Verschuil?quote:Op zondag 6 juli 2014 04:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben er op zich vrij zeker van dat je niet degene bent voor wie ik me 'verschuil', maar toch.
Hij was behoorlijk populair in voorgaande RLS-SC's, zeg maar. Hij kon ook behoorlijk provoceren. Ik kan het niet zeggen, ontzie me als ik te dronken ben en al teveel zeg. Maar hij was wel mijn lovah zeg maarquote:
Oh, dat was vast Versabommie.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk populair in voorgaande RLS-SC's, zeg maar. Hij kon ook behoorlijk provoceren. Ik kan het niet zeggen, ontzie me als ik te dronken ben en al teveel zeg. Maar hij was wel mijn lovah zeg maar.
Maar serieus, Billy is wel een doetje toch? Jammer dat ze met iedereen meelult en jammer dat ze met die kloothommel van een Ruud is maar ik zou vriendinnen met haar willen zijn en haar willen zeggen dat ze niet zo graag bij die sukkels zou moeten willen horen.quote:
Hallonquote:Op zondag 6 juli 2014 04:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een leuke naam dan.![]()
Danny, hallo danny
Oh, dat is waar, voor billy ben ik ook al eens uitgemaakt.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar serieus, Billy is wel een doetje toch? Jammer dat ze met iedereen meelult en jammer dat ze met die kloothommel van een Ruud is maar ik zou vriendinnen met haar willen zijn en haar willen zeggen dat ze niet zo graag bij die sukkels zou moeten willen horen.
quote:
godver ik ben gewoon van dat boullion dat is getrokken van oud soep vleesquote:Op zondag 6 juli 2014 04:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij was behoorlijk populair in voorgaande RLS-SC's, zeg maar. Hij kon ook behoorlijk provoceren. Ik kan het niet zeggen, ontzie me als ik te dronken ben en al teveel zeg. Maar hij was wel mijn lovah zeg maar.
oeee die wil ik wel zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 04:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, Billy is geen doetje, ze is heel vervelend. Ze lult je de oren van je kop af terwijl ze helemaal niet weet waar ze het over heeft. Je kunt haar proberen uit te leggen wat er dan wel aan de hand is, ze zal het daar zeker over eens zijn en dan vertelt ze 5 minuten later iets compleet anders.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar serieus, Billy is wel een doetje toch? Jammer dat ze met iedereen meelult en jammer dat ze met die kloothommel van een Ruud is maar ik zou vriendinnen met haar willen zijn en haar willen zeggen dat ze niet zo graag bij die sukkels zou moeten willen horen.
Maar doorzie je niet dat ze eigenlijk heel erg onzeker en naïef is? Ik geloof in de goedheid van Billy. Ze heeft gewoon heel grote psychische problemen. Ik heb medelijden met Billy.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, Billy is geen doetje, ze is heel vervelend. Ze lult je de oren van je kop af terwijl ze helemaal niet weet waar ze het over heeft. Je kunt haar proberen uit te leggen wat er dan wel aan de hand is, ze zal het daar zeker over eens zijn en dan vertelt ze 5 minuten later iets compleet anders.
quote:Op zondag 6 juli 2014 05:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat word aan gedreven door een kern reactor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |