Ja dat klopt, alleen de eerste 60 en 20GB modellen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:37 schreef Dibble het volgende:
Ik denk er over na tweede ps3 te nemen die ps2 spellen ondersteunt. Voorzover ik heb begrepen zijn alle 60 en 20 GB versies daartoe in staat?
Dit vooral om ffxii te spelen. Tenzij er een HD remake in aantocht is.
Mja das waar. Lopen bukken schieten cutscene. Neemt niet weg dat de game grafisch heel goed is. Het verhaal is ook goed. Door deel 3 heb ik mezelf ook flink heen moeten worstelen. Deel 2 vind ik het beste. Ik denk dat we nu heel veel fanboys over ons heen gaan krijgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:35 schreef Pheno het volgende:
Uncharted, ik vind die serie zo overrated
Leuk tussendoortje, maar vol onlogische gameplaydingen. Ergerde me kapot in deel 3, dat mijn vrouw nog vroeg of ik de game wel leuk vond. Nou, nee, maar wel uitgespeeld, omdat ik toch al ver was
Ik weet nog niet wat ik er echt van moet denken, maar deel 1 heeft me niet zo gepakt als wat ik eigenlijk gehoopt had. Bioshock 1 of Mass Effect 1 (bedoel dan meer een begin van een trilogy) deden dat echt meteen en ik vond het toen ook echt jammer dat het spel klaar was. Bij Uncharted 1 had ik dat eigenlijk helemaal nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:35 schreef Pheno het volgende:
Uncharted, ik vind die serie zo overrated
Leuk tussendoortje, maar vol onlogische gameplaydingen. Ergerde me kapot in deel 3, dat mijn vrouw nog vroeg of ik de game wel leuk vond. Nou, nee, maar wel uitgespeeld, omdat ik toch al ver was
Ideaal gameweer ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:10 schreef StateOfMind het volgende:
Toch grappig om te zien dat smaken zo kunnen verschillen. En dat is maar goed ook natuurlijk![]()
En het weer is vandaag erg somber, triest en deprimerend (hier althans), dus dat is een goede setting om met Dark Souls 2 te beginnen![]()
Nu maar hopen dat de postbode snel klaar wil zijn vandaag.
Klopt, maar ondanks dat in een ruk uitgespeeld. En mijn vrouw die meekeek voor het verhaal, prima acteerwerk etc. Enige minpunt dat ik had was de besturing, dat ging soms nergens over.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Rijst het volgende:
De besturing van de entity is alleen heel erg kut.
Vooral de QTE was ontzettend onduidelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar ondanks dat in een ruk uitgespeeld. En mijn vrouw die meekeek voor het verhaal, prima acteerwerk etc. Enige minpunt dat ik had was de besturing, dat ging soms nergens over.
Probleem is alleen dat we geen oude beeldbuis tv meer in huis hebben en er is amper plek voorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja dat klopt, alleen de eerste 60 en 20GB modellen.
Een remaster van FFXII is een droom voor velen, maar waarschijnlijk gaat het niet gebeuren. Teveel werk. Tenzij FFX echt heel goed verkoopt.
Ik zou trouwens, als je toch alleen maar FFXII wil spelen, gewoon een PS2 kopen. Die heb je nu voor 2-3 tientjes en doet het natuurlijk ook. Een PS3 heb je immers al.
Maar er zit toch ook nog SCART op HDTV's?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef Dibble het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat we geen oude beeldbuis tv meer in huis hebben en er is amper plek voor
Oo echt? Haha ja totaal vergeten. Straks snel kijken als k thuis ben ! Facepalmquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:40 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maar er zit toch ook nog SCART op HDTV's?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:21 schreef Dibble het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat we geen oude beeldbuis tv meer in huis hebben en er is amper plek voor
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:40 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maar er zit toch ook nog SCART op HDTV's?
Mijn HDTV heeft gewoon een AV in en SCART aansluiting. Het is een LG 42LK450,halverwege lente 2012 gekocht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:44 schreef Dibble het volgende:
[..]
Oo echt? Haha ja totaal vergeten. Straks snel kijken als k thuis ben ! Facepalm
Ja daarom, denk dat de meest HDTV's nog SCART hebben. Die van mij ook, maar die is uit 2009.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog ~6.5 maand en dan is mijn PS3 Phat met pensioen.
[..]
[..]
[..]
Mijn HDTV heeft gewoon een AV in en SCART aansluiting. Het is een LG 42LK450,halverwege lente 2012 gekocht.
Raar dat sommige PS3 modellen niet BC zijn.Maar zowat alle HDTV's(LCD/LED) hebben nog oude analoge aansluitingen.... anno 2014!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja daarom, denk dat de meest HDTV's nog SCART hebben. Die van mij ook, maar die is uit 2009.
BC?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Raar dat sommige PS3 modellen niet BC zijn.Maar zowat alle HDTV's(LCD/LED) hebben nog oude analoge aansluitingen.... anno 2014!!!
Backward Compatiblequote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
BC?
Mijn FullHD tv komt uit 2012 en heeft ook nog gewoon scart en AV in enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |