SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Jaquote:
Ook die haalde het niet bij 1974quote:
Volgens mij was het "dit WK" ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:18 schreef Zorro het volgende:
De hardste wedstrijd in de geschiedenis van het WK
Nederland - Brazilië in 1974 niet gezien zeker...
Ook toen al hadden ze mogelijkheden om opnames te maken. En dat hebben ze verrassend genoeg ook gedaan! Dus dat zegt niksquote:
Thomas Dekker uitnodigen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:21 schreef Heufd het volgende:
Dat wielrennen erbij betrekken is echt pijnlijk. Boogerd zit er ook zo ongemakkelijk aan die tafel.
In een voorbeschouwing op een kwartfinale van NL is het idd idioot. Had hem lekker morgen aan tafel laten schuiven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:21 schreef Heufd het volgende:
Dat wielrennen erbij betrekken is echt pijnlijk. Boogerd zit ook zo ongemakkelijk aan die tafel.
Rene had het altijd over hemquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Iedereen geilt nu om Rodriguez terwijl 75% van die hem pas sinds deze WK kent.![]()
Ik enkel van Football manager als een geweldig talent hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Iedereen geilt nu om Rodriguez terwijl 75% van die hem pas sinds deze WK kent.![]()
Prioriteiten he. Terecht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
NL-elftal moet vanavond spelen en het gaat continu over wielrennen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:29 schreef IPA het volgende:
Hey een wielrensamenvatting. Daar zit ik op te wachten bij een voetbalprogramma, op de avond van een wedstrijd van oranje na de uitschakeling van België.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:29 schreef IPA het volgende:
Hey een wielrensamenvatting. Daar zit ik op te wachten bij een voetbalprogramma, op de avond van een wedstrijd van oranje na de uitschakeling van België.
Geheel terecht voor het grootste sportevenement van het jaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:29 schreef IPA het volgende:
De Tour is begonnen vandaagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zitten ze nou opeens over wielrennen te lullen
ik ben een groot wielerfan maar dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:29 schreef IPA het volgende:
Ik heb ook niks tegen wielrennen hoor, maar inderdaad: Niet nu en hier lijkt me.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik ben een groot wielerfan maar dit slaat nergens op
Stuk zwaarder dan voetballenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wielrennen is de meest trieste sport die er bestaat.
http://fok.nl/sherlock/?b(...)lrennen¬intopic=0quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wielrennen is de meest trieste sport die er bestaat.
ik lach mij kapot als ze eruit vliegenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is pure zelfmoord. Belachelijke opstelling.
Ja vooral de aandacht die het krijgt terwijl zelfs een slakkenrace boeiender is om te zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=JR-Style-93&about=wielrennen¬intopic=0
Het zit diep he?
Dat is slechts jouw bescheiden meningkje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vooral de aandacht die het krijgt terwijl zelfs een slakkenrace boeiender is om te zien.
Ja het is een beetje afhankelijk van wie een offensieve opdracht krijgtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan je ook gewoon als 4-3-3 zien trouwens.
ja, via Ziggo en UPC o.a.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kun je dit ook live op stream zien via internet?
Dat is natuurlijk geheel terecht, we gaan echt gehakt maken van die Costa Ricanen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Van Gaal staat Depay linksbuiten
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Oranje:
Cillessen,
Kuyt, De Vrij, Vlaar, Martins Indi,
Blind, Wijnaldum, Sneijder,
Robben, Van Persie, Depay
We kunnen weer lachen om BMI.
Gedurfde opstelling. Ik ben benieuwd of Kuyt wel goed kan meeverdedigenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Oranje:
Cillessen,
BMI is weer fit?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Oranje:
Cillessen,
Heeft voor het verkeerde team gekozenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:39 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat is er gebeurd met Depay in het verleden?
Jawel. Maar er stond 2 weken voor die hersenschudding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee weken zijn inmiddels voorbij. Bovendien die termijn is een schatting, soms ben je eerder fit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. Maar er stond 2 weken voor die hersenschudding.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:41 schreef Vasion het volgende:
PSVZoveel butthurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die twee weken zijn inmiddels voorbij. Bovendien die termijn is een schatting, soms ben je eerder fit.
523 dan dusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4-3-3 depay en blind links. kuijt rechtsachter.
Dit is geen 4-3-3...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4-3-3 depay en blind links. kuijt rechtsachter.
Blind speelt als LB waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel
Depay-Persie-Robben
Blind-Sneijder-Wijnaldum
BMI-de Vrij-Vlaar-Kuijt
Nee, links op het middenveldquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Blind speelt als LB waarschijnlijk.
hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:47 schreef Scrummie het volgende:
Depay. Wat een trieste kneus is dat zeg. Dat zo'n geval dan over een paar jaar de beste speler van Nederland moet zijn.. man man.
AMENquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:47 schreef Scrummie het volgende:
Depay. Wat een trieste kneus is dat zeg. Dat zo'n geval dan over een paar jaar de beste speler van Nederland moet zijn.. man man.
Dat kan niet, want dat is elke selfie van jou al.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:49 schreef Shreyas het volgende:
Nou dat is wel de slechtste selfie van allemaal
Ik heb nog nooit een selfie gemaaktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat is elke selfie van jou al.
Vinden wij het meninkje van GGMM rullevant?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maar dan komt ggmm weer en gaat hij weer posten hoe niet grappig sierd is.
Patato Patato.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Waarom spreek je James in Colombia anders uit?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Waarom spreek je James in Colombia anders uit?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk Depay die met zijn armen over elkaar naar de camera draait tijdens de opstellingen
Wat is daarmee dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk Depay die met zijn armen over elkaar naar de camera draait tijdens de opstellingen
Siert?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:52 schreef Vatta het volgende:
Kenker selfies godverdomme. Siert Jackson is wel episch
Het is dat ik niet op mannen val, maar de arrogantie stroomt van zijn kop afquote:
Mart is het met je eensquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Het is dat ik niet op mannen val, maar de arrogantie stroomt van zijn kop af
Ik kan er ook niks aan doen dat hij niet door jouw club gescout is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Het is dat ik niet op mannen val, maar de arrogantie stroomt van zijn kop af
Jaimy.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Flora van Mora.
Dat vindt Mortaxx wel leuk.
http://www.meemetoranje.nl/opstelling-nederlands-elftal/quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Blind speelt als LB waarschijnlijk.
Gewoon Robben van Persie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
1-0 voor NL
Wie gaat hem scoren?
Robben en van Persie
WTF is wrong with that kid
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Je verwacht wel erg veel van Van Persie, matige spits.
Staat gewoon in de schaduw van Robben en Memphis, hij ziet dat alleen zelf niet maar dat is logisch.quote:
Hij draagt Manchester United, alleen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Staat gewoon in de schaduw van Robben en Memphis, hij ziet dat alleen zelf niet maar dat is logisch.
Ja, maar tussendoor even buiten geweestquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hey, was je op tijd voor deze uitzending?
Bron?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja, maar tussendoor even buiten geweest
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 21:07:38Was benieuwd hoe lang bus moest rijden naar stadion. Twintig minuten!! reageer retweet
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)QR6d4aq.f_gtzeaQqnEkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand een gif van die Sabella die bijna valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |