Heerlijk spel, deel 3 koop ik zodra die uitkomt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:07 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist plofte Just Cause 2 op de map![]()
Hoorde er veel goede verhalen over, ben benieuwd.
Komt er niet is tot nu toe wat men verteld and dat de volgende voor de PS4 wordt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er geen PS4-versie komt wss welMaar ik wacht even geduldig. Tales-games zijn meestal niet uitverkocht.
Ja! Moet ik hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:20 schreef HeavensAxe het volgende:
Iemand die Tales of Zestiria gaat pre-orderen? Lijkt mij een fraaie game.
Ik vind Xillia 1 beter dan ToSquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Twijfel zelfs om een PS3 hiervoor aan te schaffen
En dan meteen alle andere Tales games ff kopen. Kijken of er een kan tippen aan Tales of Symphonia
We zullen het zien. FFX kwam opeens ook uit voor PS4, die zag ook niemand aankomen. En er zijn al wat remakes geweest van Tales op andere platformen dan de originele uitgave (Sypmhonia bv), dus ze staan er iig voor openquote:Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Komt er niet is tot nu toe wat men verteld and dat de volgende voor de PS4 wordt.
[..]
Ja! Moet ik hebben.
Ja en als ze nu zeggen: een 1/2 jaar na de PS3 versie komt er een PS4 versie laten veel de PS3 versie liggen.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We zullen het zien. FFX kwam opeens ook uit voor PS4, die zag ook niemand aankomen. En er zijn al wat remakes geweest van Tales op andere platformen dan de originele uitgave (Sypmhonia bv), dus ze staan er iig voor open
ToS is een klassieker, het enige echt fijne vond ik het skillsysteem: wat je gebruikt levelt mee. Dat mis ik bv in Tales of Hearts nu, wat overigens ook een prima spel is (alleen Vita natuurlijk). Die pak ik nog steeds even op om alsnog te platinummen, maar zoals altijd is dat hevige grindwerk, dus dat ga ik geen dagen achtereen doenquote:Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef wdn het volgende:
Ik vind Xillia 1 beter dan ToS
Xillia 2 ... was me teveel een rehash van 1.
Daarom zeggen ze het nu niet al zouden ze het wel aan het porten zijn (om wat te oefenen met ps4-code)quote:Op zondag 18 januari 2015 19:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en als ze nu zeggen: een 1/2 jaar na de PS3 versie komt er een PS4 versie laten veel de PS3 versie liggen.
Ik vond Graces F lekker qua levellen en skills.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
ToS is een klassieker, het enige echt fijne vond ik het schijfsysteem: wat je gebruikt levelt mee. Dat mis ik bv in Tales of Hearts nu, wat overigens ook een prima spel is (alleen Vita natuurlijk). Die pak ik nog steeds even op om alsnog te platinummen, maar zoals altijd is dat hevige grindwerk, dus dat ga ik geen dagen achtereen doen
Ik ben benieuwd wat ze met Zestiria gaan doen, qua levelsysteem, maar dat gaan we dit jaar vast horen
[..]
Daarom zeggen ze het nu niet al zouden ze het wel aan het porten zijn (om wat te oefenen met ps4-code)Maar Zestiria komt iig in huis, al is het de ps3-versie.
Herkenbaarquote:Op zondag 25 januari 2015 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komende week ga ik beginnen met South Park: Stick of Truth en daarmee zal ik langzaam mijn PS3-backlog wegwerken (al zijn het vooral rpg's die tientallen uren duren zoals Ni no Kuni, Tales of Graces F en Final Fantasy XIII-2).
Hopelijk heeft PlayStation 4 tegen die tijd een fatsoenlijke app om media te kijken via het netwerk zoals dat kon met PS Media Server op de PS3. Plex is geen alternatief als je een abonnement moet hebben. Ik ga niet betalen om mijn eigen media op mijn eigen netwerk te streamen natuurlijk
Staat hier precies zo. Hun voorgangers ps1 en ps2 staan op zolder in de originele verpakking.quote:Op zondag 25 januari 2015 08:53 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn PS3 zal ik overigens gewoon houden. De PS4 komt gewoon gezellig naast zijn oudere broertje te staan
Mijn consoles gaan aan het einde van hun dienst terug in de doos en naar de berging.quote:Op zondag 25 januari 2015 08:53 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn PS3 zal ik overigens gewoon houden. De PS4 komt gewoon gezellig naast zijn oudere broertje te staan
Uitgespeeld, 10h45 ongeveer. Heb ontzettend hard gelachen in Canada en de censuur stelt niets voor.quote:
Die van mij staan naast elkaar elk aangeslotenquote:Op zondag 25 januari 2015 08:53 schreef StateOfMind het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |