Ga gewoon weg man, je troll is echt veel te doorzichtig.quote:
god straft ons welquote:Op zondag 6 juli 2014 18:12 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
ik wil alleen weten wie naar de kerk gaan en jullie doen domme reacties tikken
is er een opzichter die hier iets aan kan doen??
Nee wel een hopman...quote:
Nee, die heeft even pauze.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:12 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
Hebben de admins ook weer wat om om te lachen.quote:
Godverdomme, vuile heiden!quote:Op zondag 6 juli 2014 18:07 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
ik wil graag weten of er mensen zijn op deze forum die net als ik gelovig zijn en avonds en op zondag naar de kerk gaan
wat vinden jullie de mooist aan de dienst? hoe vaak ga je naar de kerk?
ik vind de mooist aan de dienst het samen zijn onder andere mensen die net als mij ook gelovig zijn
het zingen vind ik ook mooi
ywquote:
waarom zouden wij de enige mogen zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hebben de admins ook weer wat om om te lachen.
Oh ja, die goede vader die zijn zoon opofferde.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:17 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
er is maar 1 God
de God waar Jezus de zoon van is
Dus Frans Hoek is god?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:19 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
hij heeft hulp van God gekregen om de ballen tegen te houden uit de doel
Bow before me, bitchquote:
Heb je Thor niet gezien ofzo?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:17 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
er is maar 1 God
Ben hier wel eens geweest, telt dat ook?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:23 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
maar wie gaat er nu naar de kerk?
ik heb al een aanklacht gedaan via de mail forum@fok.nl
Aan je Nederlands? Ik hoop het.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:12 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
eet smakelijk heaquote:Op zondag 6 juli 2014 18:24 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
velende berichtjes weg zijn als ik terug kom bij de com
Elke FOKker is gelovig. We hebben zelfs een eigen online bijbel, te vinden op ONZ / De FOK! Bijbel.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:07 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
ik wil graag weten of er mensen zijn op deze forum die net als ik gelovig zijn en avonds en op zondag naar de kerk gaan
wat vinden jullie de mooist aan de dienst? hoe vaak ga je naar de kerk?
ik vind de mooist aan de dienst het samen zijn onder andere mensen die net als mij ook gelovig zijn
het zingen vind ik ook mooi
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:10 schreef xaban06 het volgende:
GC / Ramadan Slowchat 2014 - Olijfje van me.
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:36 schreef frederik het volgende:
[..]
Elke FOKker is gelovig. We hebben zelfs een eigen online bijbel, te vinden op ONZ / De FOK! Bijbel.
Fixed.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:50 schreef bondage het volgende:
'S avonds en op zondag naar de kerk? Wat een tijdverspilling.
Allemachtig, is dat al bijna 10 jaar terug.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:36 schreef frederik het volgende:
Elke FOKker is gelovig. We hebben zelfs een eigen online bijbel, te vinden op ONZ / De FOK! Bijbel.
Ik ook!quote:Op maandag 7 juli 2014 11:19 schreef Freddy_von_Schrankenstein het volgende:
Ik geloof in de religie van het vliegende spaghettimonster
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:50 schreef bondage het volgende:
'S avonds en op zondag naar de kerk? Wat een tijdverspilling.
quote:Op maandag 7 juli 2014 17:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga alleen voor de gratis wijn en het te kleine stukje brood. Dat mag wel wat meer worden, want al die tonnen die we elke keer in die zakjes pleuren, en dan maar zo'n klein stukje terug krijgen. God is daar echt niet blij mee hoor.
#verhongerenvoorgodengodisnuboos
Andermans wijf bezwangeren, fijne god is dat.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:17 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
er is maar 1 God
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hebben de admins ook weer wat om om te lachen.
Ze gebruiken waarschijnlijk liever geen voorbehoedsmiddelen. Het neuken moet natuurlijk wel gewoon doorgaan en dan krijg je ditquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef Renesite het volgende:
Waarom fokken gelovigen zich altijd zo snel voort? De buren van mijn ouders hobbelen vier kinderen in no-time bij elkaar. Kom nou, waarom zo arrogant om te denken dat je kinderen wilt krijgen. Om het geloof in stand te houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |