RVP moest een tijdje wat harder werken, omdat het een nieuw elftal was. Nu Blind en Vlaar het allemaal wat meer gewend zijn kan RVP weer net als Fred slapen op het veld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:22 schreef Confetti het volgende:
Persie weer vorm van 2010 te pakken. Mentaal slap
wat een klootzak is het ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:22 schreef Confetti het volgende: Persie weer vorm van 2010 te pakken. Mentaal slap
Ja daar heb jij gelijk in.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan het ook anders interpreteren.
Durf jij Robben te vergelijken met Neymar of zeg je dat ik gek ben?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:24 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
RVP moest een tijdje wat harder werken, omdat het een nieuw elftal was. Nu Blind en Vlaar het allemaal wat meer gewend zijn kan RVP weer net als Fred slapen op het veld.
Aadgod heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens Aad de Mos zou het verlengen en pingels worden
Robben >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Neymar + dat hele Braziliaanse elftal + Messi + dat hele Argentijnse elftal + CR7quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durf jij Robben te vergelijken met Neymar of zeg je dat ik gek ben?
Zo mag ik het graag horen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:25 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Robben >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Neymar + dat hele Braziliaanse elftal + Messi + dat hele Argentijnse elftal + CR7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |