Kost juist veel meer tijd en werk tenzij je van jezelf veel slag hebt en een warrig kapsel wilt.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
Neem gewoon lekker een pittig kort kapsel. Ook veel makkelijker!
Ik verbaas me al tijden op FOK! hoe conservatief veel users zijn, tattoos, opgeschoren kapsels, sneakers boven de 35, volgens een hele hoop users allemaal een no go...quote:
Dat dat bij de overheid allemaal kan is inderdaad inmiddels wel algemeen bekend ja..quote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef boarn het volgende:
Ik werk bij de overheid en met zn kapsel zou je gewoon aangenomen worden. Ik heb niet het idee dat daar überhaupt opgelet worden. Ik heb ook oude grijze collega's die in versleten kleren komen of hippe meiden die in felroze fluoricerende truitjes achter de receptie gaan zitten of hun haren maar 1x in de 2 weken wassen.
Verder maakt het wel uit hoe je je presenteert, ga gewoon netjes gekleed, spreek fatsoenlijk nederlands en heb geen grote mond, dan maak je bijna altijd wel kans.
Inderdaad, een verzorgd uiterlijk en geen schreeuwerige make-up en het kan prima wat mij betreft.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het niet zo'n schokkend kapsel. Als je je 'normaal' kleedt, zie ik het probleem niet voor een administratieve functie.
Heb je zolang over een goede grap kunnen nadenken, en dan is het beste waar je mee komtquote:Op zondag 6 juli 2014 15:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mijn oberbuurvrouw heeft werk en heeft ook zo'n pottenkapsel
quote:
Ik neem aan dat TS op zoek is naar een echte baan.quote:
Het lijkt wel alsof ze er niet kunnen omgaan als iets of iemand afwijkt van wat ze 'normaal' achten.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Jong fok is vreselijk truttig conservatief, na, komt er van als je wereld de zolderkamer op de veluwe is
Autisme doet dat met mensenquote:Op maandag 7 juli 2014 08:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze er niet kunnen omgaan als iets of iemand afwijkt van wat ze 'normaal' achten.
Een autist zou juist ervaring moeten hebben met afwijken van de norm.quote:
Ik zou niet weten waarom niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:48 schreef katjee82 het volgende:
Heeeeey,
Ik zou graag eens jullie mening willen weten...
Ik zit er namelijk over te denken om eens een compleet ander kapsel te nemen,
hieronder een aantal voorbeelden.
Maar wat ik me nu eigenlijk afvraag is? Kan je wel met zulke kapsel gaan solliciteren naar een administratieve functie? Wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meisje in de eerste foto heeft dat iigquote:Op maandag 7 juli 2014 08:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet?![]()
Ik vind het best een tof kapsel eigenlijkje mot er wel de kop voor hebben
quote:Op maandag 7 juli 2014 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meisje in de eerste foto heeft dat iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |