Meteen schaamteloos gespamd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:14 schreef _aurum_ het volgende:
deze vond ik ook wel grappig
Teacher in a Brazilian classroom: Children, can you count to seven?
Children: Müller, Klose, Kroos, Kroos, Khedira, Schürrle, Schürrle
Vertel eens wat meer over je chocomuffin verslavingquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:16 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje voor vandaag:
T: 2 chocomuffins
L: eierwrap met sambal en sla
T: eiwitshake met frambozen/lijnzaad en kokos
T: mini snickers
S: fitness
D: pasta met tomatensaus, kip en parmezaanse kaas
T: kwark
Gewoon bezig zijn met dingen op het werk omdat andere mensen hun werk niet goed doen. Dingen niet kunnen aanleveren omdat pc niet werkte, een training voorbereiden en er dan achter komen dat er techniek mist om aan de slag te kunnen, blabla. Ik bijt me er wel doorheen, maar dan het liefste op voedselquote:
Jij bent heel geen slappe donder, juist niet!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Gewoon bezig zijn met dingen op het werk omdat andere mensen hun werk niet goed doen. Dingen niet kunnen aanleveren omdat pc niet werkte, een training voorbereiden en er dan achter komen dat er techniek mist om aan de slag te kunnen, blabla. Ik bijt me er wel doorheen, maar dan het liefste op voedsel/slappe donder
O haiquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
Iemand nog een huis over dat schoongemaakt moet worden? Ik ben hier klaar en ik ben nog niet gekalmeerd. /faal
Ja waar woon je? Ik neem wel puberale "ik ben boos muziek" mee en ik geef geen garantie op gooi/smijt/huilbui-loze poetsmomentenquote:
Als je een manier hebt om het aangenaam te maken voor zowel nijn als wasser dan houd ik me aanbevolen voor een PMquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:10 schreef douche-eendje het volgende:
Nijnenbips wassenheb ik zaterdag nog mogen doen bij mn aanstaande opvangnijner.
Ohzo!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:29 schreef loveli het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)ae3gLAN&ved=0CBEQ1S4
Wijze damequote:Op donderdag 10 juli 2014 00:48 schreef loveli het volgende:
zat met nichtje te kijken. Nichtje: nu moeten we ijs eten!
*B&J pakt*
Velletjes! Maar hij blijft mooiquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Zitten leuke dingen bij Cali!
Hoe gaat het met je tattoo?
Soms zijn er gewoon geen speklappen met zwoerdquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:17 schreef loveli het volgende:
Het KNMI heeft de eerder afgegeven code oranje weer opgeheven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |