quote:Op zondag 6 juli 2014 15:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh, ja, ik vergeet altijd dat pds dat ook kan doenen idd verstopping is de zwangerschapskwaal... dat heb ik nu af en toe (als in, ik "ga" niet meer elke dag, en dan wel makkelijk). ik heb echt sprintjes moeten trekken naar t toilet, en iedereen ging er dan vanuit dat ik moest plassen, want zwanger
Ja week overleefd! helaas nog geen vakantie, zometeen nakijken en dan nog twee weken flink aan de bak met lessen (1 week) en aflsuitende activiteiten/vergaderingen/inwerken nieuwe collega's etc. Sectieleider komt vanaf de 14e weer terug, tot die tijd moet ik nog wat dingen waarnemen.
Maar dit lekkere rustige weekend heeft wel goed geholpenben echt bijgekomen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wil iedereen nou effe ophouden met baby's krijgen? Het schiet allemaal veels te hard omhoog!
oh ik ook niet officieel, maar I tick all the boxesquote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef Crumpette het volgende:
whoaa nog twee wekendacht dat jij ook klaar zou zijn gezien de schoolvakanties nu beginnen. Doe iig zo veel mogelijk rustig aan, geen enkele scholier zit nu nog op te letten
.
Oh enne ik heb bij mijn weten geen pds hoor, ik ben gewoon een stresskip.
ja huuu ik sta ook al 20e!quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wil iedereen nou effe ophouden met baby's krijgen? Het schiet allemaal veels te hard omhoog!
Spannend dat begin he.. onwerkelijk ideequote:Op zondag 6 juli 2014 15:49 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik sta er lekker helemaal nog niet in. Lekker nog in de ontkenningsfase.
Dat heb ik ook hoor, iedereen hier is veeeel zwangerder dan ik. Maar mooie echo's en nu het soms voelen van baby maken het langzaamaan steeds echterquote:Op zondag 6 juli 2014 16:05 schreef Cygne het volgende:
Ik zit ook nog in de ontkenningsfase. Vind dat voor nu wel even prettig.
Ik heb ook het gevoel dat ik hier helemaal niet hoor.
Liever niet!quote:Op zondag 6 juli 2014 15:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
je kunt de geelblauwe shit toch ook online bestellen tegenwoordig?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zo hard geschreeuwd tegen mijn KOMPLEMENT draadmandje dat mijn kint nu heel boos is. En ik heb met mijn zwangere apenhooft ook de verkeerde maat planken mee genomen dus nou moet ik ook nog een keer terug naar de geelblauwe hel
#fml #fwp
Doen we!quote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ll, mag jij vandaag nog even bevallen en dan blijf ik daarna gewoon lekker lang vijftiende staan
40 euro bezorgkostenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt de geelblauwe shit toch ook online bestellen tegenwoordig?
bezorgen ze dan thuis of mag je er alsnog heen om het af te halen?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:12 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt de geelblauwe shit toch ook online bestellen tegenwoordig?
ja nee dank je idd, Ikea is 8 km verderopquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
40 euro bezorgkostenvoor een paar planken....
ze bezorgen thuis. en vorige keer dat ik wat losse items heb laten bezorgen kostte het 8 euro, wat ook de prijs is van samen met vriend met het OV naar de vestiging gaan. Als het zwaar is zal het wel wat meer kosten..quote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bezorgen ze dan thuis of mag je er alsnog heen om het af te halen?
oh dat wist ik niet! als wij nog iets missen is t wel een optie dan...quote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ze bezorgen thuis. en vorige keer dat ik wat losse items heb laten bezorgen kostte het 8 euro, wat ook de prijs is van samen met vriend met het OV naar de vestiging gaan. Als het zwaar is zal het wel wat meer kosten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |