Een idioot, dat zijt gij zelvequote:Op zondag 6 juli 2014 00:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zo spelen wij normaal idioot...
nu pas?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Zorro het volgende:
Ik begin nu echt een hekel aan v Persie te krijgen
Wat moeten die anders dan ? vrij baan geven ?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Californium het volgende:
Ik irriteer met mateloos aan het laffe spel van CR! Nederland doet het niet slecht maar door het uitermate verdedigende en verder nietszeggende CR hebben we nog niet gescoord
Zo spelen wij normaal...quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Californium het volgende:
Ik irriteer met mateloos aan het laffe spel van CR! Nederland doet het niet slecht maar door het uitermate verdedigende en verder nietszeggende CR hebben we nog niet gescoord
We hadden natuurlijk allang moeten scoren, eigen schuld. Normaal is zo'n tactiek can CRC zelfmoord.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Californium het volgende:
NEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Yaku het volgende:
WEER FUCKING BUITENSPEL. ALS IK NOG EEN KEER BUITENSPEL HOOR DAN... DAN... DAN ZET IK MIJN KAT BUITEN.
Ik vond dat wij beter waren, sorryquote:
penalty's.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef nikao het volgende:
Waarom staat van Persie er uberhaupt nog in:?
Als ie er straks één in schopt is het vast grotendeels weer vergetenquote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Zorro het volgende:
Hij heeft een groot vijfde-wiel-aan-de-wagen-gehalte ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Zorro het volgende:
Niet ZO erg!quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Yaku het volgende:
WEER FUCKING BUITENSPEL. ALS IK NOG EEN KEER BUITENSPEL HOOR DAN... DAN... DAN ZET IK MIJN KAT BUITEN.
PICSquote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Yaku het volgende:
Ga kakken en dan wordt er gescoordquote:Op zondag 6 juli 2014 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beter is deze wedstrijd snel afgelopen, ik moet echt hard kakken
Je had net toch zeker 10 minutenquote:Op zondag 6 juli 2014 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beter is deze wedstrijd snel afgelopen, ik moet echt hard kakken
Snoeks wil teveel belerend tegen "het volk" spreken, doodvermoeiend.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:08 schreef alors het volgende:
Grueter kan een wedstrijd veel meer sturen, als hij zegt dat iemand gaat scoren terwijl ie belabberd speelt, dan gebeurt dat ook. Bij Snoeks heb ik daar geen vertrouwen in.
loltwitter:JaapJansen twitterde op zondag 06-07-2014 om 00:07:04Het is inmiddels zondag. De SGP-kijkers lezen maandag wel in het Reformatorisch Dagblad of 'we' door zijn reageer retweet
kut Ruizquote:
lolquote:Op zondag 6 juli 2014 00:09 schreef Gramulanion het volgende:
loltwitter:JaapJansen twitterde op zondag 06-07-2014 om 00:07:04Het is inmiddels zondag. De SGP-kijkers lezen maandag wel in het Reformatorisch Dagblad of 'we' door zijn reageer retweet
lol.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:09 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wissel van persie maar. Hij is wel de laatste die een penal moet nemen straks
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:09 schreef Gramulanion het volgende:
sorry maar dat woord raakt me diep laat dat toch eensquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:10 schreef HighVolume het volgende:
Ik kan me niet herrineren da ik ooit zo geeen zin meer had in een wedstrijd.
zó zeg dat! HEERLIJK!quote:Op zondag 6 juli 2014 00:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Rolt wel lekker van de tong: kanker costa rica
Nou ik kan Robben zijn actie wel begrijpenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:09 schreef Gramulanion het volgende:
Dit dus. Maar het irritante is: de tv uitzetten of overzetten is geen optiequote:Op zondag 6 juli 2014 00:10 schreef HighVolume het volgende:
Ik kan me niet herrineren da ik ooit zo geeen zin meer had in een wedstrijd.
Pics van jezelf?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Normaal ben ik een rustig meisje maar dit maakt me egt boos
Mooie tekening hoor, zelf gemaakt?quote:
Zure Belgenquote:
quote:
mourstinho.jpgquote:
Dat mag ik hopen.quote:
Niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |