abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141942178
Goede TT :P
  zaterdag 5 juli 2014 @ 21:37:49 #3
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_141944442
Ik denk er over na tweede ps3 te nemen die ps2 spellen ondersteunt. Voorzover ik heb begrepen zijn alle 60 en 20 GB versies daartoe in staat?

Dit vooral om ffxii te spelen. Tenzij er een HD remake in aantocht is.
*Hosselcopter*
pi_141947366
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:37 schreef Dibble het volgende:
Ik denk er over na tweede ps3 te nemen die ps2 spellen ondersteunt. Voorzover ik heb begrepen zijn alle 60 en 20 GB versies daartoe in staat?

Dit vooral om ffxii te spelen. Tenzij er een HD remake in aantocht is.
Ja dat klopt, alleen de eerste 60 en 20GB modellen.

Een remaster van FFXII is een droom voor velen, maar waarschijnlijk gaat het niet gebeuren. Teveel werk. Tenzij FFX echt heel goed verkoopt.
Ik zou trouwens, als je toch alleen maar FFXII wil spelen, gewoon een PS2 kopen. Die heb je nu voor 2-3 tientjes en doet het natuurlijk ook. Een PS3 heb je immers al.
pi_141967694
Gaat toch wel snel nu met Uncharted 1 :)

Ben nu bij chapter 16 en zie dat er 22 chapters zijn. Dus als het meezit speel ik hem vandaag uit :)
pi_141981055
Zo Uncharted 1 uitgespeeld.

Was wel een leuke game, maar om nou te zeggen dat ik het echt super tof vond. Nee dat niet echt :N Dan blijf ik toch bijvoorbeeld Mass Effect 1 of Bioshock 1 toffer vinden als begin van een trilogy.

Maarja dit is pas deel 1 en hoor van veel mensen dat deel 2 veel beter en leuker is O-)
pi_142035949
Uncharted, ik vind die serie zo overrated :')

Leuk tussendoortje, maar vol onlogische gameplaydingen. Ergerde me kapot in deel 3, dat mijn vrouw nog vroeg of ik de game wel leuk vond. Nou, nee, maar wel uitgespeeld, omdat ik toch al ver was :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_142036267
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:35 schreef Pheno het volgende:

Leuk tussendoortje, maar vol onlogische gameplaydingen. Ergerde me kapot in deel 3, dat mijn vrouw nog vroeg of ik de game wel leuk vond. Nou, nee, maar wel uitgespeeld, omdat ik toch al ver was :')
Mja das waar. Lopen bukken schieten cutscene. Neemt niet weg dat de game grafisch heel goed is. Het verhaal is ook goed. Door deel 3 heb ik mezelf ook flink heen moeten worstelen. Deel 2 vind ik het beste. Ik denk dat we nu heel veel fanboys over ons heen gaan krijgen.
pi_142036330
Toch grappig om te zien dat smaken zo kunnen verschillen. En dat is maar goed ook natuurlijk :Y

En het weer is vandaag erg somber, triest en deprimerend (hier althans), dus dat is een goede setting om met Dark Souls 2 te beginnen :Y
Nu maar hopen dat de postbode snel klaar wil zijn vandaag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142040115
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:35 schreef Pheno het volgende:

Ik weet nog niet wat ik er echt van moet denken, maar deel 1 heeft me niet zo gepakt als wat ik eigenlijk gehoopt had. Bioshock 1 of Mass Effect 1 (bedoel dan meer een begin van een trilogy) deden dat echt meteen en ik vond het toen ook echt jammer dat het spel klaar was. Bij Uncharted 1 had ik dat eigenlijk helemaal niet :{

Ik ben ook een beetje bang dat ik uiteindelijk de Uncharted serie ook niks ga vinden, maar The Last of Us wel fantastisch ga vinden. Ook omdat het toch in een andere setting speelt wat mij meer aanspreekt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:10 schreef StateOfMind het volgende:
Toch grappig om te zien dat smaken zo kunnen verschillen. En dat is maar goed ook natuurlijk :Y

En het weer is vandaag erg somber, triest en deprimerend (hier althans), dus dat is een goede setting om met Dark Souls 2 te beginnen :Y
Nu maar hopen dat de postbode snel klaar wil zijn vandaag.
Ideaal gameweer ja.

Ik krijg vandaag Beyond Two Souls binnen. Kweet dat veel mensen hem ruk vinden, maar ik hou wel op z'n tijd van zo'n spel ;)
pi_142040293
Heavy Rain is beter maar Beyond2souls is ook wel oke. De besturing van de entity is alleen heel erg kut.
pi_142040380
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Rijst het volgende:
De besturing van de entity is alleen heel erg kut.
Klopt, maar ondanks dat in een ruk uitgespeeld. En mijn vrouw die meekeek voor het verhaal, prima acteerwerk etc. Enige minpunt dat ik had was de besturing, dat ging soms nergens over.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_142040751
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Klopt, maar ondanks dat in een ruk uitgespeeld. En mijn vrouw die meekeek voor het verhaal, prima acteerwerk etc. Enige minpunt dat ik had was de besturing, dat ging soms nergens over.
Vooral de QTE was ontzettend onduidelijk.

Wat ik wel gaaf vond was dat het verhaal niet chronologisch is. In het begin ergerde ik me er aan maar als de puzzelstukjes in elkaar vallen is het zo gaaf.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:21:16 #14
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_142053099
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef VulpX het volgende:

[..]

Ja dat klopt, alleen de eerste 60 en 20GB modellen.

Een remaster van FFXII is een droom voor velen, maar waarschijnlijk gaat het niet gebeuren. Teveel werk. Tenzij FFX echt heel goed verkoopt.
Ik zou trouwens, als je toch alleen maar FFXII wil spelen, gewoon een PS2 kopen. Die heb je nu voor 2-3 tientjes en doet het natuurlijk ook. Een PS3 heb je immers al.
Probleem is alleen dat we geen oude beeldbuis tv meer in huis hebben en er is amper plek voor

:N
*Hosselcopter*
pi_142053870
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef Dibble het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat we geen oude beeldbuis tv meer in huis hebben en er is amper plek voor

Maar er zit toch ook nog SCART op HDTV's?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:44:41 #16
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_142054012
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:40 schreef VulpX het volgende:

[..]

Oo echt? Haha ja totaal vergeten. Straks snel kijken als k thuis ben ! Facepalm
*Hosselcopter*
pi_142054195
Nog ~6.5 maand en dan is mijn PS3 Phat met pensioen. :'(

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef Dibble het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:40 schreef VulpX het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:44 schreef Dibble het volgende:

[..]

Oo echt? Haha ja totaal vergeten. Straks snel kijken als k thuis ben ! Facepalm
Mijn HDTV heeft gewoon een AV in en SCART aansluiting. Het is een LG 42LK450,halverwege lente 2012 gekocht. :P
pi_142054243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog ~6.5 maand en dan is mijn PS3 Phat met pensioen. :'(

[..]

[..]

[..]

Mijn HDTV heeft gewoon een AV in en SCART aansluiting. Het is een LG 42LK450,halverwege lente 2012 gekocht. :P
Ja daarom, denk dat de meest HDTV's nog SCART hebben. Die van mij ook, maar die is uit 2009.
pi_142054523
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef VulpX het volgende:

[..]

Ja daarom, denk dat de meest HDTV's nog SCART hebben. Die van mij ook, maar die is uit 2009.
Raar dat sommige PS3 modellen niet BC zijn.Maar zowat alle HDTV's(LCD/LED) hebben nog oude analoge aansluitingen.... anno 2014!!! _O-
pi_142055463
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Raar dat sommige PS3 modellen niet BC zijn.Maar zowat alle HDTV's(LCD/LED) hebben nog oude analoge aansluitingen.... anno 2014!!! _O-
BC?

Mijn FullHD tv komt uit 2012 en heeft ook nog gewoon scart en AV in enzo.
A murky, forgotten land.
pi_142055497
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

BC?

Mijn FullHD tv komt uit 2012 en heeft ook nog gewoon scart en AV in enzo.
Backward Compatible :*
pi_142188469
Toch maar eens aan The Last Of Us beginnen ;(
pi_142199955
Iemand die Destiny voor de ps3 preordert van wie ik een beta key zou mogen krijgen, aangezien je elke key 3x kan gebruiken? :@

Wil pas een ps4 halen als Destiny uitkomt, mits het spel een beetje goed is. Dus de beta vast op de ps3 spelen zou leuk zijn.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_142200243
Ik zou ook graag een key ontvangen voor Destiny (PS3), mocht iemand er straks een over hebben :Y
A murky, forgotten land.
pi_142203228
Ben momenteel met Dark Souls 2 bezig, en alsof mijn stapel 'nog (uit) te spelen games' en mijn backlog nog niet groot genoeg waren, plofte zojuist The Elder Scrolls: Oblivion Goty op de mat :P
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')