Daar is een topic voorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien iemand die mijn chocoladereepje oranje wilt maken?![]()
Oh ja, bijgeloofquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is een topic voor![]()
Maar voorlopig hebben ze gewonnen zonder jouw oranje ava, dus laat het maar zo
Waarschijnlijk wel, want Mart vindt alles aan zichzelf geweldigquote:
En dan vraag je in het topic of iemand dat wilt doen en dan zeg ik ja en dan photoshop ik de boel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is een topic voor![]()
Maar voorlopig hebben ze gewonnen zonder jouw oranje ava, dus laat het maar zo
Ik vrees het ook en waarschijnlijk niemand in zijn buurt die er wat van durft te zeggen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want Mart vindt alles aan zichzelf geweldig
Oj a, daar zwabber jij rondquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan vraag je in het topic of iemand dat wilt doen en dan zeg ik ja en dan photoshop ik de boel.
Ja door jouquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oj a, daar zwabber jij rond![]()
Maar ik geloof dat chocofan alweer twijfelt.
Waar kijk jij naar?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef Jian het volgende:
Die Oranje-schuimpjes, "Gaan ze winnen?" JAHOOOOOEEEEEEHHHHHH ........ Domme bitterballenvreters, de helft weet niet eens wat buitenspel is
Ik ben niet zo heel bekend met de skills van de users hierquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja door jou![]()
![]()
En ik hoef toch niet naar een ander topic met Zwabber en Joezi hier.
Die willen vast wel iets fixen voor deze luie dame.![]()
![]()
Van alles, maar in VI werd die vraag weer gesteld aan zo'n Oranje-selfie-mongool ...... Die mensen moeten ze gewoon keihard schoppenquote:
Geeft niet dat je dat niet weet, wist ik eerst ook niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel bekend met de skills van de users hier
En sorry dat ik je aan het twijfelen heb gebracht
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja door jou![]()
![]()
En ik hoef toch niet naar een ander topic met Zwabber en Joezi hier.
Die willen vast wel iets fixen voor deze luie dame.![]()
![]()
Joepie .....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ga hem gelijk veranderen. ff wachten
ach, VI , wat had je verwachtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Van alles, maar in VI werd die vraag weer gesteld aan zo'n Oranje-selfie-mongool ...... Die mensen moeten ze gewoon keihard schoppen
Geeft niets, voor nu is het even goed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb even op internet een zitten zoeken naar een groter plaatje omdat dat makkelijker te bewerken is. Maar ik zie nu dat dat plaatje een stuk verder ingezoomd is
Fingers crossed, zeg ik dan maarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niets, voor nu is het even goed.![]()
![]()
quote:
Oeh, dat is ernstig ja ..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
En wat wordt het vanavond? "1-0" En wie gaat 'm scoren? "Robben .... en van Persie" Omg have mercy, pulease, wat een licht
Misschien bedoelde hij ook de assist.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
En wat wordt het vanavond? "1-0" En wie gaat 'm scoren? "Robben .... en van Persie" Omg have mercy, pulease, wat een licht
Neh..kun je het nog aan? Nat washandje nodig?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Oranje-schuimpjes, ze kenne ook niet telle hè ...
Erg hè ... maar soms zijn ze zo ergerlijk die mensen. Het is gvd het Wereldkampioenschap Voetbal geen Carnavalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Neh..kun je het nog aan? Nat washandje nodig?
Je ziet het overal. Zelfs bij tennis tegenwoordig. Idioten. Ik snap er ook niets van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Erg hè ... soms zijn ze zo ergerlijk die mensen. Het is gvd het Wereldkampioen Voetbal geen Carnaval
Soms hoop ik gewoon dat ze verliezen, alleen maar om die schuimpies met chagrijnige koppen die vlaggetjes te zien weghalenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je ziet het overal. Zelfs bij tennis tegenwoordig. Idioten. Ik snap er ook niets van.
Hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Soms hoop ik gewoon dat ze verliezen, alleen maar om die schuimpies met chagrijnige koppen die vlaggetjes te zien weghalen
Die zijn volgens mij alleen om te oefenen.quote:
Nog even wachten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zijn we weer klaar voor het volkslied
Nee joh, maar dat is toch tof, echt een pleister op de wonde, heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, maar dat is toch tof, echt een pleister op de wonde, heerlijk![]()
Kennis van mij ook, m'n bouwmannetje, aardige gozer hoor, maar echt geen licht dus, kijkt nooit voetbal, weet er ook geen klote van, maar als het Nederlands elftal speelt op een een EK of WK is het feest hè. Paar jaar geleden speelt Nederland tegen Portugal en verliest. Hij helemaal doodziek. Dus ik zeg, ach joh als ze in de herkansing tegen de Russen winnen zijn ze alsnog door .... hij is de hele avond gewoon blij geweest, tot ie van zijn vriendin onderweg naar huis te horen kreeg dat er helemaal geen herkansing was.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een oom van mij woont op Costa rica
Dat is toch cool dan. Gewoon doen. Ik wou dat ik zulke adresjes had.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds een keer heen
Ik ken mensen op de gekste plaatsenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is toch cool dan. Gewoon doen. Ik wou dat ik zulke adresjes had.![]()
Lol, dat is ernstig ja. Ik voel de pijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, maar dat is toch tof, echt een pleister op de wonde, heerlijk![]()
Kennis van mij ook, m'n bouwmannetje, aardige gozer hoor, maar echt geen licht dus, kijkt nooit voetbal, weet er ook geen klote van, maar als het Nederlands elftal speelt op een een EK of WK is het feest hè. Paar jaar geleden speelt Nederland tegen Portugal en verliest. Hij helemaal doodziek. Dus ik zeg, ach joh als ze in de herkansing tegen de Russen winnen zijn ze alsnog door .... hij is de hele avond gewoon blij geweest, tot ie van zijn vriendin onderweg naar huis te horen kreeg dat er helemaal geen herkansing was.
Leuk man.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken mensen op de gekste plaatsen
Waarom nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk man.![]()
Ikke niet.![]()
Niet dat ik er dan naar toe zou gaan.
Teringquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:35 schreef IsitHeaven het volgende:
[ afbeelding ]
doe het gewoon
hup holland!
Inderdaad. Nauwelijks knijpstem. Toch wel..quote:
okquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb mijn streams uit gegooid.![]()
Al een tijdje inmiddels![]()
Voetbal streams veel leuker nu.![]()
quote:
er is vast wel een filmpje gemaakt, ze echt super.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]niets met jou te maken hè
![]()
Ik kan ze even niet uitstaan daar en heerlijk dat er bijna niemand kwam opdagen daar vandaag.![]()
Misschien dat ik later nog even kijk. Is wel een mooi nummer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
er is vast wel een filmpje gemaakt, ze echt super.
Hallelujah is een heel moeilijk nummer.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien dat ik later nog even kijk. Is wel een mooi nummer.
Ik zou bijna zeggen;quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, dat is ernstig ja. Ik voel de pijn
Een pleister voor de wonde..kan ik je niet aan helpen vrees ik. De wond is nogal diep zo te zien.
Misschien troost het je te bedenken dat jíj niet zo bent en je gelukkig kan prijzen?
Neem een wijntje en relax..nog even en je kan voetbal kijken en ons voorzien van terzake doende commentaren of juichsmiley's..
[/zustermode]
Nee, volgens mij zag ik oranje shirts klaar hangen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus die houden ze aan? Ja heel lelijk dan.
Ik geloof dat je het een leuk liedje vind.quote:
De clip, gemaakt in Sydney is ook geweldig!quote:
Ik hoop het wel, dat is toch wel het mooistequote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zag ik oranje shirts klaar hangen.
dansenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het een leuk liedje vind.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen;
Andere mensen zijn opgewonden,
alsof ze naar een optocht kijken.
Alleen ik doe niet mee,
allen ik ben zonder uitdrukking,
als een baby voor hij kan glimlachen.
maar dan til ik het naar een heel ander niveau ....
We gaan voetballuh, Nederland oh, Nederland
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef Parlay het volgende:
Heel veel kijkplezier allemaal![]()
We worden Wereldkampioen![]()
![]()
zucht ...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus die houden ze aan? Ja heel lelijk dan.
Ja ja, oh slimme Jianquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef Jian het volgende:
Toch die Oranje shirts aan, ze vonden die wit met blauwe zelf ook niet mooi
Pak chips, dat helpt!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef IsitHeaven het volgende:
Veel te spannend, ik hou het nooit vol
Tuurlijk wel, als het maar geen penalty's wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef IsitHeaven het volgende:
Klopt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan het niet laten hè, tis gewoon te simpel ...
Zet 'm uit ga een goed boek lezen, lekker slapen en dan kijk je morgen gewoon in de krant ....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef IsitHeaven het volgende:
Pffff ik hoop het niet zeg...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als het maar geen penalty's wordenDan wordt het voor mij ook te spannend.
![]()
Hier is die poulequote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:56 schreef pullup het volgende:
Waar is die poule ?
Pullup 3 -1 voor oranje
Deisyy 1-0 voor oranje
quote:
Dan ben ik tweede en jij voorlaatstequote:
Goed idee maar rest van het gezin kijkt ook, dan hoor ik ze schreeuwen en ga ik toch weer kijkenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Zet 'm uit ga een goed boek lezen, lekker slapen en dan kijk je morgen gewoon in de krant ....
Wat een organisatiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
staat ergens in het vorige topic geloof ik
Jij ook succes. Moge de beste winnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:00 schreef pullup het volgende:
Fijne match allemaal![]()
Succes met de poule Deissy
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:01 schreef Voxs het volgende:
SC Pool Nederland- Costa Rica
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Baconbus 1-0
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
GekkePoes 2-2 (3-2 na verlenging)
Gertje 0-3
Punkman 1-1 (2-1 na verlenging)
Ovidi 2-1
Chufi 4-0
Soury 3-2
Markvanrinsum 2-0
NZ 0-0 (1-0 na verlenging)
Parlay 2-0
Joezi 2-2, strafschoppen: v v v x v - v x v v v deathmatch: v v v - v v x
Fylax 2-1
Ygritte 2-1
Pullup 3 -1 voor oranje
Deisyy 1-0 voor oranje
Vind ik ook, welke idioot heeft die OP gemaakt?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een organisatieDie poule had dan toch in de OP gemoeten.
Die moeten ze voor straf vlaggetjes op zijn wangen schminken en zijn haar oranje verven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik ook, welke idioot heeft die OP gemaakt?
Geen organisatie hier, wel chaotische welwillendheid..somsquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:02 schreef pullup het volgende:
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Baconbus 1-0
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
Gertje 0-3
Ovidi 2-1
Chufi 4-0
Soury 3-2
Markvanrinsum 2-0
Parlay 2-0
Fylax 2-1
Ygritte 2-1
Deisyy 1-0
Pullup 3-1
Jian wacht met voorspellen tot de 2e helft
Het is net Utopia, de welwillendheid buiten beschouwing gelatenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen organisatie hier, wel chaotische welwillendheid..soms
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
Op zaterdag 5 juli 2014 22:02 schreef pullup het volgende:
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Baconbus 1-0
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
Gertje 0-3
Ovidi 2-1
Chufi 4-0
Soury 3-2
Markvanrinsum 2-0
Parlay 2-0
Fylax 2-1
Ygritte 2-1
Deisyy 1-0
Pullup 3-1
Jian wacht met voorspellen tot de 2e helft
Voxs 2-1 na verlenging
Nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
Haal van Persie er maar uit, want dat wordt weer niks
Je hebt nog 20 minuten voor een voorspelling.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
10 minuten al en nog geen goal, ik zie het somber in
Oke, je hebt het zelf gewild 1-2quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je hebt nog 20 minuten voor een voorspelling.
Is dit je tactiek om je alvast voor te bereiden op een teleurstelling?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
10 minuten al en nog geen goal, ik zie het somber in
sta ik bij het lijstje?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je hebt nog 20 minuten voor een voorspelling.
Jian werkt graag naar een hoogtepunt toe.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dit je tactiek om je alvast voor te bereiden op een teleurstelling?
Als donkere wolken samenpakken is 'ie meestal pleittequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:18 schreef pullup het volgende:
Is Jian zich hier aan het opwerpen als de nieuwe waarzeggende octopus ?
Collectieve depressie. Weken lang analyses..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
Dat die Costa's gaan winnen.. stel je voor
Het leeglopen van opgeblazen Ego's van datte?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Collectieve depressie. Weken lang analyses..
Gecancelde borstkasvergrotingsoperatie van Van Gaal..
Vergeet de gouden penisamputatie niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Collectieve depressie. Weken lang analyses..
Gecancelde borstkasvergrotingsoperatie van Van Gaal..
Spektakel man, leuke uitzending van Studio Brasil, toffe krantenkoppen morgen! Elk nadeel heeft z'n voordelenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
Dat die Costa's gaan winnen.. stel je voor
omsmelten die handelquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet de gouden penisamputatie niet.
Ik dacht ook echt dat hij hem ging maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ook. maar van Persie had hem moeten maken.
Zoals Jian al zei, wisselen die gast.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt dat hij hem ging maken.
Waar ben je zo vroeg wezen dansen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog een beetje in de danssfeer zit. Anders trok ik dit denk ik niet,
Het is erg jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog een beetje in de danssfeer zit. Anders trok ik dit denk ik niet,
Huntelaar is denk ik wel gretig. Dus waarschijnlijk scherper.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij speelt weer net zo als 4 jaar geleden, klote dus. Wisselen die slaplul
Laatste avond zeehelden festival, 4 daags festivaldingetje op een pleintje in Den Haag. 2 podia. Te cute en de sfeer is geweldig en wijn kost 2 euro. Het is een beetje een 'verborgen" dingetje, ik zie al jaren elke avond dezelfde gezichten. We noemen het buurtfeest. Het beste buurtfeest van Nederland.quote:
Schijterdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
Ik kijk op 4 naar De Jongens Tegen De Meisjes, best leuk hoor
O, maar dat zijn vaak juist wel leuke feestjesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laatste avond zeehelden festival, 4 daags festivaldingetje op een pleintje in Den Haag. 2 podia. Te cute en de sfeer is geweldig en wijn kost 2 euro. Het is een beetje een 'verborgen" dingetje, ik zie al jaren elke avond dezelfde gezichten. We noemen het buurtfeest. Het beste buurtfeest van Nederland.
Nog wat te neuken mee naar huis genomen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Laatste avond zeehelden festival, 4 daags festivaldingetje op een pleintje in Den Haag. 2 podia. Te cute en de sfeer is geweldig en wijn kost 2 euro. Het is een beetje een 'verborgen" dingetje, ik zie al jaren elke avond dezelfde gezichten. We noemen het buurtfeest. Het beste buurtfeest van Nederland.
Als er een doelpunt valt hoor ik de schuimpjes wel juichen en schakel ik even voor de herhalingquote:
Wat denk je zelf? Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog wat te neuken mee naar huis genomen?
Of laat je thuisbezorgen ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Nee natuurlijk niet.
Ik steek m'n kop gewoon uit het raam, links hoor ik Floradorp skreeuwe of rechts "dat ander volk" welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er een doelpunt valt hoor ik de schuimpjes wel juichen en schakel ik even voor de herhaling
Stom, had je als Nederland verliest misschien toch nog een leuke avond gehad .....Een slimme meid is op het verlies van Oranje voorbereid!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Nee natuurlijk niet.
Een slimme mooie meid zou dat doen ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Stom, had je als Nederland verliest misschien toch nog een leuke avond gehad .....Een slimme meid is op het verlies van Oranje voorbereid!
Die ricaantjes denken dat ze dat iedere seconden doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:45 schreef Jian het volgende:
Robben moet zo nog maar eens een goeie schwalbe doen anders wordt het niks vanavond
Dan is Rugby toch spectaculairderquote:
Eigenlijk ga ik nooit alleen uit maar daar heb ik er geen enkele moeite mee. Soms spreek ik er af, soms kom ik iemand tegen maar meestal ben ik daar gewoon in mijn eentje. Maar ik voel me daar nooit alleen. Is midden in een vrij dure wijk, zie je allemaal van die mannen in nette hemden en vrouwen in mantelpakjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, maar dat zijn vaak juist wel leuke feestjes
De Belgen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
De Belgen vonden het niet om aan te zien. Ze hebben gelijk, wat een zaadwedstrijd tot op heden
Terwijl juist in de duurdere wijken ieder voor zich leeft en van buurtgevoel weinig sprake is. Ik denk ook niet dat je de enige bent die daar alleen heengaat, dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik nooit alleen uit maar daar heb ik er geen enkele moeite mee. Soms spreek ik er af, soms kom ik iemand tegen maar meestal ben ik daar gewoon in mijn eentje. Maar ik voel me daar nooit alleen. Is midden in een vrij dure wijk, zie je allemaal van die mannen in nette hemden en vrouwen in mantelpakjes.![]()
Het is lief.
Ohhw, ik dacht dat ze aan voetbalanalyse gingen doen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk in de rust naar de Belg, die hebben niet zo bezopen veel reclame
Klopt. Maar dat geeft daar allemaal niets. Het is tenslotte een buurtfeest.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl juist in de duurdere wijken ieder voor zich leeft en van buurtgevoel weinig sprake is. Ik denk ook niet dat je de enige bent die daar alleen heengaat, dat scheelt ook.
Na verlening, na penals komt toekennen wan winnaar op statistiekquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
100% balbezit en niet scoren
Whats te point?
Hier een met dezelfde ringtone, was al aan het zoekenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dank u. Ik dacht al dat het aan mij lag. Ik hoorde het eerder ook al eens.
LOL!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier een met dezelfde ringtone, was al aan het zoeken
Dit had toch echt met de wedstrijd te maken. Het commentaar dan. Meerdere die dus al dachten dat het aan hun lag.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kunnen we het even bij de wedstrijd houden? Ik weet, Oranje gaat verliezen maar....
Feyenoorder hè, harde werkers hoor, maar het zijn geen lichten natuurlijk, anders speelden ze wel bij Ajaxquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:18 schreef Voxs het volgende:
Hoe dom kun je zijn zo onder het oog van de scheids
Ik vind het best wel spannendquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:19 schreef Voxs het volgende:
"het is spannend, het is spannend he?" zegt de commentator
![]()
Ik vond de seizoensfinale van GTST spannender, haalt Bing Sjors nog op tijd uit het water of niet ..... en wat denk je?quote:
Word Lorena ontvoerd door de mannen van Ludo ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond de seizoensfinale van GTST spannender, haalt Bing Sjors nog op tijd uit het water of niet ..... en wat denk je?
Tsja, crisis ook bij de NOS natuurlijk, UZK's ZZP'ers loslopende stagelopers, je kunt het ze niet kwalijk nemen andere contacten te onderhouden naast de uitnemers waarvoor ze werkenquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond de seizoensfinale van GTST spannender, haalt Bing Sjors nog op tijd uit het water of niet ..... en wat denk je?
Jah, puntje van de stoel hoor ..... Topshowquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Word Lorena ontvoerd door de mannen van Ludo ?
Nou nou nou nou ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |