abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:18:34 #1
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141929789
Zwangerschap & geboorte

2014

2 juli: BlueEyes
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87 (meisje)
17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette
19 december: snoenk
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:19:15 #2
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_141929815
Nog aanpassingen?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:20:01 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_141929848
Dyre, wat een mooi popje O+
disclaimer
pi_141929910
Oohh Dyre, wat een snoezig meisje O+
pi_141930207
Dyre O+

Heb ik nu over de naam heen gelezen trouwens of niet gepost?
pi_141930213
Pfff. ik ga ff op bed liggen denk ik... Begint toch (ongemerkt) steeds zwaarder te worden.
pi_141930227
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Dyre O+

Ja goeie! Ik ben ook nieuwsgierig!
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:35:17 #8
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_141930368
Ow Dyre, wat een mupke!

Na 2 weken heb ik eindelijk weer de tijd gevonden om 's middags ff te pitten. En wat dat doet dat een mens goed :)! Kan ik hopelijk vanavond mooi de wedstrijd af kijken in m'n juichpakkie
:') .

En ik quote even de eerste post van Dyre van afgelopen nacht voor degenen die de naam gemist hebben ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:37:49 #9
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_141930431
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Dyre O+

OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1393

L.isa O+
pi_141930457
L.isa, mooie naam :)
pi_141930537
Oh Dyre wat een popje!

Vriend heeft vandaag met andere vriend flink geklust in de babykamer, waarschijnlijk morgen helemaal klaar qua stucwerk O+
Maar wat voelde ik me een nutteloze faalhaas, helemaal kapot van even boodschappen doen terwijl 2 mannen zich kapot zweten ;(
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_141930626
Ooh dyre wat een popje! O+

En idd Geppie, vreemd he dat wij ook zo'n formaat kindje (1week verder) bij ons dragen.
S. 2014
J. 2016
pi_141930875
prachtige foto Dyre!

Hier na de lunch met man begonnen aan meubel nummer 2 in babykamer, maar nadat ik de handleiding had gepakt, had ik al geen puf meer en buik deed pijn, voelde me hangerig. (8> stelde voor om te gaan slapen, hij zelf ook _O- en heb vervolgens twee uur liggen pitten (en kwijlen, overdag kwijl ik altijd :@ :X ) maar ben nu weer misselijk en nergens zin in. Misschien groeispurtje, want de baby is wel erg rustig.
pi_141930880
Dyre wat een mooi klein meisje heb je daar O+
pi_141931144
Ik kwijl ook als een gek :@

Hier loopt de stress een beetje op; de klusroemeen is weer terecht. In die zin dat we weten dat ie pas eind juLi ipv juNi weer naar NL komt. De meeste klusmensen hebben geen tijd en het is bijna bouwvak. Mijn man snapt volgens mij totáál niet :') waar ik me druk om maak want ik moet nog zes weken... Nou we zien het bij Dyre, het kan altijd eerder!

Had jij alles al gereed voor de komst van de baby, Dyre?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_141931579
Hier is het ook 1 grote bouwput en eigenlijk berust ik me wel in de situatie zoals die is. Ik weet dat we daar niet zo veel invloed op hebben. De kleertjes liggen gewassen en gestreken in de kast. Het bedje staat klaar. Komt goed :Y

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan
pi_141931846
Ja dat heb ik voor mezelf ook besloten, bedje (eerst nog even verven :P) in elkaar, kleertjes wassen en de boel loslaten... Ik moet écht even zen worden voordat de hele kermis gaat beginnen, maar ik lijk wel in complete oorlog met mijn hormonen te verkeren :(
  zaterdag 5 juli 2014 @ 16:41:50 #18
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_141932455
Dyre :o wat een speedy! En wat is ze mooi en "af" nog zo klein!

Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag.

En Blue is vast bezig, zet m op!

Sugar, sterkte met je oma.

Razz 29 weken al! Genieten van je verlof/vakantie nu? Is begonnen bij jullie toch?

Wij waren gisteren naar de musical van schoonzus je. Vooraf uit eten en ik kon natuurlijk maar en halve portie op, en het was zo vreselijk benauwd! Was bij dat ik in een theaterzaal met airco kon gaan zitten... Tien bleek het een lopende voorstelling te zijn. Met twee groepen steeds van scène naar scène en verschillende ruimtes in het gebouw. Krap. Heet. Nergens zitplaats (op de grond ging ook niet). Na drie scènes kreeg ik t stikbenauwd, sterretjes, en begon ik van paniek te huilen. Uit de groep gelopen en met cola opgelapt door de productie assistente. Daarna heeft vriendje met een stoel achter me aangelopen naar alle scènes. :')

Bij schoonouders geslapen, op tijd weer weg en toen we thuis waren eerst lekker weer naar bed gegaan en gedut en geslapen O+ heerlijke luie dag, had ik wel nodig. Zijn pas sinds een uur of half drie echt op :@
Kwak
pi_141932538
Geppie, héél herkenbaar. Babykamer is sinds kort af (sinds vorige week) en het heeft me heel wat stress bezorgd. Vriend vroeg zich ook af waar ik me in godsnaam druk over maakte. Ondertussen kwam het stoom uit mijn oren omdat hij zo verschrikkelijk rustig deed :') p
pi_141932549
Hallo mama's van fok!
Ik heb een probleem en zou graag advies van mama's willen. Ik wil niemand tegen het been stoten en ik weet dat mensen zoals ik niet echt gewaardeerd worden door mama's die al heel lang zwanger willen worden, dus sorry
Om eerst maar even voorop te stellen, ik wil al heel erg lang kinderen en mijn vriend wil later ook erg graag kinderen. Nu twijfel ik heel erg of ik zwanger ben of niet. MOCHT het wel zo zijn is het kindje natuurlijk gewoon heel erg welkom.
Ik slik trouwens gewoon dagelijks de pil. We hebben eigenlijk altijd sex met condoom behalve die paar keer voor de bloeding..

Ongeveer 5 dagen tot een week na onze sex kreeg ik een bloeding, dacht er niet heel erg over na, word wel vaker ongesteld door de pil heen. Tot ik me later besefte dat ik helemaal geen krampen had, geen enkele pijn en dit heb ik altijd als ik ongesteld door de pil ben. Ook duurde deze bloeding -licht roze- maar 2 dagen..
Ik had altijd honger 's avonds maar sinds kort heb ik totaal geen trek meer in eten. Avondeten doe ik wel, ontbijt soms ook maar ik ben sowieso door maagklachten geen eter 's ochtends, altijd misselijk.
Ook ben ik nu al 2,5 week constant misselijk in de avond. Soms ook overdag al lijkt het dan wel minder.
Ook heb ik sinds een kleine week een streep onder mijn navel, die heeft er nooit gezeten en ik kan geen enkele reden verzinnen waarom die er opeens zou verschijnen.
Ook voel ik af en toe rare dingen onder mijn navel, een soort gebobbel ofzo.. Kan het niet heel goed uitleggen want het voelt zo raar.

De bloeding is nu een kleine 3 weken geleden en ik heb al twee testen gedaan, beide negatief.. Ik word er een beetje gek van. Stiekem begin je toch te hopen dat je het wel bent en ik wil na 3 weken nog niet naar de dokter voor een bloedtest.. Dus nog langer wachten ..
pi_141932672
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Bubble_ het volgende:
Hallo mama's van fok!
Ik heb een probleem en zou graag advies van mama's willen. Ik wil niemand tegen het been stoten en ik weet dat mensen zoals ik niet echt gewaardeerd worden door mama's die al heel lang zwanger willen worden, dus sorry
Om eerst maar even voorop te stellen, ik wil al heel erg lang kinderen en mijn vriend wil later ook erg graag kinderen. Nu twijfel ik heel erg of ik zwanger ben of niet. MOCHT het wel zo zijn is het kindje natuurlijk gewoon heel erg welkom.
Ik slik trouwens gewoon dagelijks de pil. We hebben eigenlijk altijd sex met condoom behalve die paar keer voor de bloeding..

Ongeveer 5 dagen tot een week na onze sex kreeg ik een bloeding, dacht er niet heel erg over na, word wel vaker ongesteld door de pil heen. Tot ik me later besefte dat ik helemaal geen krampen had, geen enkele pijn en dit heb ik altijd als ik ongesteld door de pil ben. Ook duurde deze bloeding -licht roze- maar 2 dagen..
Ik had altijd honger 's avonds maar sinds kort heb ik totaal geen trek meer in eten. Avondeten doe ik wel, ontbijt soms ook maar ik ben sowieso door maagklachten geen eter 's ochtends, altijd misselijk.
Ook ben ik nu al 2,5 week constant misselijk in de avond. Soms ook overdag al lijkt het dan wel minder.
Ook heb ik sinds een kleine week een streep onder mijn navel, die heeft er nooit gezeten en ik kan geen enkele reden verzinnen waarom die er opeens zou verschijnen.
Ook voel ik af en toe rare dingen onder mijn navel, een soort gebobbel ofzo.. Kan het niet heel goed uitleggen want het voelt zo raar.

De bloeding is nu een kleine 3 weken geleden en ik heb al twee testen gedaan, beide negatief.. Ik word er een beetje gek van. Stiekem begin je toch te hopen dat je het wel bent en ik wil na 3 weken nog niet naar de dokter voor een bloedtest.. Dus nog langer wachten ..
Wanneer had je ongesteld moeten worden? Beweging onder je navel kan gewoon je darm zijn, een eventuele baby is het zeker niet...

Verder is het goed mogelijk dat je gewoon een darmvirus/buikgriep hebt opgelopen maar voor zekerheid zul je toch naar de huisarts moeten.
S. 2014
J. 2016
pi_141932680
Als jullie zo graag kinderen willen, waarom dien jullie het dan dubbel safe?

Kan er voor de rest weinig zinnigs op zeggen eigenlijk. Als de testen negatief zijn...
pi_141932773
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Bubble_ het volgende:

Bladiebla

Maar wat is het probleem nou?
pi_141932816
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 16:50 schreef geppie het volgende:

[..]

Maar wat is het probleem nou?
Jouw quote aanpassing _O-
S. 2014
J. 2016
pi_141932834
Dat ze niet weet of ze zwanger is. Denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')