Niet echt te vergelijken met de situatie van TS, dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja voor het samenwonen viel het niet op, met samenwonen wel, dan zie je alles van elkaar.
Dus voordat je ging samenwonen had hij nog wel altijd energie en geen last hoofdpijn? Apart. Lijkt me niks. Loop je daar de hele dag wat seksueel gefrustreerd.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja voor het samenwonen viel het niet op, met samenwonen wel, dan zie je alles van elkaar.
Nee maar het gaat erom, degene die vertrekt is er al klaar mee, die pakt veel gemakkelijker zijn/haar leven op.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken met de situatie van TS, dus.
Toch vreemd dat het voor haar zo gemakkelijk lijkt, terwijl het net zo goed haar drie kinderen zijn die nu in het gedrang komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:19 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar het gaat erom, degene die vertrekt is er al klaar mee, die pakt veel gemakkelijker zijn/haar leven op.
Degene die achterblijft gaat er vanuit dat alles goed is, ( of de kopjes moeten al door de kamer vliegen ) dan komt het als een klap en diegene heeft dan de meeste pijn.
Daar heeft ze zich misschien al maanden druk om gemaakt en over nagedacht, positieve dingen proberen te vinden, teleurstellingen verwerken, zich ergens aan ergeren, enz enzquote:Op zondag 6 juli 2014 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch vreemd dat het voor haar zo gemakkelijk lijkt, terwijl het net zo goed haar drie kinderen zijn die nu in het gedrang komen.
Inderdaad!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:16 schreef kan_niet_meer het volgende:
Dat zij nu er moeite mee heeft dat ik er niet ben heb ik op dit moment weinig boodschap aan.
Ik moet aan me zelf denken, en niet langer aan haar. Dat heb ik te lang gedaan en kijk wat me dat gebracht heeft.
Is er geen neutrale plek waar jij jouw tijd met de kinderen kan doorbrengen, bij ouders/schoonouders, of iets in die geest?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:16 schreef kan_niet_meer het volgende:
Wat ik wel een grote struikelblok vind om verder te kunnen is dat ik steeds weer terug moet naar huis.
Pas je wel een beetje op met wat je tegen je kinderen zegt en besef je je dat ze heel erg naar de mond kunnen praten in dit soort situatie's, kunnen zeggen wat ze denken dat de betreffende ouder wil horen?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:14 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik word langzamerhand ook wijzer dat ze het niet waard is.
Daarom moet ze uit m'n systeem. Ook al hou ik nog van haar ik moet daar snel aan werken.
Want het moet niet zo zijn dat iemand waar je alles voor gedaan heb en je uiteindelijk zo behandeld nog enig gedachte van mij verdient.
M'n kinderen zijn niet blij met de gang van zaken en vertellen me (zonder er zelf om te vragen) wat er allemaal gebeurt nu ik weg ben.
Maar ook dingen die gebeurt waren toen ik er nog niet achter was, en als ik haar daarmee confronteer zegt ze dat het niet waar is. Alsof een kind sommige dingen kan verzinnen.
Het is niet te geloven dat ze op dit punt nog steeds niet in staat is om de waarheid te spreken.Niet over dingen die gebeurd zijn maar ook niet over dingen die nu aan de gang zijn..
Zag zojuist een foto van haar die m'n oudste gemaakt heeft. En ze ziet er belabberd uit.
Heb dat ook gezegd en gelijk kwam ze met om en om in het huis zodat ze meer kon uitrusten.
Dacht het niet... Dit is wat ze wilde dus niet zeuren.
ze kan beter op tijd naar bed gaan ipv tot laat in de nacht wachten tot iedereen slaap zodat hij binnen kan komen.
Ik mag wel verdrietig en van binnen kapot zijn, maar ik heb mijn rust ( jammer genoeg nog niet in m'n hoofd) en mijn vrije tijd.
Dus als dit allemaal achter de rug is hoop ik er als winnaar uit te komen.
Nu alleen nog hard aan werken, met hulp van buitenaf dat wel
Op dit moment is de enige hulp voor jou om het met iemand over te praten. Nu dus met ons. Ik wou dat ik je anders kon helpen.Uit hier maar alles wat je kwijt wilt. We luisteren wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:39 schreef kan_niet_meer het volgende:
Gister werderom een klap mogen ontvangen in deze saga wat al 5 weken duurt.
Mijn oudste apte me dat hij naar de Bios was geweest met zn broertje , mama, haar nieuwe vriend en zijn beide kinderen.
Daar was al niet blij mee, maar wat hijnog erger vond was dat hij bleef mee eten. Dat vond hij verschrikkelijk, want hij stond in de keuken te doen alsof ik het was.
Kan ik me indenken.
ben nog geen 3 weken het huis uit en hij neemt al mn plek in beslag.
Heb haar nogmaals gevraagd om even rekening te houden met de kids, maar omdat ik uit het huis weg ben en haar niet meer wil zien (eigen bescherming) mag ik haar niets voorlegen.
Daar heb ze jammer genoeg gelijk in , maar vind het wel erg voor de kinderen.
Kreeg wel een raai om me horen van haar want ze zei dat het gezellig was tot ik met min zoon apte.
terwijl hij de gene was die met mij contact nam.
Ik heb hem al gevraagd om niet te vertellen als hij er is, of als ze wat samen gaan doen.
Maar vind wel moeilijk dat hij nu niet zijn frustraties kwijt kan, daarom twijfel ik om dat terug te draaien
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Kinderen zijn loyaal aan beide ouders. Daarbij zullen zij er alles aan doen om de band tussen henzelf en de ouders apart zo optimaal mogelijk te houden. Naar de mond praten, extreem inleven e.d. is heel normaal gedrag voor kinderen in een gebroken gezin.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:15 schreef Gray het volgende:
Ik zou dat terugdraaien. Kinderen moeten over alles kunnen praten met hun vader.
Is het niet zo dat het van haar kant uit komt, zij vreemd gaat, zij fout is in dezen dat zij geen voogdij krijgt over de kinderen?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik weet dat er geen winnaars zijn. Maar wil hier wel goed uit komen.
Er zijn wel verliezers, welgeteld 3 kleine jongens. Die gaan straks een leven leiden zonder dat hun vader elke dag bij ze komt kijken als ze in bed liggen. En dat doet me erg veel pijn.
Zou echt hier in het huis willen blijven zolang ik zou kunnen om bij hun te zijn, maar dat werkt niet zoals ik al aangaf.
Dan zou hem en haar dagelijks tegenkomen en dat is zelf pijniging.
Wat je verder aangeeft, geen idee of haar roze wolk gaat verdwijnen. Zelf denk ik niet.
Ze heeft hem afgelopen 4 jaar niet kunnen vergeten, en is bereid om de man die haar als een koning behandelde en haar leven samen te slopen voor hem.
Dus ik denk dat dit wel de liefde moet zijn die ze nodig had.
Daarom denk ik dat hij wel mijn droom zal meemaken, namelijk oud worden met haar.
Ook al bestaat hun relatie uit voornamelijk berichten. Ze hebben afgelopen maanden elkaar erg vaak ontmoet dus ga er van uit dat ze elkaar goed genoeg hebben leren kennen.
Ik ken haar erg goed en weet hoe ze kan zijn. Als hij bereid is net zover te gaan als ik dan komt het goed.
En als het niet goed is,dan zullen ze beiden toch niets van zeggen en zullen ze verder gaan zoals bij ons.
Maar ja. Dat is hun zorg, en niet de mijne.
Wat ik wel jammer vind dat ik straks niet iemand naast me heb waarmee je een geschiedenis opgebouwd heb. En waar je tegen kan zeggen: weet je nog.....
Dat vind ik echt een gemis, want man, wat een geschiedenis hebben wij opgebouwd.
Vooral erg leuke dingen. Zo zonde.
Maar ik weet zeker dat zij dit niet zo ziet. Zij kijkt alleen maar vooruit en nooit achteruit.
Nee, vreemdgaan wordt in NL niet bestraft met het afnemen van het ouderlijk gezag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het van haar kant uit komt, zij vreemd gaat, zij fout is in dezen dat zij geen voogdij krijgt over de kinderen?
Voor de rechtstaat zou dit niet uit moeten maken. Maar blijkbaar werkt het in NL anders. gezien de reactie van leandra.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:35 schreef kan_niet_meer het volgende:
Nee , zo werkt het niet.
Even iets rechtzetten. Dat we uit elkaar zijn komt wel omdat ik er achter kwam dat ze vreemd ging.
maar dit gebeurde, volgens haar, omdat ze al langere tijd niets in ons zag.
Heeft alleen het alleen nooit gedurfd om het te vertellen.
Zal de situatie niet veranderen, maar dat is wel een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |