Ik zou dan toch gaan kijken voor een recenter model PS3 ipv een oude Phat met kleine harde schijf.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:51 schreef itsme het volgende:
Ik zag dat je nog heel veel ps3 kunt kopen die van de 60 gb. Als het 60 gb schijf is dan zijn het toch die die backwards compatible zijn?
Dat ga ik doen. Zelf ben ik heel erg gehecht aan mijn oude ps3. Heb een keer de lens vervangen. Maar echt nodig is het niet want ik heb een omgebouwde ps2 naast de ps 3 staan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou dan toch gaan kijken voor een recenter model PS3 ipv een oude Phat met kleine harde schijf.
Ook hier op Fok (in V&A) komen regelmatig PS3's voorbij, vaak met spellen en toebehoren.
PS4 verkoopt vrij goedquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat ga ik doen. Zelf ben ik heel erg gehecht aan mijn oude ps3. Heb een keer de lens vervangen. Maar echt nodig is het niet want ik heb een omgebouwde ps2 naast de ps 3 staan.
Wel heel vervelend dat als hij stuk gaat je dan ook nog een ps 3 moet gaan kopen als je je ps3 spellen wilt blijven spelen. Vervelend? Nee belachelijk!! Heb ik dus straks 3 consoles naast elkaar.
Weet iemand hoe de ps4 verkoop gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comfortably numb
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:57 schreef Denni5 het volgende:
Ik ben bezig met een poging om mijn PS3 met controllers en games (staan in de spoiler om geen verkapt V&A post te worden) te verkopen.
Iemand heeft daar ¤150 op geboden. Ben ik nou zo'n krent of is dat te weinig? Zelf dacht ik aan iets van ¤200.100 voor de console en 5 per game. Komt wel overeen dus dat bod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los zijn games meer waard denk ik, maar dat is ook meer gedoe.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik ben bezig met een poging om mijn PS3 met controllers en games (staan in de spoiler om geen verkapt V&A post te worden) te verkopen.
Iemand heeft daar ¤150 op geboden. Ben ik nou zo'n krent of is dat te weinig? Zelf dacht ik aan iets van ¤200.Prima prijs zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.200 euro vind ik persoonlijk ook iets teveel.
Zoveel zijn die dingen ook niet meer waard.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
100 voor de console en 5 per game. Komt wel overeen dus dat bod.
Los zijn games meer waard denk ik, maar dat is ook meer gedoe.
Hmm, dank voor de reacties in elk geval.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:22 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Prima prijs zo200 euro vind ik persoonlijk ook iets teveel.
Zoveel zijn die dingen ook niet meer waard.
Ja, zoals ik al zeg kun je ze los vast voor meer verkopen. Maar in zo'n bundel doen de games er meestal weinig toe.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:01 schreef Denni5 het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dank voor de reacties in elk geval.
Ik dacht dat met de iets nieuwere games als GTA V en AC IV de prijs wel ietsje hoger zou zijn.
Iemand heeft daar ¤150 op geboden. Ben ik nou zo'n krent of is dat te weinig? Zelf dacht ik aan iets van ¤200.je mag in je handjes wrijven, een wel denkend mens zou er nog geen 120 voor gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Als je dan toch WD wilde proberen kon je beter de PS4 versie nemen. De PS3 en Xbox 360 versie zien er niet uit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
Vanmiddag Thief geruild voor Watch Dogs. Ondanks al het gezeik eromheen lijkt het mij nog steeds een toffe game. Ben benieuwd.
De PS4 koop ik pas als ik klaar ben met mijn backlog voor de PS3. Dat zal op zijn vroegst ergens over minimaal een half jaar zijn denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:40 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Als je dan toch WD wilde proberen kon je beter de PS4 versie nemen. De PS3 en Xbox 360 versie zien er niet uit.
Sommige games zou ik toch pas spelen als je een PS4 gaat halen. The Last Of Us en GTA V zien er zoveel mooier en beter uit op de PS4. Ik zou het nu zonde vinden om die nog op een PS3 te spelen.
De "Ar" series kan ik ook wel aanraden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:16 schreef Bredemug het volgende:
Ooy vraagje voor de JRPG lovers (PSN - digitaal alleen)
Ben nu bezig met tales of xillia 1, daarna tales of xillia 2, tot nu toe erg leuk.
Ni No Kuni gestopt na 20/25 uur gamen, vond het te kinderachtig worden.
Nog meer leuke tips voor JRPG's die het waard zijn? Ik zat er ook aan te denken om Tales Of Symphonia HD te halen, maar heb hem al vroeger gespeeld, dus weet niet of dat echt meerwaarde heeft.
Thanks goeie tips!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:56 schreef wdn het volgende:
[..]
De "Ar" series kan ik ook wel aanraden.
Mocht je nooit een Atelier game hebben gespeeld: Atelier Totori the adventurer of Arland vond ik de beste van de 14 of zo die nu uit zijn.
Fairy Fencer F viel me iets tegen.
Iets ouder; Eternal Sonata. Mocht je die nog niet hebben gespeeld... die is echt de moeite waard. Mooie beelden. Mooie muziek. Goed verhaal. En ook wat ouder: Folklore.
Tales of Symphonica heb ik 10 minuten gespeeld. Deel 1 is me veels te oudbollig. Helaas.
Xilia 2 begon me te vervelen. Voornamelijk omdat ik deel 1 er net daarvoor helemaal had uitgemolken denk ik. Over een 1/2 jaar ofzo duw ik 2 weer in mijn PS3 en dan speel ik die wel uit (1 heb ik ook in 3 periodes over 2 jaar of zo uitgespeeld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |