Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Pakistan, Peshawar.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm waar is die chapli kebab video opgenomen? Lijkt afghanistan? En dit maken wij ook btw, maar noemen het gewoon 'kofte'.
Haha primaaaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee grapje, ergens centraal denk ik?
Ik heb veeel Pakistaanse invloeden gehad. Ik versta het gewoonquote:
Versta, lees en spreek je Perzisch goed?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb veeel Pakistaanse invloeden gehad. Ik versta het gewoon
Ja, nee en ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Versta, lees en spreek je Perzisch goed?
Wat heb je liever: met of zonder pitquote:Op zondag 6 juli 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neemt iedereen olijven mee en gaan we chillen in de parkje.
Hoe dan? Pakistaanse fam?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb veeel Pakistaanse invloeden gehad. Ik versta het gewoon
Nooit Pakistaans gegeten maar het lijkt me een mix tussen Iran/Afghanistan en India?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en we waren dol op het cuisine.
Oh, je bent er zo eentjequote:Op zondag 6 juli 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zonder is lkr lui. Met kan ook lekker zijn. Hangt er van af.
Jaaaaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neemt iedereen olijven mee en gaan we chillen in de parkje.
wat jij van mij vindt kan me aan mn reet roestenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo eentje
Met pit is het lekkerst natuurlijk
Veel peper en naan. Mix tussen Afghaans en Indiaas. Iraans eten is iets te slap voor Pakistan.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nooit Pakistaans gegeten maar het lijkt me een mix tussen Iran/Afghanistan en India?
Laat hem, hij kan geeneens foto's van cheeseburgers maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat jij van mij vindt kan me aan mn reet roesten
Stomme profiteur die je dr ben
vorig jaar paar keer iftaar gehad in pakistaanse moskee (in amerika) gatverdamme echt, waarom alles zo vol pepers stoppen en allesquote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Veel peper en naan. Mix tussen Afghaans en Indiaas. Iraans eten is iets te slap voor Pakistan.
omnomnomnomquote:Op zondag 6 juli 2014 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vorig jaar paar keer iftaar gehad in pakistaanse moskee (in amerika) gatverdamme echt, waarom alles zo vol pepers stoppen en alles
Elke keer met lege maag weg daar
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat hem, hij kan geeneens foto's van cheeseburgers maken.
Still madquote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat hem, hij kan geeneens foto's van cheeseburgers maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |