Was volgens mij de saaiste cliffhanger ooit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, puntje van de stoel hoor ..... Topshow
In GTST jaren dan minstens 160quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Zit Jef nog steeds in GTST, die zat er in 1988 ook al in en moet al minstens 80 zijn
Was het 88? Jeetje..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Zit Jef nog steeds in GTST, die zat er in 1988 ook al in en moet al minstens 80 zijn
Ik heb het even gewikipediaat, maar de eerste aflevering was 1 oktober 1990.quote:
Bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het even gewikipediaat, maar de eerste aflevering was 1 oktober 1990.
Het is afschuwelijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde![]()
Ik heb een tijdje gehad dat ik dacht "ow dat was 10 jaar geleden ofzo" en dan jezelf geschokt herstellen want het blijkt al 20 jaar of langer te zijn
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk!![]()
Ik was in 1990 net zo oud als mijn dochter nu is
Oeps..haha wat een ontdekkingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is afschuwelijk!![]()
Ik was in 1990 net zo oud als mijn dochter nu is
Erg he, ik bedenk het nu net hier en schrik ervanquote:
hoogpolig tapijt...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 10 minuten.. tering ik dacht dat die Costa's een tapijtje waren?
Door jou ging ik rekenen en het is echt zo, ik was toen 16 en zei is ook 16 nuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg he, ik bedenk het nu net hier en schrik ervan
Dat is wel toevalligquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door jou ging ik rekenen en het is echt zo, ik was toen 16 en zei is ook 16 nu![]()
Jij ook uit 74?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door jou ging ik rekenen en het is echt zo, ik was toen 16 en zei is ook 16 nu![]()
edit, ik schrok er niet van, ik vind het wel grappig eigenlijk.![]()
Ja stom hèquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig
Ik was toen 23, zij bijna.
Arjen gaat plat in blessuretijd?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
Ik maak me geen zorgen, Hollanders zijn de nieuwe Duitsers ........
Ja, van januariquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Jij ook dan? leuk eindelijk iemand even oud.
![]()
elke tien seconden?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
4min nog.. hoevaak kan je dan nog vallen in het strafschopgebied?
Vorige keer viel hij dacht ik, in blessuretijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
4min nog.. hoevaak kan je dan nog vallen in het strafschopgebied?
Die gozer heeft al 4 loepzuivere kansen om zeep geholpen en Huntelaar zit zich te verbijten .....quote:
Ik denk dat Van Persie is omgekochtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Die gozer heeft al 4 loepzuiver kansen om zeep geholpen en Huntelaar zit zich te verbijten .....
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:47 schreef IsitHeaven het volgende:
Godsamme het wil gewoon niet
Nu is de vraag gaan we een half uur verlengen overleven
Met Huntelaar was het al over en sluiten geweest voor Costa Rica, maar iedereen is zooo weg van die van Persie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Die gozer heeft al 4 loepzuivere kansen om zeep geholpen en Huntelaar zit zich te verbijten .....
van Gaal pak je hamerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Die gozer heeft al 4 loepzuivere kansen om zeep geholpen en Huntelaar zit zich te verbijten .....
Misschien besluit de Fifa wel dat ze daarom door mogen .......quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Nederland echt wel beter dan Costa Rica.
Zonder olijfoliequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet wel een plek waar hij die vlag in kwijt kan
Dat vind ik een mooie regel, net als bij boksen eigenlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien besluit de Fifa wel dat ze daarom door mogen .......
Alleen Memphis Depay is gewisseld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef Punkman het volgende:
Hebben wij/ons/Nederland al wissels gedaan ?
Ja of net als bij kunstschaatsen dat de jury gewoon bordjes opsteekt voor de mooiste schwalbequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie regel, net als bij boksen eigenlijk
Regel jij het met de Fifa?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja of net als bij kunstschaatsen dat de jury gewoon bordjes opsteekt voor de mooiste schwalbe
En ik vloek bijna nooit. Floepte er zo uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]wij hier ook allemaal. De beste coaches zitten thuis he
Ik durf niet meer naar buiten, heb af en toe nogal meegeleefd vanavondquote:
Ik ben ook meestal heel keurigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik vloek bijna nooit. Floepte er zo uit![]()
Wat voetbal met een mens kan doen.
En doet denken aan grote luchtkastelen..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, dat symboliseert natuurlijk Nederland in de wolken op weg naar Schiphol
Logisch, het staat zo lullig als je dat doet nadat Oranje is uitgeschakeldquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat we gaan winnen, want ze zijn hier al vuurwerk aan het afsteken
'quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, dat symboliseert natuurlijk Nederland in de wolken op weg naar Schiphol
Weet ik al niet meerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoeveel mili gram per pil? Dan weet ik hoe je dadelijk reageert
Dat heb ik dan weer met Billy en Ruud ..quote:Op zondag 6 juli 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voetbal haalt soms het slechtste in mij boven.
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voetbal haalt soms het slechtste in mij boven.
Neuh, die vind ik niet zo erg, ik heb het dan meer met Vanflessa...quote:Op zondag 6 juli 2014 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met Billy en Ruud ..
Ook, en zij die niet meer genoemd mag worden...quote:Op zondag 6 juli 2014 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neuh, die vind ik niet zo erg, ik heb het dan meer met Vanflessa...
Wel. Roep het.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Neej, ik heb 1-2 voor Costa Rica en ik wil de poule wel eens winnen
Topquote:Op zondag 6 juli 2014 00:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de poule even opgehaald.
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Baconbus 1-0
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
GekkePoes 2-2 (3-2 na verlenging)
Gertje 0-3
Punkman 1-1 (2-1 na verlenging)
Ovidi 2-1
Chufi 4-0
Soury 3-2
Markvanrinsum 2-0
NZ 0-0 (1-0 na verlenging)
Parlay 2-0
Joezi 2-2, strafschoppen: v v v x v - v x v v v deathmatch: v v v - v v x
Fylax 2-1
Ygritte 2-1
Deisyy 1-0
Pullup 3-1
Jian wacht met voorspellen tot de 2e helft
Hij heeft gewoon geen zin meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:04 schreef Voxs het volgende:
Ik zie de herhaling en die keep mankeert niets
toch?
Ze kunnen nu niks meer wisselen in ieder gevalquote:Op zondag 6 juli 2014 00:04 schreef Voxs het volgende:
Ik zie de herhaling en die keep mankeert niets
toch?
Oké, goed danquote:
Gooi er nog een schaal hapjes in. Werkte vorig keer ook..quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Punkman het volgende:
Van Gaal: Oprotten !!
Werkte laatst ook, dus wie weet
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:05 schreef 5thencounter het volgende:
Die speler HUBLOT, wat zal die goed zijn zeg, ze hebben 'm overal nodig
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, goed dan![]()
Sjaan, flikker alle Oranje Loempia's er maar in, morgen halen we nieuwe want dan zijn ze gratis
Het is allemaal jouw schuldquote:Op zondag 6 juli 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
En ik heb mijn UI weer verandert, je weet maar nooit.
Ja het is mijn schuld.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
En ik heb mijn UI weer verandert, je weet maar nooit.
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gooi er nog een schaal hapjes in. Werkte vorig keer ook..
Jij gaat nog kotsmisselijk worden en Sjaan ookquote:Op zondag 6 juli 2014 00:09 schreef Jian het volgende:
Sjaan we vreten de Oranje tompoezen ook op tijdens de verlening wat morgen kan ik geen oranje meer zien
Snel Jian, gooi de oranje bitterballen er ook nog even in.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:09 schreef Jian het volgende:
Sjaan we vreten de Oranje tompoezen ook op tijdens de verlening wat morgen kan ik geen oranje meer zien
quote:
Zal ik die niet bewaren voor de 2e helft van de verlening, straks is alles opquote:Op zondag 6 juli 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Snel Jian, gooi de oranje bitterballen er ook nog even in.
Meer!quote:Op zondag 6 juli 2014 00:09 schreef Jian het volgende:
Is goed, houden we die achter de hand als laatste redmiddel.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal ik die niet bewaren voor de 2e helft van de verlening, straks is alles op
Bedankt, maar ik ben niet zo van bier, ik heb deze staanquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik ben niet zo van bier, ik heb deze staan![]()
[ afbeelding ]
Ik ga koffie zetten..quote:Op zondag 6 juli 2014 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als er echt van Prutsie op zou staan dan kocht ik hem ook nog.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:13 schreef Jian het volgende:
Gratis af te halen, Oranje shirt met de naam van Van Prutsie erop
Zijn die van die ene pagina waar je met heel veel korting wijn kon kopen ?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanochtend gebracht en een goede keuze geweestquote:
Die met korting?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zijn die van die ene pagina waar je met heel veel korting wijn kon kopen ?
Nee, ja,,later pasquote:
ook goedquote:Op zondag 6 juli 2014 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En smakelijkquote:
Nee... alleen maar verdedigd.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:18 schreef Punkman het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel 1 keer op goal geschoten ?
Ga jij je buren nog meehelpen de vlaggetjes weg te halen ?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:18 schreef Jian het volgende:
Ondertussen;
[ afbeelding ]
Ha ha ha, van Gaal, ik zei het toch, dat ze geen wereldkampioen zouden worden!
Ja zo heel per ongeluk met een sneaky doelpuntquote:Op zondag 6 juli 2014 00:17 schreef Braindead2000 het volgende:
De ticos gaan winnen. Dat gebeurt altijd bij dit soort wedstrijden.
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ook goed![]()
proost [ link | afbeelding ]
Ga naar bedquote:Op zondag 6 juli 2014 00:22 schreef Jian het volgende:
Van Prutsie gaat straks vast nog een penalty missen
Zoals Stam en Seedorf, het stadion uit ?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:22 schreef Jian het volgende:
En de aanval ook, maar het wordt net niet afgemaakt.quote:
Ik jank met hem mee dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:22 schreef Jian het volgende:
Volkert van der G. er maar inquote:Op zondag 6 juli 2014 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de aanval ook, maar het wordt net niet afgemaakt.
Hihiquote:
hahaquote:Op zondag 6 juli 2014 00:35 schreef GekkePoes het volgende:
ik moet zo echt even 3 afleveringen Bob Ross kijken om weer tot rust te komen.
Zo dan de ambulance staat op scherpquote:Op zondag 6 juli 2014 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
5 penalty's zijn ook zo over.. met een beetje mazzel na de 2e al
Ik ook en ik ga pas als ze gaan beginnen en blijf net zo lang zitten tot het afgelopen is.quote:
Je hebt wel gevoel voor dramaquote:
quote:
quote:
Flesje wijn openquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |