ow, dan had ik het verkeerd onthoudenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
DM werkt niet als je geband ben. PM geloof ik wel.
Aha, thanks for the info.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik heb ook vaak meegemaakt dat mensen niet meer konden reageren op dm en pm.
En hoe weet jij dat dan? Al eens een ban gehad?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, thanks for the info.
[..]
En hoe weet jij dat dan? Al eens een ban gehad?
Ik heb gepmd met iemand die een ban had.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, thanks for the info.
[..]
En hoe weet jij dat dan? Al eens een ban gehad?
quote:
B van Banquote:
Het kan ook voorkomen dat de inbox wordt gemarkeerd als vol.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
jeez dat lijk utopia wel dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is wel lang volgens mij. Wat had je geflikt dan? Of mag dat dus niet besproken worden want zoiets las ik net.
Dat is het enige onderwerp dat echt off-topic is. Dus laat ik maar braaf zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is wel lang volgens mij. Wat had je geflikt dan? Of mag dat dus niet besproken worden want zoiets las ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |