Ja dat lijkt me inderdaad super verstandigquote:Op zondag 6 juli 2014 05:03 schreef KeesBromfiets het volgende:
Je kan gvd nu al beginnen nuttige dingen te doen, nee eerst tot 11.00 naar het plafond staren!
Ik vind het fucking lekker dude. Misschien heb je slechte coke gehad, dat had ik ook weleens, dan is het inderdaad kutspul.quote:
Hoe laat? Van coke kon ik altijd wel slapen alst naar half uurtje uitgewerkt wasquote:Op zondag 6 juli 2014 05:27 schreef -Martijn het volgende:
Ik heb ook coke gebruikt vandaag. Dat is waarschijnlijk de reden dat ik op dit tijdstip nog wakker ben.
Net nog. 't is nu zo goed als op though.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:40 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Hoe laat? Van coke kon ik altijd wel slapen alst naar half uurtje uitgewerkt was
Ja, tot die conclusie was ik eigenlijk ook wel gekomen.quote:
Mwoah das niet echt naar, behalve dat het op is danquote:Op zondag 6 juli 2014 05:42 schreef -Martijn het volgende:
[..]
Net nog. 't is nu zo goed als op though.Dure hobby.
Ja inderdaad. Ik kan me een keer per week een gram veroorloven met mijn inkomen.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:46 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Mwoah das niet echt naar, behalve dat het op is dan![]()
Je blijft wel heerlijk aan de gang, maar is wel bewuste keuze.
Prijs maakt het wel een bewuste keuze die je niet te vaak doet (of wel natuurlijk)
Same here, maar wil het niet wekelijks, dat vind ik al engquote:Op zondag 6 juli 2014 05:52 schreef -Martijn het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik kan me een keer per week een gram veroorloven met mijn inkomen.
Ik las ergens dat Wim Kieft een periode had dat ie acht gram per dag deed.Wat een monster.
Ja ik moet ermee oppassen, je hebt gelijk, misschien is die frequentie ook al teveel.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:01 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Same here, maar wil het niet wekelijks, dat vind ik al eng
Daarin is sos wel een duivel. Het maakt mensen echt kapot na een tijd. Net als alcohol overigens. Als je 8 gram per dag kan handelen, en er zo afkomt zoals hij, wauw
Als 't echt waar is gaat die Kieft nog wel 'n hartaanval krijgen binnenkort.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:01 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Same here, maar wil het niet wekelijks, dat vind ik al eng
Daarin is sos wel een duivel. Het maakt mensen echt kapot na een tijd. Net als alcohol overigens. Als je 8 gram per dag kan handelen, en er zo afkomt zoals hij, wauw
Ja man, alsjeblieft wel, het is lekker, maar het is wel heel slecht. Lichamelijk wil ik het nog niet eens zeggen, maar wel je leven.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:03 schreef -Martijn het volgende:
[..]
Ja ik moet ermee oppassen, je hebt gelijk, misschien is die frequentie ook al teveel.
quote:Op zondag 6 juli 2014 06:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als 't echt waar is gaat die Kieft nog wel 'n hartaanval krijgen binnenkort.
quote:Op zondag 6 juli 2014 06:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja, en dat lijkt me sterk. Je krijgt echt geen hartaanval van drugsquote:Op zondag 6 juli 2014 06:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ga jij nou maar slapen.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:16 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, en dat lijkt me sterk. Je krijgt echt geen hartaanval van drugs
Het kan ja, maar dat kan ook tijdens het joggen gebeuren.
quote:Op zondag 6 juli 2014 06:16 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ja, en dat lijkt me sterk. Je krijgt echt geen hartaanval van drugs
Het kan ja, maar dat kan ook tijdens het joggen gebeuren.
Noem het aantal hartaanvallen van drugs dan inclusief bron. Het geringe aantal, had dan sowieso al een zwak hart.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]als je niet weet wat bepaalde drugs met je lichaam doet, dan zou ik er maar gewoon vanaf blijven in het vervolg.
quote:Op zondag 6 juli 2014 11:41 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Noem het aantal hartaanvallen van drugs dan inclusief bron. Het geringe aantal, had dan sowieso al een zwak hart.
Onbekend ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:46 schreef hoink581 het volgende:
http://www.jellinek.nl/vr(...)lecht-voor-het-hart/
[..]
Cruijff?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als je zondag nuttige dingen wil doen met je zaterdag geen drugs gebruiken.
ROLLIN'quote:
correctie dan moet je zaterdag genoeg drugs gebruikenquote:Op zondag 6 juli 2014 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als je zondag nuttige dingen wil doen met je zaterdag geen drugs gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |