ow, dan had ik het verkeerd onthoudenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
DM werkt niet als je geband ben. PM geloof ik wel.
Aha, thanks for the info.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik heb ook vaak meegemaakt dat mensen niet meer konden reageren op dm en pm.
En hoe weet jij dat dan? Al eens een ban gehad?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, thanks for the info.
[..]
En hoe weet jij dat dan? Al eens een ban gehad?
Ik heb gepmd met iemand die een ban had.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, thanks for the info.
[..]
En hoe weet jij dat dan? Al eens een ban gehad?
quote:
B van Banquote:
Het kan ook voorkomen dat de inbox wordt gemarkeerd als vol.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
jeez dat lijk utopia wel dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is wel lang volgens mij. Wat had je geflikt dan? Of mag dat dus niet besproken worden want zoiets las ik net.
Dat is het enige onderwerp dat echt off-topic is. Dus laat ik maar braaf zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat is wel lang volgens mij. Wat had je geflikt dan? Of mag dat dus niet besproken worden want zoiets las ik net.
Doe maar wel dan ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is het enige onderwerp dat echt off-topic is. Dus laat ik maar braaf zijn.
Ik stuurde mezelf een DM toen ik geband was. Die kwam niet aan. Een PM wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan ook voorkomen dat de inbox wordt gemarkeerd als vol.
dat vind ik niet bij een mod passen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:19 schreef Punkman het volgende:
Ach, een ban van iemand als Gert neem ik niet serieus, als hij het Duitse elftal Hitler noemt en het andere team Allah, tja ...
Of spreek ik nu weer te veel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:21 schreef Recce het volgende:
Iemand nog een oranje gifje/pic voor het Topic?
Nee, deze is goed, we zijn door Yes, Yes !quote:Op zondag 6 juli 2014 03:21 schreef Recce het volgende:
Kom op de modjes doen hun best en onze vrind is er over 2 dagen weerquote:Op zondag 6 juli 2014 03:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat vind ik niet bij een mod passen.
mag ie zelf wel een ban voor krijgen.
Mods kunnen niet bannen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:19 schreef Punkman het volgende:
Ach, een ban van iemand als Gert neem ik niet serieus, als hij het Duitse elftal Hitler noemt en het andere team Allah, tja ...
Of spreek ik nu weer te veel uit.
2 dagenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kom op de modjes doen hun best en onze vrind is er over 2 dagen weer
een mod hoort toch ook het goeie voorbeeld te geven?quote:Op zondag 6 juli 2014 03:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kom op de modjes doen hun best en onze vrind is er over 2 dagen weer
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is vast Maru! Maru is een bekende Japanse indozenspringkat.
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is vast Maru! Maru is een bekende Japanse indozenspringkat.
Ook alquote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb het ook meegemaakt een hel is het
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:21 schreef Recce het volgende:
ik stuiter nog ff doorquote:Op zondag 6 juli 2014 03:27 schreef Voxs het volgende:
Ik stuiter maar eens naar bed. Fijne nacht nog
Slaap lekker.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:27 schreef Voxs het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
1 gevonden waar ie er niet inspringt maar mee rondloopt![]()
[ afbeelding ]
Welterustenquote:Op zondag 6 juli 2014 03:27 schreef Voxs het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb het ook meegemaakt een hel is het
Tuurlijk wel, anders krijgen we dat gezeik weerquote:
Ach gos.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik ga ook weer in de mand liggen
quote:
En ik ben goed in gezeik, tenminste, dat word gezegd hier en daar ..quote:Op zondag 6 juli 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders krijgen we dat gezeik weer
Ach welnee, neem niet alles zo zwaar opquote:Op zondag 6 juli 2014 03:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik ben goed in gezeik, tenminste, dat word gezegd hier en daar ..![]()
quote:
overal en nergens.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb je muziek gemist. Waar heb je uitgehangen man?
Ik heb je niet gezien.quote:
Ja was heel gezellig, kon daardoor het opbrengen om de grap van Ruud te blijven volgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 03:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ach welnee, neem niet alles zo zwaar opIk heb me zeker in het begin prima vermaakt met jou toen met Ruud 's nachts met die tractor..........weet je nog?
quote:Op zondag 6 juli 2014 03:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja was heel gezellig, kon daardoor het opbrengen om de grap van Ruud te blijven volgen.
Nou ja, Ruud zijn grap te volgen, het was heel gezellig, ondanks Ruud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |