Waarom niet? Dan kan ie tenminste lekker aanvallen en voor een etappe gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:15 schreef jaykop het volgende:
Rodriguez zit al twee etappes in het laatste wiel. Zal hij dan echt tijd willen verliezen?
Plus de bolletjestruiquote:Op zondag 6 juli 2014 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan kan ie tenminste lekker aanvallen en voor een etappe gaan.
twitter:nyvelocity twitterde op zondag 06-07-2014 om 14:23:04The way you can tell Kittel from the Saxo guys is that Kittel looks like five Saxo guys. reageer retweet
Lijkt Gesink van vorig jaar wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan kan ie tenminste lekker aanvallen en voor een etappe gaan.
Purito gaat terecht voor Vuelta winst.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:25 schreef jaykop het volgende:
[..]
Lijkt Gesink van vorig jaar wel.
Je kan toch nooit je kans op een mooi klassement in de tour laten liggen? En daarbij, Rolland deed dat ook in de giro en reed ook een goed klassement
Rodriguez heeft zijn pijlen voor wat betreft een klassement op de Vuelta gericht. Het gaat niet alleen om de Tour hequote:Op zondag 6 juli 2014 14:25 schreef jaykop het volgende:
[..]
Lijkt Gesink van vorig jaar wel.
Je kan toch nooit je kans op een mooi klassement in de tour laten liggen? En daarbij, Rolland deed dat ook in de giro en reed ook een goed klassement
Snap ook wel dat lang niet alles ol de tour draait.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rodriguez heeft zijn pijlen voor wat betreft een klassement op de Vuelta gericht. Het gaat niet alleen om de Tour he
Dat weet ik niet zeker, maar zou kunnen ja (of Tour was het oorspronkelijke plan? Kenners?) En dat karretje werd een beetje in de poep gereden door zijn val in het voorjaarquote:Op zondag 6 juli 2014 14:42 schreef jaykop het volgende:
[..]
Snap ook wel dat lang niet alles ol de tour draait.
Maar wist niet dat hij Vuelta ook ging rijden. Was zijn oorspronkelijk plan dan giro en vuelta?
Plan voor dit jaar was Giro/Vuelta omdat hij daar de grootste kans zag om toch eens een grote ronde te winnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, maar zou kunnen ja (of Tour was het oorspronkelijke plan? Kenners?) En dat karretje werd een beetje in de poep gereden door zijn val in het voorjaar
Dacht ergens gehoord te hebben dat ie door uitval giro de tour reed. Maar goed ik ben dan inderdaad ook geen Rodriguez-kenner;)quote:Op zondag 6 juli 2014 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, maar zou kunnen ja (of Tour was het oorspronkelijke plan? Kenners?) En dat karretje werd een beetje in de poep gereden door zijn val in het voorjaar
Ja. Alleen een val in de giro zorgde ervoor dat hij nu ook hier aan de start staat.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:42 schreef jaykop het volgende:
[..]
Snap ook wel dat lang niet alles ol de tour draait.
Maar wist niet dat hij Vuelta ook ging rijden. Was zijn oorspronkelijk plan dan giro en vuelta?
Ik zie McBacon en de dag is weer goedquote:Op zondag 6 juli 2014 14:53 schreef xzaz het volgende:
Het is weer 't zelfde, zeiken op het publiek en de valpartijen__!
Hij blijkt nog steeds aan het zoeken te zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie McBacon en de dag is weer goed
Wat een nacht was dat.
Zie post boven je ghehequote:Op zondag 6 juli 2014 14:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Alleen een val in de giro zorgde ervoor dat hij nu ook hier aan de start staat.
De NOS wil gewoon stoppen met uitzenden.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
misschien moeten we gewoon stoppen met die hele tour.. veul te gevaarlijk @ NOS-commentaar
ze kunnen de spanning gewoon niet aanquote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De NOS wil gewoon stoppen met uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |