Mooi, ik moet toch nog afvallen, bedankt voor de tip;)quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:37 schreef CookieSlikker het volgende:
Die churros zijn wel een mislukt iets.
Te dun. Product word hard en zuigt zich vol met vet
Ja, 3 minuten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die moeten dus nog gefrituurd worden?
Oefen het eerst een paar keer op die van je vriend.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanavond de kroketjes met ham en eekhoorntjesbrood van de Iberische weken. Ben benieuwd!
Ik had ook zo'n chorizo worst meegenomen, maar krijg het velletje met geen mogelijkheid er normaal af. Het scheurt kapot en er blijft van alles op de worst plakken.En het stonk....dus mijn ouders gaan het maar proberen!
Sow! Ik lach me rot!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oefen het eerst een paar keer op die van je vriend.
En je haalt het (volledig eetbare) velletje eraf omdat?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had ook zo'n chorizo worst meegenomen, maar krijg het velletje met geen mogelijkheid er normaal af. Het scheurt kapot en er blijft van alles op de worst plakken.En het stonk....dus mijn ouders gaan het maar proberen!
Hmmss. Mijn moeder heeft een stuk geproefd, maar ze kreeg het velletje niet eens door/ mee gekauwdquote:Op maandag 28 juli 2014 18:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
En je haalt het (volledig eetbare) velletje eraf omdat?
Ik heb vorige week zelf ook zo'n lidl chorizo weggewerkt (inclusief vel) maar dat is echt geen plastic hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 18:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmmss. Mijn moeder heeft een stuk geproefd, maar ze kreeg het velletje niet eens door/ mee gekauwdOf ligt het dan gewoon aan haar.
Ja dit dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zelf ook zo'n lidl chorizo weggewerkt (inclusief vel) maar dat is echt geen plastic hoorgewoon te eten.
(wel de "verse" chorizo van de themaweek eh, de chorizo die ze tussen de ongekoelde standaard salami het hele jaar door hebben liggen is wel plastic)
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Molo het volgende:
Ik sta er nu een te snijden, die gebruik ik op zijn Portugees als basis voor een rijstgerecht, gebakken samen met uien en nog meer lekkere dingen. Groenten erbij, kruiden en een gegrild kopje, heerlijk.
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:45 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Ik maak er ook vaak "Jambalaya" ala CrashO mee.
Bakken samen met ui, knoflook en groenten (paprika, courgette, selderij) of in een luie bui soepgroenten.
Een blik tomatenstukjes erbij, een lading pepers en bouillon.
Rijst erbij en laten koken.En dan als de rijst bijna klaar is nog wat bevroren erwten erdoor.
Losse kruiden is dan ook niet meer nodig omdat alles uit de chorizo al goede smaak geeft.
Nooit gezien, die pepers met kaas hebben ze bij mijn filialen (Rotterdamse regio) niet trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:38 schreef soapie het volgende:
Hebben ze ook van die color catcher-achtige doekjes voor bij de was?
Niet gezien.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:41 schreef MrSalazar het volgende:
Ik heb verleden week niet goed gekeken, maar verkopen ze op dit moment ook pepers gevuld met kaas om te frituren? Die zijn in Duitsland sowieso verkrijgbaar bij lidl.
Ja, zijn lekker.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet gezien.
Ik koop ze ook wel eens in DE. Zijn geniaal die dingen(jalapeno poppers heten ze)
Brood koop je bij de bakker!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vinden jullie ook dat het brood van de LIDL zo snel oud wordt?
Dan ben je al gauw minimaal 3 euro kwijt.quote:
Tijgerbrood van de lidl is prut. Mist een fatsoenlijke korst en valt uit elkaar zodra je er iets op wil smeren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:28 schreef CookieSlikker het volgende:
Doe eens je tong tegen de korst van een tijgerbrood wit aan. Waarom is dat zo zuur?
Verse friet uit de supermarkt bestaat niet (!)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:50 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week Belgische week! Onder andere chocola in de aanbieding en ook speculoos pasta voor 1,29. Verse frites in de aanbieding. Verder 2 pakken koffie voor 5 euro en er is weer Cherry cola..
Uit de koeling en vaak maar paar dagen houdbaar, dus aanzienlijk verser dan de frites uit de vriezer..quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:05 schreef wiijntje het volgende:
[..]
Verse friet uit de supermarkt bestaat niet (!)
Verse friet snij je zelf thuis, voorbakken en afbakken
In de winkel vond ik het er echt belabberd uit zien helaaschquote:
Oh echt? Dat zou echt iets zijn wat ik nooit zou meenemen omdat ik bang ben dat het toch viezig en te zoet is.quote:
Viezig niet, zoet welquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh echt? Dat zou echt iets zijn wat ik nooit zou meenemen omdat ik bang ben dat het toch viezig en te zoet is.
Die zijn inderdaad heel lekker. Wel beetje duur, dus hopelijk straks in de aanbieding want er lagen er nog VEELquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:02 schreef minilot het volgende:
Ik zit hier samen met de monteur op mijn werk nog een stapel tortas de aceite weg te werken.![]()
(Je moet er wat voor over hebben om die reis naar Andalusië te winnen!)
Altijd goed op de verpakking kijken wat er in zit, niet alleen bij Lidl hoor, AH en andere supermarkten flikken dit ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef technofreak86 het volgende:
Ik eet nu de pepersteaks. Kijk ik op de verpakking bevatten ze gewoon maar 80% vlees. WTF geen aanrader. Zwaar gepekeld vlees met zout nog voor peper op de lijst en er zat vrij veel peper bij.
Ja was 50%van de prijs af omdat zaterdagavond en er stond nog veel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:38 schreef JohnB52 het volgende:
Oh dan heb je mazzel gehad zeg, ik heb 2 euro betaald per bakje
Hadden ze hun broodjes wel gewoon betaald? Wie komt er eigenlijk op het idee om de broodjes meteen in de winkel op te eten? Wel slim, want ze staan hier aan de andere kant van de winkel dus als je snel eet hebben de medewerkers toch niks in de gaten... maar ja best triest van die tokkies want zelfs ik kwam niet op deze mogelijkheidquote:Op zondag 3 augustus 2014 01:08 schreef Yi-Long het volgende:
Van de week zo'n warme appelflap gehaald op de versafdeling in Heerhugowaard, en die was prima te doen...![]()
Trouwens wel zo'n tokkie-koppel daar dat gewoon een croissant pakt en in die winkel gaat lopen opvreten.Luid praten ook enzo, veel vloeken, je weet wel.... veel gecompenseer voor een beperkt IQ.
Anyway, ik heb ze beide ter plekke doodgeslagen met een koffiebroodje, en heb toen mijn broodjes afgerekend, buiten even de appelflap opgeslobberd, en toen verder gefietst....
Die chocolade 'magnums' van Gelatinni (ofzo) zijn trouwens ook prima. Sowieso erg goed ijs bij de Lidl (behalve die nep Ben en Jerry)
Nou ja, het is niet echt een crimineel masterplan ofzo... dus zo heel slim wil ik het niet noemen, maar geen idee of ze afgerekend hebben. Ik had mijn broodjes al dus ik ging gewoon afrekenen...quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hadden ze hun broodjes wel gewoon betaald? Wie komt er eigenlijk op het idee om de broodjes meteen in de winkel op te eten? Wel slim, want ze staan hier aan de andere kant van de winkel dus als je snel eet hebben de medewerkers toch niks in de gaten... maar ja best triest van die tokkies want zelfs ik kwam niet op deze mogelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |