Daar is een topic voorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien iemand die mijn chocoladereepje oranje wilt maken?![]()
Oh ja, bijgeloofquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is een topic voor![]()
Maar voorlopig hebben ze gewonnen zonder jouw oranje ava, dus laat het maar zo
Waarschijnlijk wel, want Mart vindt alles aan zichzelf geweldigquote:
En dan vraag je in het topic of iemand dat wilt doen en dan zeg ik ja en dan photoshop ik de boel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is een topic voor![]()
Maar voorlopig hebben ze gewonnen zonder jouw oranje ava, dus laat het maar zo
Ik vrees het ook en waarschijnlijk niemand in zijn buurt die er wat van durft te zeggen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want Mart vindt alles aan zichzelf geweldig
Oj a, daar zwabber jij rondquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan vraag je in het topic of iemand dat wilt doen en dan zeg ik ja en dan photoshop ik de boel.
Ja door jouquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oj a, daar zwabber jij rond![]()
Maar ik geloof dat chocofan alweer twijfelt.
Waar kijk jij naar?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:51 schreef Jian het volgende:
Die Oranje-schuimpjes, "Gaan ze winnen?" JAHOOOOOEEEEEEHHHHHH ........ Domme bitterballenvreters, de helft weet niet eens wat buitenspel is
Ik ben niet zo heel bekend met de skills van de users hierquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja door jou![]()
![]()
En ik hoef toch niet naar een ander topic met Zwabber en Joezi hier.
Die willen vast wel iets fixen voor deze luie dame.![]()
![]()
Van alles, maar in VI werd die vraag weer gesteld aan zo'n Oranje-selfie-mongool ...... Die mensen moeten ze gewoon keihard schoppenquote:
Geeft niet dat je dat niet weet, wist ik eerst ook niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel bekend met de skills van de users hier
En sorry dat ik je aan het twijfelen heb gebracht
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja door jou![]()
![]()
En ik hoef toch niet naar een ander topic met Zwabber en Joezi hier.
Die willen vast wel iets fixen voor deze luie dame.![]()
![]()
Joepie .....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ga hem gelijk veranderen. ff wachten
ach, VI , wat had je verwachtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Van alles, maar in VI werd die vraag weer gesteld aan zo'n Oranje-selfie-mongool ...... Die mensen moeten ze gewoon keihard schoppen
Geeft niets, voor nu is het even goed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb even op internet een zitten zoeken naar een groter plaatje omdat dat makkelijker te bewerken is. Maar ik zie nu dat dat plaatje een stuk verder ingezoomd is
Fingers crossed, zeg ik dan maarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niets, voor nu is het even goed.![]()
![]()
quote:
Oeh, dat is ernstig ja ..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
En wat wordt het vanavond? "1-0" En wie gaat 'm scoren? "Robben .... en van Persie" Omg have mercy, pulease, wat een licht
Misschien bedoelde hij ook de assist.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
En wat wordt het vanavond? "1-0" En wie gaat 'm scoren? "Robben .... en van Persie" Omg have mercy, pulease, wat een licht
Neh..kun je het nog aan? Nat washandje nodig?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Oranje-schuimpjes, ze kenne ook niet telle hè ...
Erg hè ... maar soms zijn ze zo ergerlijk die mensen. Het is gvd het Wereldkampioenschap Voetbal geen Carnavalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Neh..kun je het nog aan? Nat washandje nodig?
Je ziet het overal. Zelfs bij tennis tegenwoordig. Idioten. Ik snap er ook niets van.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Erg hè ... soms zijn ze zo ergerlijk die mensen. Het is gvd het Wereldkampioen Voetbal geen Carnaval
Soms hoop ik gewoon dat ze verliezen, alleen maar om die schuimpies met chagrijnige koppen die vlaggetjes te zien weghalenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je ziet het overal. Zelfs bij tennis tegenwoordig. Idioten. Ik snap er ook niets van.
Hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Soms hoop ik gewoon dat ze verliezen, alleen maar om die schuimpies met chagrijnige koppen die vlaggetjes te zien weghalen
Die zijn volgens mij alleen om te oefenen.quote:
Nog even wachten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zijn we weer klaar voor het volkslied
Nee joh, maar dat is toch tof, echt een pleister op de wonde, heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, maar dat is toch tof, echt een pleister op de wonde, heerlijk![]()
Kennis van mij ook, m'n bouwmannetje, aardige gozer hoor, maar echt geen licht dus, kijkt nooit voetbal, weet er ook geen klote van, maar als het Nederlands elftal speelt op een een EK of WK is het feest hè. Paar jaar geleden speelt Nederland tegen Portugal en verliest. Hij helemaal doodziek. Dus ik zeg, ach joh als ze in de herkansing tegen de Russen winnen zijn ze alsnog door .... hij is de hele avond gewoon blij geweest, tot ie van zijn vriendin onderweg naar huis te horen kreeg dat er helemaal geen herkansing was.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een oom van mij woont op Costa rica
Dat is toch cool dan. Gewoon doen. Ik wou dat ik zulke adresjes had.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds een keer heen
Ik ken mensen op de gekste plaatsenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is toch cool dan. Gewoon doen. Ik wou dat ik zulke adresjes had.![]()
Lol, dat is ernstig ja. Ik voel de pijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, maar dat is toch tof, echt een pleister op de wonde, heerlijk![]()
Kennis van mij ook, m'n bouwmannetje, aardige gozer hoor, maar echt geen licht dus, kijkt nooit voetbal, weet er ook geen klote van, maar als het Nederlands elftal speelt op een een EK of WK is het feest hè. Paar jaar geleden speelt Nederland tegen Portugal en verliest. Hij helemaal doodziek. Dus ik zeg, ach joh als ze in de herkansing tegen de Russen winnen zijn ze alsnog door .... hij is de hele avond gewoon blij geweest, tot ie van zijn vriendin onderweg naar huis te horen kreeg dat er helemaal geen herkansing was.
Leuk man.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken mensen op de gekste plaatsen
Waarom nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk man.![]()
Ikke niet.![]()
Niet dat ik er dan naar toe zou gaan.
Teringquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:35 schreef IsitHeaven het volgende:
[ afbeelding ]
doe het gewoon
hup holland!
Inderdaad. Nauwelijks knijpstem. Toch wel..quote: