Geen idee wanneer de FIFA de uiteindelijk beslissing maakt en tot hoever de deelnemende landen nog rol speelt?quote:
Te veel invloed op de volgende tegenstander van Nederland. Hij zal de (troost)finale fluiten, daar waar NL niet speelt. Lijkt mij dan.quote:
Ik weet niet hoe de regels zijn, maar worden de scheidsrechters al niet geselecteerd na de bekendmaking van de vier deelnemende finalisten? (halve finales)quote:Op zondag 6 juli 2014 10:52 schreef portie het volgende:
[..]
Te veel invloed op de volgende tegenstander van Nederland. Hij zal de (troost)finale fluiten, daar waar NL niet speelt. Lijkt mij dan.
Ja. De meeste scheidsrechters mogen nu naar huis en ze houden er een paar over. Maar pas na de halve finale wordt bekend gemaakt wie de finale en de troostfinale fluit. In dat geval zou Kuipers nog een wedstrijd kunnen fluiten.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de regels zijn, maar worden de scheidsrechters al niet geselecteerd na de bekendmaking van de vier deelnemende finalisten? (halve finales)
Nee, scheidsrechters uit de nu overgebleven landen zullen niet meer fluiten.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:59 schreef Muto het volgende:
Hij kan altijd nog de verliezersfinale of finale fluiten. Afhankelijk van Oranje.
Dit ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, scheidsrechters uit de nu overgebleven landen zullen niet meer fluiten.
Dat is geen regel maar gewoon logisch.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo?
Waar slaat die regel eigenlijk op dan?
Ja, daar zit wat in. Maar stel we halen de finale en verliezen van Duitsland met 1-0 in de 88e minuut.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is geen regel maar gewoon logisch.
Stel Argentinië wint van Nederland, Kuipers krijgt de finale en geeft Argentinië in de finale in de 88ste minuut bij een 1-0 achterstand tegen Brazilië geen penalty terwijl het er wel één was.
De hele wereld zal dan zeggen ja die Nederlander is nog gefrustreerd.
Bij het ijshockey kiezen ze gewoon de beste scheidsrechters die ze hebben. En als dat betekent dat een Canadees de Olympische finale leidt terwijl Canada meespeelt doet niemand daar moeilijk over.quote:
Denk het niet, als Argentinië wint van Nederland en naar de finale gaat, geven ze hem niet de finale waar Argentinië dan in speelt natuurlijk. En ook niet de troostfinale want daar speelt Nederland.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:52 schreef Vasion het volgende:
De finale of de troostfinale kan hij nog krijgen, die hebben niets met elkaar te maken namelijk.
Nee, maar als Nederland van Argentinie wint wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk het niet, als Argentinië wint van Nederland en naar de finale gaat, geven ze hem niet de finale waar Argentinië dan in speelt natuurlijk. En ook niet de troostfinale want daar speelt Nederland.
Eens, die heb ik niet meer gezien. Floot uitstekend. Bakary Gassama.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:52 schreef TLC het volgende:
Die Afrikaan die Chili-Nederland floot mag van mij wel de finale doen
Ik denk het niet, die had de finale van 2010 al. Misschien dat Howard Webb nu de troostfinale krijgt. Het kan ook een halve finale wedstrijd maar dat is minder waarschijnlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |