abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147086808
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:03 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Iemand?
Geen idee, mijne had 250 Gb toen ik hem kocht.
Even contact met Sony opnemen?
pi_147086878
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:09 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Geen idee, mijne had 250 Gb toen ik hem kocht.
Even contact met Sony opnemen?
Nou, op internet vind ik wel allerlei beweringen dat het kan met andere schijven, en dat het vervangen en inzetten van een nieuwe harde schijf niet duur en makkelijk is. Maar ik snap er niks van, iedereen heeft weer een andere mening.
Ik ben bang dat wanneer ik Sony bel ze mij een eigen merk aansmeren en ik ben nogal makkelijk met "ja" zeggen.
Twiddel
pi_147087003
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nou, op internet vind ik wel allerlei beweringen dat het kan met andere schijven, en dat het vervangen en inzetten van een nieuwe harde schijf niet duur en makkelijk is. Maar ik snap er niks van, iedereen heeft weer een andere mening.
Ik ben bang dat wanneer ik Sony bel ze mij een eigen merk aansmeren en ik ben nogal makkelijk met "ja" zeggen.
Heb je hier wat aan: http://faq.nl.playstation(...)ervangen-of-upgraden
Ik vraag me alleen af of die montagebeugel iets is wat je apart nog aan moet schaffen.
pi_147087138
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af of die montagebeugel iets is wat je apart nog aan moet schaffen.
Das wel handig voor als ik de harde schijf heb, weet alleen niet goed welke harde schijf ik moet hebben. Maar bedankt :)
Twiddel
pi_147087493
Ik was net aan het spelen, tot ik ineens uit PSN werd gegooid. Ik krijg nu constant de melding "Time-out opgetreden" bij het zoeken naar een ip adres. Heel vreemd, want al het internet hier werkt gewoon, en hij deed het ook gewoon op de playstation. Maar nu kom ik er dus niet meer in. Iemand ervaring hiermee?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_147112056
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_147337812
  donderdag 11 december 2014 @ 13:00:36 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_147480580
Afgelopen weekend de Destiny demo maar eens gedownload, wat nog echt best een flinke demo is. Ik vind t wel leuk eigenlijk :) Mass Effect meets WOW of zo. Misschien dt ik t later toch eens ga aanschaffen.

Is verder geen maandelijkse fee toch?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_147569498
ik zit nu in de store (laptop) en wil ratchet and clank all 4 one weer downen, deze was in psplus een tjdje terug, als ik zoek onder ratchet and cllank geeft ie aanvankelijk aan, "gratis", als ik op de game klik zegt ie 14. 99 downloaden naar al je ps3s, why???

het enige wat anders is, is dat ik nu ook mijn neefje mn psplus account laat gebruiken, heeft het misschien daarmee te maken?

edit//

hij geeft wel 14,99 aan alleen, hoef ik het niet te betalen, wel enigszins verwarrend :P

[ Bericht 20% gewijzigd door Slayage op 14-12-2014 19:18:31 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 december 2014 @ 10:34:50 #260
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_147595611
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:15 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Hdd vervangen is een peace of cake, althans bij de fat ps3. Luikje open , hdd erin en opstarten, klaar. Ik heb hier vele jaren geleden al een 500gb in mn 2e generatie fat ps3 (40gb model)gedaan.
pi_147597454
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 10:34 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Hdd vervangen is een peace of cake, althans bij de fat ps3. Luikje open , hdd erin en opstarten, klaar. Ik heb hier vele jaren geleden al een 500gb in mn 2e generatie fat ps3 (40gb model)gedaan.
Klopt maar ik meende ooit gelezen te hebben dat je bij de nieuwste generatie PS3's zelf een tray moest kopen.
pi_147706552
Ik heb een ps3 phat 40 gb model en daar heb ik zelf de hdd van mijn laptop in gedaan toen mijn laptop overleden was en dus heb ik nu een 320 gb hdd in de ps3, ik weet niet meer precies hoe ik het gedaan heb, maar via google heb ik toen toch gevonden wat ik nodig had en het werkt prima al een hele tijd.
pi_147709997
Van de week zag ik bij Bart Smit The Bureau XCom Declassified liggen, voor 5 euro.

Typisch zo'n game die normaliter aan de aandacht voorbij gaat, maar voor dat geld kon ik hem niet laten liggen.
En ik moet zeggen dat dat toch wel een aardige game is. Doet qua setting wel wat aan de Resistance games ( _O_ ) denken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_147874315
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:20:23 #265
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_147876141
Iemand die Tales of Zestiria gaat pre-orderen? Lijkt mij een fraaie game.
sup
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:43:44 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147876828
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:20 schreef HeavensAxe het volgende:
Ik wacht op de remaster.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_147886370
B:Arkham Asylum kan ik even niet uitspelen(Poison Ivy als eindbaas is een bitch),laatste trophy is van 3 juli 2010. Bijna 3,5 jaar zit ik op 73%(hard niveau). _O-
pi_148285463
Vandaag na een hele lange tijd Demon's Souls maar weer eens uit de kast gehaald, ben daar nooit mee verder gekomen dan The Towerr Knight.
Sindsdien heel wat games gekocht en gespeeld, waaronder de beide Dark Souls, maar nooit meer verder gegaan met Demon's Souls, tot nu dan.

Blijft een geweldige game(serie).
A murky, forgotten land.
pi_148293533
Werd net geïnvade door een andere speler. Dat was blijkbaar niet de bedoeling, want hij bleef uit mijn buurt (ik zat er eigenlijk ook niet op te wachten op dat moment) en hij was maar wat aan het aanklooien.

Toen ie weg was zag ik een item op de grond liggen waar hij eerst was, dus ik pik het op. Blijkt het een Claymore +10 te zijn _O_
Heeft ie blijkbaar per ongeluk gedropt _O-
A murky, forgotten land.
pi_148502567
quote:
Twijfel zelfs om een PS3 hiervoor aan te schaffen

En dan meteen alle andere Tales games ff kopen. Kijken of er een kan tippen aan Tales of Symphonia _O_
pi_148503637
quote:
Als er geen PS4-versie komt wss wel :D Maar ik wacht even geduldig. Tales-games zijn meestal niet uitverkocht.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_148698478
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 12:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Twijfel zelfs om een PS3 hiervoor aan te schaffen

En dan meteen alle andere Tales games ff kopen. Kijken of er een kan tippen aan Tales of Symphonia _O_
Tales of Xillia is aardig op weg om dat te doen imo.
sup
pi_148777768
Kan iemand met het blote oog het verschil zien met de echte en neppe controller?
Ik wil namelijk bij zo een marktplaats guy een ps3 controller halen en wil weten of die echt is of niet.

http://nl.tinypic.com/r/2s8md5k/8
http://nl.tinypic.com/r/1z3zf4j/8
Football is my religion.
pi_148778954
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:19 schreef Ar-se-nal het volgende:
Kan iemand met het blote oog het verschil zien met de echte en neppe controller?
Ik wil namelijk bij zo een marktplaats guy een ps3 controller halen en wil weten of die echt is of niet.

http://nl.tinypic.com/r/2s8md5k/8
http://nl.tinypic.com/r/1z3zf4j/8
Vaak zegt de vraagprijs al een hoop.

Persoonlijk zou ik sowieso liever een controller in de winkel kopen voor de volle mep. Je weet nooit, indien geen fake, hoe de vorige eigenaar er mee om is gegaan. Je hebt er genoeg die er mee smijten.
A murky, forgotten land.
pi_148778988
Zojuist plofte Just Cause 2 op de map *O*

Hoorde er veel goede verhalen over, ben benieuwd.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')