quote:
Denken dat je in NL nog enige privacy hebtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:04 schreef LelijKnap het volgende:
TS heeft zichzelf laten ringen als een duif.
Dit niet vol kunnen houdenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:05 schreef Kiid het volgende:
Ik koop een OV chipkaart als jij belooft om 5 minuten je adem in te houden
En hoe denk je dat dat gekomen is? Door mak schaapjesvolk als jij dat keurig de privacyschendingen van de overheid sliktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef trolley het volgende:
[..]
[..]
Denken dat je in NL nog enige privacy hebt
[..]
Dit niet vol kunnen houden
Er niet zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef trolley het volgende:
Denken dat je in NL nog enige privacy hebt
En dus betaal je dan voor een rit wat per chipkaart ¤1,78 kost, bij de buschauffeur ¤4,00quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je nooit met het OV reist dan neem je ook de moeite niet om zo'n kaartje aan te vragen.
Om die reden heb ik er ook een, heel soms maak ik nog weleens van het OV gebruik om me bijv. in de binnenstad te verplaatsen, maar ik kan me ook voorstellen dat bepaalde mensen zoiets hebben van laat maar hangen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:10 schreef trolley het volgende:
[..]
En dus betaal je dan voor een rit wat per chipkaart ¤1,78 kost, bij de buschauffeur ¤4,00
Normaal kan ik er om lachen hoor, om de naïviteit van de mensheid, maar niet als ik een overstap moet halen.
Naïef, zoals ik al zei. Drie keer een rit door de binnenstad en je hebt de kosten van zo'n ding er al uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Om die reden heb ik er ook een, heel soms maak ik nog weleens van het OV gebruik om me bijv. in de binnenstad te verplaatsen, maar ik kan me ook voorstellen dat bepaalde mensen zoiets hebben van laat maar hangen.
Daar hebben ze aan gedacht. Het is strafbaar om zo erbij te lopen en uiteraard zijn moslims weer gebruikt om dat mogelijk te maken.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je nooit met het OV reist dan neem je ook de moeite niet om zo'n kaartje aan te vragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |