tja als je in openbare gelegenheden kijkt, heb je daar geen invloed op helaasquote:Op zondag 6 juli 2014 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
BBC of Canvas zijn prachtige alternatieven, dat domme gelul is inderdaad heel irritant.
Maar, 't is wel wat beter dan die Evert ten Napel van destijds.
Met een beetje geluk wordt het geluid van de tv overstemd door de dronken fans.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja als je in openbare gelegenheden kijkt, heb je daar geen invloed op helaas
zal je vertellen, was gisteren op Free Festival.. en daar ging het geluid van de tv dus over de speakers ,,, dan hoor je vrij weinig van de menigte als je daar middenin staatquote:Op zondag 6 juli 2014 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wordt het geluid van de tv overstemd door de dronken fans.
Dus staat Frank Snoeks met 95dB in je oren te tetteren?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zal je vertellen, was gisteren op Free Festival.. en daar ging het geluid van de tv dus over de speakers ,,, dan hoor je vrij weinig van de menigte als je daar middenin staat
Het was wel vet om de winst te vieren met paar duizend man
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus staat Frank Snoeks met 95dB in je oren te tetteren?
Niet op Nederland 1quote:Op zondag 6 juli 2014 10:22 schreef HighVolume het volgende:
Hij schijnt in verhouding met zijn balzak een gigantisch klein lulletje te hebben dus mag hij even boos worde
ja dat heb ik wel gehoord ja.... gek genoeg nagenoeg geen reactie van publiek. Maar ja 90% was dan ook zo leip als een garnaalquote:Op zondag 6 juli 2014 10:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoorde je daar ook die rinkelende telefoon, inclusief de 'wat is dat toch, verdomme?
Inderdaad. Toen kotste ik van binnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:21 schreef remi1986 het volgende:
"Doelpalen, het zijn de beste vrienden van de keepers.. de lat niet te vergeten"
![]()
![]()
waar bash ik Evert dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:56 schreef Dingflofbips het volgende:
Alle commentatoren weg aub.
Daarnaast:
Evert bashen
Onterechte klacht hierdoor, derhalve
Ok idd. Hoewel je het toe staat in je topicquote:
Sierdquote:Op zondag 6 juli 2014 11:23 schreef FrankUnderwood het volgende:
Frank Snoeks![]()
Arno Vermeulen![]()
![]()
Studio Brasil![]()
![]()
![]()
El Sierd
Sierdquote:Op zondag 6 juli 2014 11:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Sierd
Ook een kneus van de bovenste plank man
Die autist die 424 keer knippert binnen een minuut?quote:Op zondag 6 juli 2014 11:26 schreef HighVolume het volgende:
Studio brasilhoe heet dat jochie die dat presenteert ook alweer?... die 16 jarige met te veel baardgroei
die jaquote:Op zondag 6 juli 2014 11:28 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Die autist die 424 keer knippert binnen een minuut?![]()
Wat een kneus is dat zeg![]()
Zou bijna zeggen dat hij een FOK!ker is.
Vast geen spiegel in huis jij.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Sierd
Ook een kneus van de bovenste plank man
Inderdaad, zo achterlijk gedacht van die lul.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:07 schreef Fretwork het volgende:
Dat moment dat Vlaar eruit ging voor niemand
Was dat die nummer 2?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:46 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Inderdaad, zo achterlijk gedacht van die lul.
ja klopt ja, maar ja dat krijg je als je bezig bent met oninteressante verhalen te vertellen. Dan ben je niet compleet met je focus in de wedstrijd en zie je dus niet dat het bijna einde helft is.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat die nummer 2?
Ik heb er allemaal gen zak verstand van, ik weet eigenlijk alleen dat het goed is dat die bal in andermans netje komt te belanden, maar dat er alleen een groene 2 op dat bord stond was zelfs voor mij duidelijk dat het niet om een wissel ging!
als journalist moet hij de waarde van Vlaar weten; die gaat er niet zomaar uit, al helemaal niet als het nog 0-0 staat.. daarbij was het eerste kwartier bijna voorbij.. en toch issie te mongool om dat te snappen. "Vlaar d'r af." Tuurlijk jongequote:Op zondag 6 juli 2014 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat die nummer 2?
Ik heb er allemaal gen zak verstand van, ik weet eigenlijk alleen dat het goed is dat die bal in andermans netje komt te belanden, maar dat er alleen een groene 2 op dat bord stond was zelfs voor mij duidelijk dat het niet om een wissel ging!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |