Ben gewoon een emotionele kraspanda.quote:
Zo mooi ja. Krijg altijd kippenvel van dat liedje.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:56 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij het liedje in de OP meteen aan het WNF denken, die reclames.
Dagen aftellen totdat ze weer terug is?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben gewoon een emotionele kraspanda.
Ben je al klaar voor het moederschap?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben gewoon een emotionele kraspanda.
Ja, ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo mooi ja. Krijg altijd kippenvel van dat liedje.
[..]
Dagen aftellen totdat ze weer terug is?
Welke liedjes?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Knap nummer. Er zijn er nog een paar die ik kan blijven luisteren.
Wish you were here, Comfortably numb, Yesterday, You are not alone, o.a.quote:
Nee hoor. Dat word je nietquote:
Je was toch geband? Hoe heb je dat dan voor elkaar moeten krijgenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:11 schreef Fascination het volgende:
Heeft iemand hier mij een doodsverwensing naar zeefje of Sedan zien maken de laatste tijd?
En zit je op subforum SEX.quote:
Ja, ik snapte er ook niets van, maar ik zal wel een verschrikkelijk persoon zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je was toch geband? Hoe heb je dat dan voor elkaar moeten krijgen.
Vooral blijven volhouden. We weten allemaal hoe het echt zit.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral blijven volhouden. We weten allemaal hoe het echt zit.
Ik denk het dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik snapte er ook niets van, maar ik zal wel een verschrikkelijk persoon zijn.
Ik kan er zeker 15 aanwijzen.quote:
Care to elaborate? Of is er een persoonlijke vete in het spel en kan dat niet buiten het 'zakelijke' gehouden wordenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral blijven volhouden. We weten allemaal hoe het echt zit.
Het is inderdaad strikt persoonlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Care to elaborate? Of is er een persoonlijke vete in het spel en kan dat niet buiten het 'zakelijke' gehouden worden|
Joh het kan me geen reet schelen wat of wie jij kan aan wijzen en waarvoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er zeker 15 aanwijzen.
Maar goed, het is natuurlijk veel fijner voor jullie als jullie je kunnen verschuilen.
Ja, want je vrijwilligerswerk als mod in het subforum SEX is dus niet belangrijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh het kan me geen reet schelen wat of wie jij kan aan wijzen en waarvoor.
Je weet duidelijk helemaal niets. Maar blijf volhouden van wel hoor. Misschien boeit het nog iemand.
En nu ga ik me bezighouden met belangrijke dingen.
Er is geen persoonlijke vete hoor. Net zoals jij ook weet kan je worden geband als je genoeg notes 'gespaard' heb. Das alles wat er aan de hand isquote:Op zondag 6 juli 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Care to elaborate? Of is er een persoonlijke vete in het spel en kan dat niet buiten het 'zakelijke' gehouden worden|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |