij iemand wil zitten dan halen ze je uit elkaar. Ik doe gewoon alsof ik bij dit project 17 dagen in de bunker zit, dan doe ik ook mee. Dat heb ik in het dagelijks leven ook, als ik iemand in een grotere auto zie rijden dan ben ik blij voor die persoon.
(Arthur is nog wakker in de bungalow.)
Judith: Lukt het niet, het slapen?
Arthur: Doar sloap je beter dan hiero.

In de slaapkamer van de bungalow is het nog steeds een dolle boel vanwege....

....het koetje van Jeanette.

Judith en Geesje lijken naar bed te zijn gegaan en Marc is bij Arthur aan het hek gaan zitten.

Marc vertelt hoe hij zijn dilemma aangepakt heeft. Hij moest steeds minstens 7 items pikken dus had hij zijn eigen 5 repen genomen plus twee appels. Hij had gewacht met zijn eerste 'diefstal' omdat het anders op zou vallen dat er zowel in de bunker als in de bungalow dingen verdwenen waren.

Marc: In de bungalow zitten meer eigenwijze mensen die het allemaal wel weten dan hier. Aan die kant zou ik eerder iets hebben van laat maar.
Arthur: Laat die drank nu maar even bij mij weg, dat is nu twee keer gebeurd. Ik blaas ze allemaal weg, niet lichamelijk hoor, maar...
Marc: Dat is jammer, want dan is er geen leermomentje, ze gaan gewoon zo door, daarom zijn ze er waarschijnlijk ingezet. Heb je het al een beetje uitgepraat met Daniela?
Arthur: Ja, we hebben een gesprek gehad.
Marc: Als ik soms naar mensen in de bungalow kijk dan denk ik, je hoeft ook niet de hele dag de show op te voeren. Dat is niet echt.
Arthur: Het is ook niet echt. Bram heeft daar ook last van gehad. Ik had niet gedacht dat er zulke mensen in zouden zitten.
Marc: Dat was minder in het buitenland, misschien een of twee.
Arthur: Ja, dat klopt. Behalve Dennis.
Marc: Op deze manier ontstaan er wel allerlei spanningsvelden.
(Laurens heeft de slaapkamer verlaten.)
Arthur: Moet ik effe tegen ze zeggen dat ze stil motte zijn? Ik word er zelf ook ziek van.
Laurens: Nee, er zijn ergere dingen.

maandag 21 oktober 2002 @ 01:45:10 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_6386155
Inmiddels is vrijwel iedereen wakker geworden door het lawaai in de slaapkamer van de bungalow.

De bungalowbewoners denken dat er iets aan de hand is en stormen allemaal naar de woonkamer.

Na enige tijd vraagt Dennis 'Wat doen we hier eigenlijk?'

Buiten staan Jeanette en Laurens een sigaret te roken.
Laurens: Ik wil voortaan elke dag tijdens het middageten een toast uitbrengen en morgen wordt het thema 'Moes onder de douche'.
Jeanette: Ja dat is heel erg smerig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vier dagen niet onder de douche ben geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 21-10-2002 10:56]

maandag 21 oktober 2002 @ 01:55:03 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_6386273
Judith geeft ook even haar mening over de hygiene van Mustapha. Ze vind dat hij een keer zijn lakens moet wassen. 'Maar verder maakt het mij niet uit hoor, ieder zijn eigen feest.'

In de slaapkamer van de bungalow spreken ze over sexuele fantasieen en Dennis' hand gaat geruime tijd in zijn broek heen en weer.

(Na enige tijd gaat hij op zijn zij liggen.)

Jeanette wil van de anderen weten wat hun fantasieen zijn, maar niemand wil iets zeggen.

maandag 21 oktober 2002 @ 02:00:30 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_6386325
Voice-over: En zo eindigt dag 53 in het huis van Big Brother. De dag dat Arthur door zijn medebewoners uit de slaapkamer verdreven werd.

Of zoiets.

pi_6390046
Een verslag van Miss Average van Media Watchers.

09.15
Er wordt al druk gesport .... Ting, Wouter en Martijn leven zich uit in de fitness-ruimte, gesproken wordt er amper.

In de bunker liggen ze allemaal nog in bed.

Wouter en Ting wisselen van toestel en Martijn gooit er op de loopband een sprintje tegenaan.
Ting zegt dat ze eigenlijk helemaal niet van fitness houdt en al helemaal niet zonder muziek.. ze houdt meer van groepssport. Maar bij gebrek aan beter doet ze het toch maar...

09.25
Martijn zegt dat zijn conditie nog goed is en dat hij voor zijn voetbaltraining ook al gauw 5 kilometer hardloopt.
Wouter trekt er zijn shirt bij uit.. en fietst verder in zijn blote bast..

Arthur is ook wakker geworden.
Martijn heeft ws genoeg getraind en gaat terug naar de bungalow, waar hij zachtjes de slaapkamer in gaat.. om iets te pakken. Dan gaat hij naar de badkamer om een douche te nemen.
(Waar Arthur gebleven is???)
Martijn loopt ontspannen in zijn blootje in de badkamer...

Daniela die ook wakker is geworden, lepelt bij het barretje een kiwi op.
Ze begroet Martijn die uit de badkamer komt en de stem vraagt of ze haar zender wil checken.

Quincy rekt zich ook uit .. maar blijft in haar mandje liggen. Ook als één van de bunkerbewoners langs loopt om naar het toilet te gaan.

09.45
Daniela frist zich op in de badkamer en Martijn is druk in de keuken.
Wouter is ook klaar met sporten.. en komt de badkamer in waar hij Daniela goeiemorgen wenst.
Ze hebben het over 'de hengel' bij het zwembad en wat voor een goeie vondst of dat is.
Wouter zegt tegen Daniela dat als ze wil zwemmen hij nog wel een goeie duikbril voor haar heeft.

(ik heb telefoon...)

10.00
Daniela is gaan sporten en Ting gaat naar buiten en doet het deksel van de jaccuzi.

10.15
In het zwembad is (ik denk) Wouter weer een lange afstand aan het zwemmen.
Ting zit aan het barretje in de keuken en Arthur en Martijn zijn er ook.
Arthur vraagt aan Ting of ze lekker heeft geslapen.. ze is twee keer wakker geweest, Jeanette trekt vaak het dekbed weg.
Martijn roept naar Quincy : Ga 's af!!!
En dan : Ach wat kan het mij ook schelen..
Ze hebben het over dat Quincy op de bank had geplast.. Ting zegt dat het ging om een 'terretorium' plasje.. "ik vrees dat ze over een paar dagen weg is" (??)

Ting loopt naar buiten, waar Wouter het kanaal inmiddels is overgezwommen. Ting is in de jaccuzi gaan zitten en Wouter roept.. "Hé Ting, ik kom zo bij je!!"

(de geluidsstream van de keuken is niet meer te horen...)

Arthur is ook in de jaccuzi, hij lepelt een bakje yoghurt leeg..

10.35
De jaccuzi..
Ze hebben het over het nomineren en over hoe ze de nominaties moeten onderbouwen.
Ting zegt dat ze daar wel een beetje voor mag gaan oefenen.
Wouter zegt dat je op verschillende manieren kunt nomineren.. waar je een emotionele band mee hebt of voor wie je moet uitkijken.
Ting zeg: Het gaat mij niet om de eindstreep.
Wouter: Mij ook niet, maar de spanning gaat straks komen.
Ting: Diegene die er met de prijzenpot vandoor gaat moet een sterk persoon zijn.
Wouter zegt dat IQ en EQ hoog zullen zijn bij de winnaar.
Arthur denkt dat dat niet noodzakelijk is.

De keuken
Martijn en Jeanette hebben het over de selectie procedure.
Iemand had tegen de vader van Martijn gezegd dat hij een 'schatje' was.
Jeanette zegt dat toen de fotoshoot in gang was... (en ze maakt haar zin niet af)
Ze zegt dat ze toen wel een beetje zenuwachtig was.
Jeanette: We zullen wel zien wat er gebeurt als ik hier uitkom.
Martijn stelt zich voor wat er gebeurt als ze in de studio komen... een terugblik en familie in de studio (nót)
Jeanette: Ik vind het nu best eng worden, het komt allemaal wel dichtbij.
Martijn zegt dat hij bij het nomineren uit gaat van met wie hij het leuk heeft.
Jeanette: Dus op die basis ga jij nomineren?
Martijn: Ja, je moet ook nadenken met wie wil ik overblijven
Jeanette zegt dat er mensen zijn waar ze ook wel conflicten mee heeft maar dat die er ook kunnen zijn om haar te helpen en te steunen.
Martijn zegt dat ze nu al moeten nadenken over wie ze moeten nomineren. Want direct na of in de uitzending van a.s donderdag verwacht hij dat er genomineerd moet worden.
Jeanette zegt daar ook al mee bezig te zijn. Ze zal proberen het niet persoonlijk te nemen als iemand haar nomineert. Ze heeft vanaf het begin gezegd dat als er irritaties zijn dat men dat tegen haar moet zeggen.
Martijn houdt een verhaaltje over Ting.. dat ze soms 'krengerige' kanten heeft.
"Het heeft geen zin om druk te gaan doen" zegt Jeanette..
"Ik weet wel dat het een hele moeilijke taak wordt, dat ik afstandelijker wordt.... ik vind het wel prettig om er over te praten" zegt Jeanette
Martijn zegt dat het hem een fijn gevoel lijkt als hij wel genomineerd is maar er niet wordt uitgestemd.
Als hij 13 van de 13 stemmen zou krijgen zou hij zich wel rot voelen. Hij heeft geen 'concurentie gevoel' van iemand.
"Nomineren is gewoon een onderdeel van Big Brother" zegt Martijn... hij hoopt dat het niet de onderlinge verhoudingen zal verstoren.
"Ik zal mijn best gaan doen om het niet persoonlijk op te vatten en het niet persoonlijk te maken" zegt Jeanette.
Martijn denkt dat als BB ze gaat zeggen dat ze over de nominatie mogen praten dat je de hele dag daar discussies over krijgt. Daar moet hij niets van hebben.
"Er mag best over gecommuniceerd worden" zegt Jeanette... "maar...." (en maakt de zin niet af)
Daniela is ook aanwezig in de keuken, maar bemoeit zich niet met het gesprek van Martijn en Jeanette.

11.05
Jeanette: Ik moet nog even bedenken wat ik moet gaan eten. Het liefst één of ander pakje ofzo.. een pakje noodles.

Daniela zegt nog een uurtje in bed te duiken... een slobbertrui is van een 'ex-vriendje'
"Dat zijn vaak de lekkerste truien" zegt Ting.

Daniela vraagt aan Jeanette of zij bloemkool of worteltjes lust, want dat hebben ze nog.
Nee.. zegt Jeanette..
Daniela: Goeiemorgen lieve butler.. met Daniela, ik wil graag bestellen.. wattestaafjes, spinazie, ricotta, druiven zonder pit, kiwi's, cashew noten, sausjes, dat was het voorlopig even.. dankjewel.
Dennis komt de kamer in en wordt door de dames goedemorgen gewenst.
Ze merken op dat de bunkerbewoners nog slapen.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_6390059
En een verslag van Inge, ook van MW.

11.40 uur.

In de bunker ligt iedereen nog in bed.

In het rijke gedeelte is volgens mij iedereen al wakker.
in de keuken is het een drukte van belang.
Iedereen loopt door elkaar heen.
Ze zijn aan het bespreken wat ze vanavond zullen gaan eten.

Wouter vraagt aan Ting wat ze wil eten.
Ik ga cous cous eten zegt Ting.
Ik baal dat niemand dat wil eten, dus eet ik het alleen zegt ze.

De anderen blijven het erover hebben of ze nog spinazie eten of iets anders.
Ze besluiten naar lang overleg toch spinazie te gaan eten, met broccolie.
Ting blijft erbij dat ze cous cous gaat eten, ik durf voor mezelf te kiezen zegt ze.

Jeanette besteld aan de telefoon.
Ook een nieuwe drankvoorraad zegt ze.
Dennis vind het bubbelbad buiten stinken.
Margriet vraagt of de hond al naar buiten is geweest.
Dat heeft Arthur gedaan, maar buiten heeft hij niks gedaan zegt hij.
Quincy heeft alweer wat in het huis gedaan zegt Martijn.

Daan gaat nog een uurtje plat liggen zegt ze.
Ook Dennis grijpt nu de telefoon om weer wat te bestellen.

Judith is ondertussen ook wakker geworden.
Ze gaat naar buiten om wat oefeningen te doen.

Ting vind het wel rustig zo zonder de bunker mensen.
Laten we de bunker maar afschaffen zegt ze.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_6391317
Televisie

13.11 Dennis, Wouter en Jeanette spelen een kaartspel aan de eettafel. Het gesprek gaat alleen over het kaarten.

13.14 Dennis : Geen zin meer ? Jeanette : Jawel. Maar ik word er zo moe van. Wouter : Nog één potje. Dennis zegt dat je mensen met een persoonlijk dilemma niet moet onderbreken omdat het resultaat van het dilemma ten goede komt aan de groep.

13.16 Jeanette : Steef. Ik hoor Stefan niet.

13.17 Stream naar arm. Judith en Marc gaan brood bakken. Stefan heeft zich zo te zien gedoucht. Hij staat nog in het douchehok. Judith legt Marc uit hoe ze brood bakt. Laurens zegt dat er iemand in de koelkast is geweest. Marc : Had je een haar er tussen gedaan ? Of nog vernuftiger ? Marc kneedt nu. Marc vertelt dat hij wel eens voerballetjes heeft gemaakt toen hij op karper ging vissen.

13.24 Reclame.

13.26 Stefan is uit de douche gekomen. Marc kletst nog altijd over karpers.

13.28 Stream naar buiten. Laurens vertelt Arthur hoe het huis er vorig jaar uitzag. Arthur : Al sla je me dood. Laurens : Heb je het nooit gezien ? Er stond daar een schutting. Arthur : Die heb ik wel gezien. Laurens : Ik kan me geen plek voorstellen waar ze je niet kunnen zien. Ja, achter de badkuip. Arthur : Onder de klep. Ik denk dat hij bedoeld in de kist in arm. Laurens : Ik vind het een rustig weekje. Arthur : Nou, rustig, er is wel commotie geweest. Misschien zitten ze er op te wachten dat er onderlinge spanningen ontstaan. Laurens : Nu het rustig is moeten ze bedenken een paar personen te wisselen. Arthur : Ze moeten de bunker uit, Moes. Laurens : Die broek hangt nu echt op zijn knieën. Arthur : Hij zit 100 % zeker in de show. Juud, Margriet, zijn allemaal markante personen. Laurens : Ik weet het niet.

13.33 Stream naar binnen waar Stefan het fruit inventariseert. Stefan n.a.v. een vraag van Marc : Iedereen heeft iets minder dan een appel per dag. Stefan rekent iets voor dat ik niet kan volgen. Vervolgens is weer te zien hoe Marc en Judith met het brood bezig zijn.

13.37 Judith stopt het brood in een plastic zak. Stefan zit aan de tafel appels in stukjes te snijden.

13.38 Einde uitzending.

pi_6391348
En weer duurde de TellSellreclame veel te lang.

13.11 Stream op Dennis en nu ook op de anderen die aan het kaarten zijn. Ze zijn aan het pesten. De anderen zijn Jeanette en Wouter.

13.13 Wouter heeft gewonnen, ze doen nog een potje. Dennis vindt dat een dilemma niet mag worden onderbroken, is altijd goed voor de groep. Wouter gaat zijn armen niet meer scheren, dit op een vraag van Jeanette.

13.16 Jeanette met pruillipje weet niet wat 'voetjevrijen' is.

(Ik had even telefoon tussendoor)

13.19 Stream op arm, waar Judith met het deeg bezig is, Laurens haar een helpende hand toesteekt, Marc bij het aanrecht wat doet en Stefan onder de douche staat. Stefan gaat hier absoluut niet zijn haar laten knippen of wat dan ook. Judith geeft Marc advies hoe hij verder het deeg moet afmaken.

13.23 Stream zou naar rijk gaan, maar verandert toch weer naar de 'deegkneders'

13.23 Reclame

13.25 Nog steeds Judith en Marc. die nu over een water praten waar je over heen kan varen, met boomstronken? Marc vertelt over de Ebro(rivier in Spanje) met meervallen. Judith legt Marc nu uit dat door te kneden je lucht in het deeg krijgt.

13.28 Laurens en Arthur bij het hek buiten. Laurens vindt het knap hoe ze huis gemaakt is. Hij weet nog van vorig jaar dat die tuin hier in een punt liep. Arthur, met de mondvol, murmelt iets onverstaanbaars. Hij denkt nu dat BB wel heeft proefgedraaid in het huis. Laurens beaamt dat, mensen laten rondlopen en hoe lampen moeten hangen. Ze kunnen geen plek in het huis ontdekken waar ze onzichtbaar zijn voor de camera's. Ja achter de badkuip en onder een klep in het washok als die op een bepaalde manier staat. Laurens vindt het een rustig weekje, ze moeten toch wat bedenken. Arthur vindt dat de mensen nu wel uit de bunker moeten, ook dat ze donderdag moeten zien te overleven. Hij vindt Juut en Margriet markante personen.

13.32 Stream automatisch naar de bunker, waar Stefan appels staat te verdelen, het zijn er 45 stuks. Hij heeft nu uitgerekend dat een ieder anderhalve appel per dag kan hebben.

13.35 Nog steeds de 'interessante' beelden van het deegkneden met de bijbehorende geweldige conversatie. (zucht)

13.37 Stefan snijdt plakjes appel en het deeg staat intussen te rijzen. Stilte.

13.38 Einde van een waardeloze uitzending.

maandag 21 oktober 2002 @ 13:55:31 #13
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6391551
Geesje en Ursula liggen samen nog op bed te kletsen.
Zij hebben het over de verschillen tussen bunker en bungalow.
Ursula is wel benieuwd hoe Ting en Dennis zich manifesteren in de bunker.
Geesje vindt Martijn veel stiller in de bunker.
Zij praat wat negatief over Martijn in de bunker.
Ursula had wat moeite met Joyce.
Geesje vindt dat Margriet niet gelijk heeft. Margriet denkt dat Moes het moeilijk heeft in de bunker, maar Geesje is het daar niet mee eens.
Ursula heeft met iedereen al contacten gehad alleen met Daniela nog niet, maar dat komt nog wel, denkt ze.
eurobilltracker.com
  maandag 21 oktober 2002 @ 14:10:22 #14
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6391765
Ursula voelde zich gisteren zowel lichamelijk als geestelijk niet ze lekker.
Mus had tegen Ursula gezegd; "Laat je geen depressie aanpraten"
De twee meiden geven hem daar wel gelijk in.
Ursula vertelt nu hoe het ging in het buitenland, dat iedereen iedere keer kwam vragen:"alles goed? En dat zij daar op een gegeven moment genoeg van had en dacht; "Sodemieter op".
Het ligt er ook wel aan wie het vraagt of het goedbedoeld is. Als Dennis het zou vragen zouden ze er niet op in gaan , want die vraagt nooit wat.
Ze vinden dat Marc het goed doet, ze denken dat die het wel naar zijn zin heeft. Geesje is blij dat zijn dilemma goed was gegaan. Zij is heel blij dat hij er is. Ze heeft nu alle mensen die ze wilde hebben om zich heen.

Geesje vindt dat zij een te zachte stem heeft, ze komt niet over al die anderen heen. Iedereen heeft hier van die harde stemmen. Als zij goedenmorgen wenst horen ze haar niet eens.
Ursula krijgt bultjes in haar mond. Vitaminengebrek zegt Geesje. "Je moet goed appels eten."

* Dennis naar de DBK

Geesje moet naar de wc, dus ze gaan maar opstaan.
Marc komt vragen of ze een kopje thee willen. Geesje reageert hier heel enthousiast op. Hij komt Ursula haar microfoon brengen. Zij prutst er wat mee, duidelijk te zien dat zij zonder lenzen niets ziet.
Geesje test nu haar microfoon ( mijn boxen trillen)

Ze vinden het niet zo prettig dat Quincy ( cynthia noemt Geesje haar) binnen plast. Geesje denkt dat Quincy het wel heeft aan gegeven maar dat Laurens het niet heeft onderkend.

Ze ruiken brood en Ursula denkt dat dat hun brood is maar Geesje vertelt haar dat ze de tosti's van de bungalow ruikt.
Marc vertelt hun dat ze pas om 4 uur brood hebben, dus de meiden willen al vast een reep.
Geesje vraagt of Mus zijn lakens aan het wassen is, volgens Stefan is hij daar mee bezig.

eurobilltracker.com
  maandag 21 oktober 2002 @ 14:23:15 #15
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6391973
Geesje wil aan Mus vragen of hij dan hun slopen ook wil wassen.

De dames liggen heerlijk in bed hun repen te lezen.
Laurens komt ook eens kijken en Geesje vraagt hem of hij weet wat voor dag het is.
Laurens weet niets bijzonders, en Geesje vertelt hem dat het vandaag de Geesje en UrsulaVerwen dag is.

Laurens vertelt dat hij de koelkast verzegeld had, want Stefan was in de koelkast geweest. Hij had koffie gepakt.
Laurens vertelt dat hij tegen Mus had gezegd dat hij warm water mocht hebben zodat hij warm kon douchen. "Hij had dat toen gedaan".
Laurens vindt dat Mus nu nog zijn pyama moet wassen.

Kooi.
Inderdaad is Mus hier druk bezig. Vooral met het spelen met Quincy.
Mus zegt tegen Thuur: "Morgenavond is het wissel en alles wordt door elkaar gegooid"
Mus denkt dat Tijn of Marc er donderdag uitgaat.
"Of ik"' zegt Stefan.
Stefan is appelmoes aan het koken en hij vindt het jammer dat er geen geur tv is, zo lekker ruikt het.
Arthur vraagt Mus of er geen actie van hem te verwachten is.
"Nee, geen actie"zegt Mus.
Hij wil genomineerd worden met Dennis of Wouter en dan zien wie er blijft.
Hij wil niet gelijk met Arthur genomineerd worden. Hij vindt dat Stefan raar nomineergedrag heeft. Mus wil van Arthur weten wie hij zou nomineren. Arthur doet moeilijk want hij wil het niet zeggen.
"Ju en Ting"vraagt Mus.
"Nee"zegt Arthur.
Mus: Ik weet het al Daantje....
Arthur: nee, nee
Mus: Heel de groep gaat op jou stemmen, ook Ting.

Mus zingt nu : Ik heb de hele dag staan te wassen
En ik vindt het stront irritant
Hond ga in je mand........

eurobilltracker.com
  maandag 21 oktober 2002 @ 14:31:22 #16
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6392120
Ook Mrgriet vindt het het vermelden waard dat Mus zijn beddegoed aan het wassen is. In het hele huis is dat het onderwerp van gesprek.

Bungalow.
Er ligt hier nog iemand aangekleed op bed, weet niet wie.

Ursula is ook het wonder komen aanschouwen, Mus aan de was.
Mus is druk bezig en vraagt zich nu af waar hij het op moet hangen.
Ursula zegt dat dat binnen aan de kast kan.
Arthur komt aanrennen . Maar Ursula wil niet met hem kussen want hij heeft een "vuile vieze schurftplek"zegt zij.
Hoe komt dat?
Arthur: Veel mensen gekust
Ursula: Zooooo
Arthur: Nee hoor, ik heb wat koorts gehad.
Hij blijkt een koortslip te hebben. Ting had al gezegd: "Dat wordt minder kusjes geven"
Ursula wil hem dan ook niet kussen, ze vindt het erg vies.
Arthur: "Het komt van het bubbelbad" Als ik er donderdag uitmoet geef ik iedereen een flinke pakkerd".
Arthur wil Ursula pakken, maar zij roept: Oei, bah je hebt vieze handen ook, koortslippen handen".

eurobilltracker.com
  maandag 21 oktober 2002 @ 14:58:04 #17
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6392571
Bunker.
Marc is druk bezig met tafel dekken. Hij schept op ieder bordje wat appelmoes. Stefan staat er trots naar te kijken. "Dat zijn alle ouwe appels die ik vermoord heb". Marc vindt het wel op een toetje lijken.

Hij deelt de borden nu uit. Judith smult er ook van. Geesje komt nu binnen en wenst iedereen goedemorgen.
Stefan: "En dan bladerdeeg erom heen, maar dat moet je erbij fantaseren"
Iedereen smult ervan. Stefan legt uit hoe je het maakt: "Gewwon wat inkoken, met wat water en boter"

Kooi.
Arthur: Het is wel beter dat je je lakens hebt gewassen, dan houden ze beter warmte vast:? ".
Mus kijkt wel wat verbaasd maar laat hem maar kletsen.
Ze gaan nu beide naar binnen.

Aan het hek:
Judith en Wouter, met gek mutsje , zitten hier te kletsen.
Wouter heeft het over zwemmen en nog van alles.
Judith: De zee is zo goed voor je lijf. ik zou niet zonder de zee kunnen.
Zij had bijna een appartementje gekocht aan zee. Zij had een huis in Alkmaar maar vanwege 11 sept. kon ze dat niet kwijt. Ook had ze net een andere baan, dus minder zekerheid, daarom was het niet doorgegaan.
Wouter woont vlak bij zee. Hij had bijna een huis gekocht van 6 ton. maar het ging niet zo lekker met zijn vriendin daarom is dat afgeketst.

Iets verder aan het hek staan Geesje en Jeanette, maar Jeanette gaat weer vlug weg bij Geesje. Geesje praat even wat verder met Margriet en Dennis die aan de tafel zitten. Zij zijn aan het kaarten.

Het appeltoetje is op dus Laurens en Stefan gaan buiten kijken hoe het met de broodjes gaat.
Ursula praat "achterhoeks" met ze.
Laurens; Loerenbroer, dat slaat echt nergens op.
Mus vindt het super dat het weer snel donderdag is. Hij denkt dat er binnenkort weer een battle komt.
Ting:" Er bestaat nog een buitenwereld. Ik hoor het. Gehei".
Mus doet de meiden van de bungalow na die vaak om een zonnebank vragen. "Ik hoop dat ik een zonnebank krijg" Nogal sarcatisch.

Ursula is binnen Arthur jaloers aan het maken met verhalen over de tijd in het buitenland zonder Arthur. Wouter doet mee. Ze hebben vreselijk vieze verhalen over spuwen en ze maken er ook die geluiden bij. Vreselijk goor, ik moet wegzappen anders ga ik hier over mijn nek , bah

En Mus loopt nog steeds heel bedrijvig heen en weer met z'n was.
Geesje zit in de DBK en informeert over iets uit haar alarmtasje. DBk gaat het uitzoeken.
Als zij de DBK uitkomt ziet ze Mus en zegt ze : "Hoi, wasman!"

eurobilltracker.com
  maandag 21 oktober 2002 @ 15:17:54 #18
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6392881
In de bungalow worden pizza's klaargemaakt.

Laurens en Dennis zitten samen te praten.
Dennis legt uit waarom Wouter nog niet de uitslag heeft gehad.
Wouter kreeg de uitslag nog niet want BB weet niet of Ting wat gezien heeft. Ting heeft nl. zelf gezegd dat ze wist wie de schuldige was. ( Toch niet slaapwandelen?)
Ting laat doorschemeren dat ze wat gezien had.
Laurens:"dus ze zijn de banden aan het terugspoelen", maar ik snap niet dat ze het niet zeggen.
Dennis: "Maar Ting zegt dat ze niets heeft gezien"
Laurens: "Maar als BB het in de DBK aan haar vraagt moet ze eerlijk zijn"
Dennis: "Maar ze beschermen Ting een beetje omdat het ook al fout ging met het bandje van haar vader. Ze zou zondag het bandje weer krijgen, maar toen is het weer niet door gegaan met alle commotie".
Ze blijven verder speculeren waarom Wouter de uitslag nog niet heeft.
Dennis heeft uit betrouwbare bron dat BB het heel erg druk heeft. Ting had dat namenlijk vernomen in de DBK. Ook Laurens had de indruk dat er minder mensen aanwezig waren achter de schermen.
Dennis denkt dat ze misschien wel met iets groots bezig zijn.
Ook het nomineren komt weer ter sprake.
Laurens zegt dat als BB zegt dat zij over het nomineren moeten praten dan zal hij luisteren naar de mensen die hem zouden nomineren, maar hij zal het zich niet persoonlijk aantrekken.
Dennis zou het fijn vinden als niemand donderdag op hem zou stemmen.
Laurens zou ook wel iemand nomineren waarvan hij zeker wist dat hij er toch niet uitging.
Toen met Bram had Laurens ook wel zweethandjes.
Lau: Maar waarom zou je je eigenlijk druk maken?
Dennis: Maar er zijn natuurlijk verhaallijnen op de tv. zoals Mus zijn verhaallijn. Ook Quincy heeft een verhaallijn.....

Kooi.
Mus staat buiten met Marc en Judith.
Zij hebben het over parachuut springen en bunjee- jumpen.
Het lijkt Judith allemaal geweldig.
Marc had hoogte vrees en is daarom gaan klimmen met een maat van hem.
Wouter komt er ook bij, en die weet te melden dat Marc al in het buitenland heeft gezegd dat hij nooit wilde bunjee-jumpen,]
Judith zegt dat zij nooit koeie-ogen zou eten, ook al trekt ze de anderen mee in de straf. Ze vindt dat meer iets voor een ander tv programma.

eurobilltracker.com
  maandag 21 oktober 2002 @ 15:29:58 #19
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6393083
Hek:
Lau: Ïk ben echt benieuwd naar de ontwikkelingen. Hoe zou het zijn als je straks nog maar met 4 mensen in de bunker zit?
Dennis geeft hem eigenlijk alleen maar gelijk.
Ze blijven alleen maar slap ouwehoeren.

Kooi
Judith heeft wel eens vliegles gehad. Parachute- springen lijkt haar wel wat en dan op Ibiza landen.
Martijn : "Denk je dat we vandaag nog wat krijgen Judith?
Wouter: "Ik denk van niet want ze hebben nog genoeg beeldmateriaal van onze dilemma's"
Martijn informeert nog maar eens hoe Wouter het allemaal gedaan had met zijn dilemma en wat er tegenover stond.
Dat weet Wouter niet en Judith denkt dat dat wel komt als zij ook hun extra rantsoen krijgen. Zij begrijpt niet waarom Stefan en Mus erdoor heen zitten. Zij heeft het prima in de bunker, zij ziet het project echt in de bunker.
"Anderen zien het als straf ", maar zij niet.

Martijn staat te luisteren en speelt ondertussen met Quincy.
Martijn vond wel dat in de bunker hij opgepept moest worden. Als hij nu weer in de bunker terecht komt zou hij denken aan alle leuke dingen die hij heeft gehad.
Hij heeft van de week wel maagkrampen gehad maar dat kwam van soep die Ting had gemaakt.
Wouter en Judith ontdekken een overeenkomst, zij zeggen allebei; "inene" i.p.v ineens. ( jaja....)

eurobilltracker.com
  maandag 21 oktober 2002 @ 15:45:46 #20
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6393394
Hek.
Dennis en Laurens ouwehoeren nog steeds.
Zij speculeren nu over moeilijke momenten.
Dennis: "Niets wat ik niet zou kunnen oplossen".
Ting: "Dus geen knak moment?"

Kooi
Ursula is ook buiten gekomen en zij moet meteen haar zender checken, zij blijkt leeg te zijn.( zender)
Ik heb totaal geen stream van de bungalow, alleen maar de kooi en het hek.

Bungalow!!!
Jeanette en Margriet zitten ook zachtjes te praten over de nominatie.
Jeanette: "Mensen die ik niet ken, zou ik wel nomineren"
Margriet laat blijken dat ze niets heeft met Ursula.
Jeanette vindt dat als Margriet en Daan bij elkaar zijn dat dan alle remmen los gaan en zij vindt dat jammer.
Jeanette is er van overtuigd dat alles starks harder wordt, tot nu tot was alles lief en aardig.
Ursula staat aan het hek en zij ontdekt dat zij door de tralie's heen kan.
Margriet vraagt of het niet zo is dat alleen de vrouwen de vrouwen moeten nomineren.
Jeanette weet dat dat niet zo is. Ze vindt dat het nomineren een flinke weektaak wordt.

De tortelduifjes staan bij elkaar aan het hek, oh Arthur gaat een stoel pakken dus de tortelduifjes staan/ zitten aan het hek.
Urs zegt dat Arthur stukjes pizza op zijn blouse heeft zitten.
Veel praten doen ze niet, ze zuchten meer dan ze praten. Ook Ursula gaat er nu maar bij zitten.
Zij speculeren over een battle.
Urs: En dan verliezen we weer ben ik weer de pisang.
Art: Oh nee, ik zal zorgen dat we verliezen, Ik ga tot het uiterste. Dan maar weer oorlog hier!!"

eurobilltracker.com
  maandag 21 oktober 2002 @ 15:54:43 #21
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6393607
Bungalow.
Volgens Margriet is Geesje heel berekenend bezig. Zij zegt dat er een dubbele bodem in zit. Ze loopt de Maria uit te hangen. Ze wil zich zelf heel erg laten zien. zo van: Ik ben een heel erg gevoelsmens.
Ze praat heel negatief over Geesje.
Marg: "Ik heb voor mezelf een analyse erop los gelaten.Öok over dat dieet, ze vraagt zoveel belangstelling en daar geniet ze ook van. Daar word ik doodziek van. Het is wel lullig, wat ze heeft, die ziekte, maar daardoor krijgt ze wel extra aandacht.
Jeanette: "En toen je aan de andere kant zat, dan?
Margr: "Ik zie dat pas sinds gisteren".
Jean: "Maar ik kreeg de indruk dat ik niet serieus genomen werd met dat karbonaden verhaal. Ik zal mijn ontzekerheden blijven houden, maar ik ben wie ik ben en als ze me daarom willen nomineren. Nou goed dan."

Jammer, tijdens dit roddelverhaal stoppen mijn streams...

eurobilltracker.com
pi_6395482
Stream 5

16.57 Judith en Laurens buiten. Judith : Heb je nu ook andere gevoelens over donderdag ? Laurens : Nee. Judith : Als je nu moet kiezen tussen Moes en Wouter. Hoe diep zit het al ? Laurens : Hij heeft het voordeel van de twijfel. Judith : O, er is niks aan de hand. Laurens : Ik zal vandaag eens met Wouter praten. Ik ben benieuwd of hij mijn hand ook kan lezen. Judith : Martijn die mist je, ook wel lief. Hij vindt er niks aan aan die kant. Dat was wel zielig voor Wouter, die stond er bij. Laurens : Hij (Martijn) gaat bij mij een straatje in de tuin maken. Dat vind hij een uitje. Wel lachen. Judith wil Daniela na BB nog wel zien. Laurens wil Martijn en Bo nog wel zien. Margriet niet. Laurens : Wel een aarige vrouw. Judith wil Bo ook zeker nog zien. Of ze naar Geesje gaan weten ze allebei nog niet. Laurens : Het type mens, jij, Dennis, Martijn, nog een beetje jong. Judith : Daar gaan we mee stappen. Dat concert van Marco B., dat gaat door. Hele reizen maken direct hierna, alsjeblieft niet. Laurens : Dat wordt in enthousiasme gezegd, daar komt niks van terecht. Het gesprek gaat verder over contact houden na BB. Judith : Even een sms-je sturen, nummer twee is op, even naar het tankstation.

17.07 Martijn verschijnt. Hij kletst over de sigaretten en de shag die hij rookt.

Stream 3

17.09 Binnen zitten Mustapha, Geesje en Marc naast elkaar. Mustapha : Als Geesje genomineerd wordt. Geesje : Dat denk ik wel. Mustapha : Dat denk ik niet. Al wordt je genomineerd, je gaat er toch niet uit. Mustapha met een stemmetje : Ze pakt me Stefan af. Mustapha zegt dat hij als hij in rijk zit het gordijn twee weken dicht doet. Marc wist niet dat er een gordijn was. Mustapha vergelijkt arm met death row. Mustapha tegen Marc : Aardig zijn voor elkaar, pasterop. Wie vind jij hier een winnaar Geesje ? Geesje : Jeanette. Mustapha : Zowel uiterlijk als innerlijk ? Janet ? Geesje : Ja. Het is wel kiezen tussen uitersten. Mustapha : Je hebt hier niet veel keuzen. Uit een zak aardappels. Geesje : Wat is een winnaar voor jou ? Mustapha : Als je het niet kunt onderdrukken. Geesje vraagt wie Mustapha een mooie vrouw vindt. Mustapha : Daar laat ik me niet over uit. Ik heb mijn hormonen uit gezet. Sommigen hebben een beetje te veel meegeneomen. Een beetje naakt door het beeld huppelen. Marc : Dat scoort punten. Mustpaha : Serieus. Hoe was dat vorige jaren ?

17.15 Mustapha : Niemand zit hier voor de gezelligheid en om vriendjes te maken. Mustapha met een stemmetje : Ik zit hier voor de eer en om vriendjes te maken. Mustapha : Als je wint krijg je geld. Mustapha met een stemmetje : Nee nee nee nee nee. Marc : Dat geloof ik ook niet zo. Mustapha : Het gaat niet om de sfeer maar die sfeer nekt je af en toe. Marc : Arthur zegt volgens mij, doe mij maar naar de overkant. Mustapha : Iedereen waar hij om geeft zit hier. Ze gaan daar toch allemaal op hem stemmen. Marc zegt dat hij zich inhoudt, wat hij in de normale wereld niet zou doen. Geesje : Ook om Urs. Mustapha : In de tram grijpt hij in, al die mietjes niet. Ze zitten de hele dag te kaarten. Mustapha met een stemmetje : BB uitzending 4, kijkcijfers dalen enorm.

17.19 Geesje : Appelmoes met suiker doet wonderen. Marc : Daar krijg je weer energie van ja. Mustapha : Ik hoop niet dat Marc er uit gaat. Iedereen die op mij stemt, stem op Marc. Wat ze ook uitzenden. Hij is de tofste gozer, één van de tofste gozers. Ben je een player Marc ? Marc : Een beetje. Mustapha : Het is heel moeilijk, vier vrouwen tegelijk. Geesje : Hoe weet je dat Moes ? Mustapha : Heb ik ergens gelezen. Marc zegt dat hij in Frankrijk ooit drie vriendinnetjes had.

17.27 Marc vertelt over de uitsmijterij. In zijn verhaal verwerkt hij dat Mustapha winnaar wordt. Mustapha : Denk je dat ? Marc : Iedereen is een winnaar voor zichzelf. Judith is binnen gekomen. Marc zegt dat hij niet echt verliefd is momenteel. Hij vindt verliefdheid eigenlijk iets onzinnigs.

pi_6395862
17.34 Mustapha zegt dat hij in rijk chocoladetaart en lasagna gaat eten. Geesje : Ik doe appelflap maken. Mustapha : Ik ga Marokkaanse koekjes eten. Marc : Zijn die zoet ? Mustapha : Ligt er aan, als je ze zoet wil maak ik ze zoet. Voor Geesje doe ik er geen suiker in. Een beetje couscous, rozijntjes er in. Ik moet wel leren koken eigenlijk. Als de ramadan komt, ik denk dat ik dan weg ben. Mustapha zegt dat hij dan om vier uur op staat. Mustapha : 's Avonds doe ik mee met jullie. Marc : Hoe laat ga je dan slapen ? Mustapha : Later. Geesje vraagt of hij de ramadan in Marokko mee heeft gemaakt. Mustapha zegt dat hij het niet mee heeft gemaakt maar dat het super is omdat iedereen mee doet. Marc vraagt naar het waarom van de ramadan. Mustapha vergelijkt het met de bunker. N.a.v. een vraag van Geesje vertelt Mustapha dat aan het einde van de ramadan het suikerfeest komt. Mustapha : Mocht ik ruzie hebben, dan moet ik iedereen gaan vergeven. Maar dat is toch tegen het einde. Geesje zegt dat Mustapha moet veranderen als hij echt weg wil. Mustapha : Ik kan niet veranderen.

17.41 Stream naar Jeanette die in de rijke slaapkamer kleren vouwt. Daniela doet hetzelfde elders in de slaapkamer. Iemand ligt in bed, ik denk dat het Arthur is.

Stream 5

17.44 Laurens buiten : Ik gun Ursula dat ze even samen is met Arthur. Als Arthur er uit gaat moeten ze afscheid nemen door de tralies. Ik gun het ze wel dat ze aan één kant zitten. Martijn : Ze hebben twee keer gedonder gehad. Dat vind de kijker leuk. Ik heb de eerste twee BB's gezien en dat vond ik het leukst om te zien. Martijn zegt dat Arthur een roze handschoen niet op durfde te blazen omdat hij bang was voor gedonder. Martijn : Dat was wel heel zielig. Laurens en Arthur vonden elkaar een eikel in de bus op de eerste dag.

Stream 3

17.49 Margriet vraagt Geesje wie er geitemelk drinkt. Geesje : Marc en Stefan. Margriet : We hebben geitemelk hier staan maar we hebben geen melk gekregen. Geesje : Je mag het gebruiken hoor, je hoeft het niet voor mij te bewaren. Mustapha : Margriet meent het niet als ze lieffie zegt. Ze is de grootste psychopaat hier. Marc en Geesje betogen dat je dat moet doen als je het fijn vindt. Mustapha : Ik weet dat het niet gemeend is. Klaar. Geesje weet het ook. Geesje weet het beter dan ik. Ze wil iedereen een conflict aanpraten. Mustapha met een stemmetje : Hoe gaat het met je ? Je ziet er pips uit. Mustapha : Dat is haar manier om zich op te krikken. Marc en Geesje zeggen dat ze zich geen houding weet te geven. Mustapha : Het werkt irriterend. Ik ben ook irritant, dat weet ik ook wel. Dat boeit me niet. Zeker niet in dit huis. Ik hou hier maar een heel aantal kennissen aan over. Sommigen wil ik nooit zien.

17.53 Mustapha : Heel veel mensen veranderen hun mening afhankelijk van tegen wie ze praten. Dan hou je jezelf toch voor de gek. De camera's zien dat toch. Heel veel mensen herhalen elkaar ook vaak. Dan denken ze, die heeft best wel gelijk. Marc : Dat krijg je als je mensen in een kleine ruimte bij elkaar zet. Mustapha : Als er geen camera's waren geweest was het echt oorlog geweest. Op een heel andere manier.

17.56 Laurens verschijnt.

pi_6396217
17.59 Geesje en Laurens bespreken het rantsoen. Mustapha : We kunnen ook gokken dat hun hier zitten. Ze zijn toch dik. Laurens, Geesje en Marc negeren die opmerking. Geesje vertelt Marc dat ze geen suiker eet omdat er dan schimmel in haar bloed komt. Mustapha : Mag ik jou rijst opeten ? Geesje : Ik mag het niet delen. Mustapha : Potverdikkie. Zal ik het gaan vragen in de dagboekkamer ? Geesje : Dat heb ik al gedaan.

18.02 Stream naar Judith en Wouter bij het hek. Ze kletsen over werk dat ze gedaan hebben.

Stream 5

18.12 Margriet en Daniela koken. Dennis en Jeanette kletsen bij de keuken over o.a. huizen.

Stream 3

18.20 Wouter over de uitslag van zijn dilemma : Ze hebben gezegd, we laten het je weten. Dan ga ik het niet weer vragen. Ik denk dat het komt op de dag van de wisseling. Ik hoop vanavond voor jullie. Het is me niet duidelijk tegen wie hij praat. Wouter en Judith kletsen verder over Alkmaar.

pi_6396723
Stream 5

18.29 Jeanette tegen Dennis : Schat, je bent soms zo druk. Je bent zo heftig. Het gesprek gaat o.a. over de euro en de bouwfraude. Jeanette : Ik heb de verhoren van de bouwfraude gevolgd. Die secretaresse, ik hoop niet dat ze kijkt, wat een muts. Ze had al lang een andere baan moeten gaan zoeken.

18.35 Speaker : Wil Margriet naar de dagboekkamer komen ? Margriet : Ik moest batterijen wisselen. Ze zijn vol als ik ze inlever. Ik lul te weinig.

18.39 Dennis : Ik vind het goed dat je me corrigeert. Dat moet je echt blijven doen. Mijn vrienden doen dat ook. Jeanette : Het is heel energievretend om daar naar te luisteren. Ik ben zelf soms ook zo. Dennis betoogt dat kranten een kleiner formaat moeten krijgen, ook qua inhoud kan het toegankelijker wat hem betreft. Jeanette zegt dat ze kranten is gaan lezen sinds ze een jaar lang de 'MER' (als ik het goed versta) heeft gedaan. Dennis wil de makelaardij in.

Stream 3

18.44 Judith zegt dat ze hoopt dat Quincy lang mag blijven. Judith : Kwart voor zeven, dat is laat, we zijn nog niet met het eten begonnen. Wouter : Ik eet thuis veel eerder. Stream naar Laurens en Martijn bij het hek. Martijn : Dus je denkt dat iedere donderdagavond de ouders er zijn ? Laurens : Ja. Laurens denkt dat de populariteit van de bewoners op het internet te zien is. Martijn : Ik ben benieuwd, als ik er uit ga, wie er allemaal staan.

18.54 Ursula en Laurens in de slaapkamer. Usrula ligt onder de dekens. Ursula : Ik voel me zwaar klote. Laurens : Waarom ? Ursula : Omdat ik zo slap ben als een doek. Ik heb zin in een bakkie eten. Laurens : De kok is wat laat, die begint nu. Ik denk dat we over twee en een half uur eten. Ursula : Hahahahaha, dat pept me enorm op. Honger valt op zich wel mee. Laurens : Hou je van hondepepernoten ? Ursula : Op zijn tijd vind ik die heel erg lekker. Laurens : Ik heb gehoord dat Ting wel de flessen heeft gezien. Ursula : Ik weet dat iemand anders het heeft gezien. Is het een verhuisdilemma ? Laurens : Ik weet het niet. Geloof me, er is een dag dat jij naar de bungalow mag. Het kan zeven dagen duren.

De streams stoppen.

maandag 21 oktober 2002 @ 19:49:50 #26
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6397591
Bunker

Marc zit met Jdith en Geesje op de bank in de bunker...Ze hebben het nog over het verwijnen van de drank en het eten..
BB had tegen Marc en Wouter gezegd toen ze er in moesten; " we gaan jullie een opdracht geven zodat jullie niet leuk overkomen bij de bewoners...Marc dacht toen dat ie zich voor moest doen als een zeer onaardig persoon. Maar dat was het gelukkig niet..!! Deze opdracht vond ie wel een uitdaging.
Geesje denkt dat zoiets nog veel erger zou zijn en dat hij dan waarschijnlijk echt geen vrienden zou maken...
Marc vind dat er aan de "overkant wel een paar pittige dames zitten die met zoiets niet over zich heen laten lopen.

Buiten staan Mustapha Lauren en Dennis.
Ze hebben het over de nominaties... Mustapha denkt dat hij genomineerd word. " Jah, daar heb je het ook wel zelf naar gemaakt" Antwoord Laurens..Je wil niet bij de kuddedieren horen, je wil je van de groep distianceeren..Mustapha lacht en zegt ja jullie zijn kuddedieren.
"Maar als iedereen hier uitkomt gaan ze elkaar afmaken" Nee dat zal wel meevallen zeggen Dennis en Laurens...

maandag 21 oktober 2002 @ 19:59:24 #27
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6397779
Bungalow

Jeanette en Wouter zitten samen op de bank. Wouter vind zijn zwakke plek dat hij zichzelf te veel wil bewijzen..
Ze zeggen zelf dat ze "lekker van de hak op de tak springen"
Martijn zit er ook bij..Wouter verteld dat Ting soms rare antwoorden geeft. Jeanette zegt " ja bij Ting is het ook een soort aandacht vragen, ik doe dat ook hoor.
Martijn vraag hoe heet die magnetiseur ook weer met die lange zwarte haren??
Emile Ratelband zegt Jeanette..." Nee die niet, die magnetiseur....
Wouter denkt mee...Even opstaan zegt ie dat helpt...Hij staat op en zegt: Rasta Rostellie..!!!
Ja, die bedoelde ik zegt Martijn...Zo vreemd dat dat allemaal kan..
Wouter lijkt nu de shrink te spelen tegenover Jeanette...Allerlei wijsheden zoals: Ja het komt wel goed met je er gaat deze week iets met je gebeurd..( hij stotterd heel erg)
Jeanette begint over haar verleden en over haar vader, ze laat er weinig over los...Ze vertrouwd mensen niet zomaar..
Wouter voelt dat er iets bij Jeanette speelt, en ze denkt erg na over haar woordkeuze..

maandag 21 oktober 2002 @ 20:22:28 #28
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6398194
Bunker

Marc, geesje en Judith zitten nog steeds op het bankje ze zeggen weinig. Ze noemen nu op dat er vier Amsterdammers zitten, twee uit het oosten...Marc vind het taaltje van Martijn wel leuk.

Bungalow

In de keuken aan de bar zitten Dennis en Margriet...Ting en Daniela staan te koken..
" Je laat me niet failliet gaan hé? " Vraagt Ting..
Nee tuurlijk niet " ik beloof dat je niet failliet gaat zegt Margriet.
Ze doen alsof Ting een broodjeszaak gaat beginnen..Magriet zegt nee Mevr. Ting, wat is je achternaam ook alweer?? Ting antwood "Tiesie"
Het gaat over opvoeden en eten.Margriet zegt tegen Martijn heeft je moeder je dat niet geleerd dan?? Onduidelijk waar het over gaat..
Martijn speelt ondertussen met Quincy, hij gooit een balletje en rent er zelf ook achteraan.
Dennis en Margriet zitten aan de wijn. Daniela roept nu de hulp van Margriet in bij het koken...Nu zingen de dames in de keuken: Meisjesssss met rode haren"
Ze gaan nu de tafel dekken.

Ik val in een gesprek tussen Ting en Judith bij het hek.
Ze hebben het over het bandje van Ting's vader. Ze heeft het bandje niet meer gehoord (begrijp ik er uit). De Mw. van BB had tegen Ting gezegd: Dit is wel BB hoor meisje...Gisteren had Ting het moelijk en was ze gaan vragen of ze het bandje nog een keer mocht horen. BB had daar vaag over gedaan. Maar nu stelt Ting zich erop in dat ze het niet meer zal horen.
De bunkeraars gaan eten nu. Ik hoor de bungalowbewoners elkaar smakelijk eten wens.
Judith en Ursula zijn het eten aan het verdelen. Laurens lepelt de restjes uit een pan. Hier word ook " smakelijk" gewenst.
Applausje voor de kok nu. Laurens zegt: " Ik ga toch maar naast Judith zitten.Judith: Meen je dat nou??
Eetgeluiden en goedkeurende woorden over de maaltijd.
Quincy weet niet goed waar ze het beste kan gaan bedelen, ze gaat toch maar naar de bunker

maandag 21 oktober 2002 @ 20:45:01 #29
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6398655
Luid applaus in de bungalow voor de koks Daniela en Ting.

Geesje moppert wat over de bungalow-babes, zo van zouden ze dat hier ook doen.
Judith geeft Laurens een kattige opmerking " Ja het zegt meer over jou dan over mij". Het lijkt over een stukje kip te gaan.
Het gaat weer over het dieet van Geesje, ze krijgt aardappeltollerantie volgens Judith.
Laurens merkt op: Geesje weet nu wat wij zoal eten.

Even kijken wat ze in de bungalow eten...

Wouter zit al een hele tijd met een grijs mutsje op zijn hoofd. (zo'n soort mutsje als Mustapha heeft maar dan wat groter zijn oren zitten er ook in)
Jeanette heeft iets geknoeid.. "ja, ik knoei altijd hoor zegt ze, ik kan niks eten of ik knoei"
Het eten blijkt lekker te zijn..!!!
Alleen maar etende mensen nu...Arthur schept nog een keer op..
Margriet wil Daniela nog wat laten eten...Ze wil niet, de rest zegt ook nog: "toe Daniela neem nog wat"
Daniela lacht: Jullie willen me vetmesten...
Jeanette wil griesmeelpudding en vraagt wie ook wat wil..
Dennis vraagt of Ting een tongpiercing heeft.."Nee, zegt Ting dat weet je toch.."
Margriet vraagt: Zullen we straks allemaal samen in bed gaan liggen??
Yeahhh woeh roepen ze allemaal
Jeanette zegt " en daaruit concludeer je dat ik een grote mond heb..!!
Ja, beetje grote mond heb je wel voor je leeftijd antwoord Margriet.
Er gebeurd echt niks nu

maandag 21 oktober 2002 @ 21:04:55 #30
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6399121
Bunker

Stephan verteld over iemand die ontzetten heet kon douchen, normaal mens zou verbranden zo heet kon die douchen..Judith merkt op: Ja, die zal dan wel een ontzettende dikke huid hebben.
Thee-time nu. (beetje zeikkleurtje die thee)
Mustapha praat druk mee in een gesprek met Stephan en Marc.
Laurens is al aan het opruimen
Marc heeft het over zijn baan als portier, als mensen vaak komen dan leer je ze wel kennen en dan mogen ze zo binnen..
Judith verteld over een dieet om af te vallen..De dames hebben het nu over snoep in de bungalow, het word steeds maar aangevuld en het gaat niet op..

Bungalow

Jeanette maakt een opmerking dat iemand sjagrijnig keek (volgens mij had ze het over de bunker).
" ja, zegt Margriet jij kijkt ook wel eens sjagrijnig... " ja, zo kijk ik altijd zegt Jeanette. Ik heb nu eenmaal zo'n gezichtuitdrukking.
Margriet vind het niet leuk om die zielige koppies in de bunker te zien.
Martijn vind het ook wel sneu voor Ursula en Geesje dat ze daar al zo lang zitten. Ze zijn nu aan het speculeren over een confrontatie. Ja en stel je voor dat ze dan nog aan die kant moeten blijven zegt Margriet, dat zou sneu zijn.
Ik hoor Arthur maar ik zie hem niet..Iemand vraagt: wat kijk je allemaal Arthur?? Ik zit hier gewoon lekker jullie te bekijken...
Dennis moet naar de dagboekkamer komen...
Ja, nu gaat het beginnen zegt Margriet...
Ik hoor dat Mustapha ook naar de dagboekkamer moet komen..
Ik heb beeld van Dennis in de dagboekkamer....

maandag 21 oktober 2002 @ 21:08:30 #31
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6399203
Gedver ik heb wel beeld maar geen geluid in de dagboekkamer..

Dennis komt terug en deelt de groep mee: Ik mag nog niks zeggen maar het wijst zichzelf ...Hij heeft een envelop bij zich..!!
Iedereen is gespannen nu, ze moeten ook naar de toilet allemaal..
Ze moeten ook allemaal batterijen wisselen..
Ik hoor nu een stem dat ze binnen moeten blijven en bij het hek..
Ze gaan nu de envelop openen ...

maandag 21 oktober 2002 @ 21:13:51 #32
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6399325
Ik heb nog ongeveer 20 minuten..

Beste bewoners dit word een confrontatie met reken sommen..De mannen uit de bunker spelen tegen de mannen in de bungalow.
Er komt een flap-over waar jullie de antwoorden kunnen opschrijven..
De eerste die vier raadsels goed hebben winnen een verblijf in de bunker. Er is even onduidelijk of de dames mee mogen helpen.
Iemand wil het gaan vragen...Nee zegt Dennis jullie denken gewoon mee maar schrijven niet mee...Ting gaat het toch vragen. Het blijkt dat de vrouwen niet mee mogen helpen, de dames moeten naar de slaapkamer.
Margriet geeft tips: Let op strikvragen, reken het goed na...

maandag 21 oktober 2002 @ 21:14:41 #33
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6399349
De tijd gaat nu in ze mogen er 20 minuten over doen
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:21:11 #34
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6399486
Jeanett roept: Mijn hart gaat als een "mongool" tekeer
De dames van de bungalow zijn bang dat ze verliezen...Nee. joh roept Margriet we hebben slimme mannen...

Ik hoor de bunkerdames fluisteren ...Sanctie

In de bunker staat Mustapha voor de flap-over, Stephan en Marc staan erbij..(heb geen geluid van de rekenende heren allen van fluisterende Judith)

Geluid van bungalow dames..
Margriet zegt: Mustapha is zenuwachtig met confrontaties, Stephan ook, de heren zijn nu zo gefixeerd om uit de bungalow te komen...Ja, de dames zijn het erover eens dat de heren zenuwachtig zijn en dat werkt niet in hun voordeel..

Ha geluid bij de heren. Ze hebben de sommen opgelost en zijn nu met de flap-overs naar de dagboekkamer..

maandag 21 oktober 2002 @ 21:31:00 #35
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6399682
Ik heb nu geen/slecht geluid, de heren zijn in de dagboekkamers...
Het beeld wisseld nu van de bunker- naar de bungalow slaapkamer..
Jeanette zit op bed, Daniela vouwt iets op...
Martijn is terug, niet alles is goed...Ze reken weer even verder.Maar ik heb begrepen dat ze alleen de definitieve antwoorden mochten geven. Ik hoor een van de heren nu " shit " roepen..
De dames zien zichzelf al weer in de bunker zitten.
De dames mogen weer uit de slaapkamer..Iedereen steekt een cigaret op...Dennis spreekt bewonderend over Martijn " die is erg snel joh, ja echt heel snel...In de bungalow denken ze nu dat het wel goed zit. Blijkbaar hebben ze er een fout.
Ze wachten nu op de uitslag..
Ik hoor de BB stem.
Vraag1 was 43
vraag2 was 16 kaarten
Vraag 3 versta ik niet
Vraag 4 dizend Euro

De Bunkeraars hebben gewonnen aan het gejuich te horen..

maandag 21 oktober 2002 @ 21:33:56 #36
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6399748
Dennis moet naar de dagboekkamer komen...

De beide groepen moeten wisselen.
Arthur loopt meteen naar Ursula en zegt : Hier heb ik meteen weer een raar gevoel bij...
Stephan grapt nog even: "De afwas staat er nog"
De ex-bunker bewoners worden gefeliciteerd nu..Gejuich en gekus bij het hek.

maandag 21 oktober 2002 @ 21:41:38 #37
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6399898
De nieuwe bungalowbewoners lopen juichend door het huis.
Judith zegt tegen Ursula: Ik heb nog een cadeautje voor je, dit kwam mee toen je in het huis kwam en we mochten het geven als je in de bungalow kwam.
Ursula is zeer verrast en roept 6X Ooooh wat leuk. Er blijken snoepjes in te zitten. Volgens mij gaat iedereen nu eerst baden/douchen.

Ik hoor Margriet zeggen: Gadver het stinkt hier naar zweet.
En we gaan er maar weer het beste van maken hier..!!

Judith jaagt Quincy weg: weg eruit met je gepoep..!!!
Stephan leest de vragen nog eens door, Marc komt er bij staan en samen nemen ze de vragen door..

En toen werd het stil hier

maandag 21 oktober 2002 @ 21:44:44 #38
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6399957
Ik hoor Jeanette zeggen "Nou heeft Nederland weer wat te kijken!". We hebben er alleen geen beeld van!
Iedereen is zich snel aan het omkleden. Stefan bekijkt de vragen nog even goed!

My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:54:04 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6400170
Openhangende badjassen zijn er ook al niet meer bij tegenwoordig

Intussen zijn er zoals verwacht geen diepgaande gesprekken aan de orde.

maandag 21 oktober 2002 @ 22:04:18 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6400392

Jeanette zegt dat ze al bang was om met Arthur in zo'n kleine ruimte als de bunker te moeten zitten... en dat het nu dus inderdaad is gebeurd. Intussen blaast Ting even een belletje.

maandag 21 oktober 2002 @ 22:08:56 #41
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6400503
Ursula is wat voor zich uit aan het dromen.... Zal het over Arthur zijn.... ??

Intussen staat Daniela in de keuken en moet toch wel erg last krijgen van die sloerie Wouter die er zo bloot bijloopt!

maandag 21 oktober 2002 @ 22:13:53 #42
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6400629
Daniela lacht wat onwennig met die half blote kerel naast haar. Intussen lacht Ursula ook... misschien uit leedvermaak dat Arthur nu in de bunker zijn dagen moet zien door te komen.

maandag 21 oktober 2002 @ 22:23:38 #43
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6400870
Daniela is toch even niet bij Wouter weg te slaan. Hij neemt op zijn beurt even wat poses in waarin zijn spieren goed uitkomen.

In de slaapkamer worden de bedden verdeeld. Jeanette zegt dat ze het wel leuk vindt om met anderen in één bed te liggen, maar ze wil toch eigenlijk ook wel eens alleen. Dat vinden de anderen geen probleem.
Intussen staan Daniela en Wouter buiten.... Wouter is nog steeds topless.

maandag 21 oktober 2002 @ 22:31:10 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6401073
Daniela blijft hangen bij Wouter... en ze hebben plezier... In de kamer bij het hek hebben twee andere mensen ook plezier. Ursula merkt op dat ze blij is eindelijk in de bungalow te zitten. Ze was er naar eigen zeggen wel aan toe!

maandag 21 oktober 2002 @ 23:23:26 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6402367
Het is heel rustig in het huis. De bunkerbewoners liggen al in bed.. op Daniela na. Die is aan de klets met Ursula bij het hek, maar echt interessant is het ook niet...
Ik wacht nog even af in de hoop dat er nog iets gebeurt, maar dat is tegen beter weten in waarschijnlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')