Ja goeie! Ik ben ook nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Dyre![]()
Heb ik nu over de naam heen gelezen trouwens of niet gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1393quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Dyre![]()
Heb ik nu over de naam heen gelezen trouwens of niet gepost?
Wanneer had je ongesteld moeten worden? Beweging onder je navel kan gewoon je darm zijn, een eventuele baby is het zeker niet...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Bubble_ het volgende:
Hallo mama's van fok!
Ik heb een probleem en zou graag advies van mama's willen. Ik wil niemand tegen het been stoten en ik weet dat mensen zoals ik niet echt gewaardeerd worden door mama's die al heel lang zwanger willen worden, dus sorry
Om eerst maar even voorop te stellen, ik wil al heel erg lang kinderen en mijn vriend wil later ook erg graag kinderen. Nu twijfel ik heel erg of ik zwanger ben of niet. MOCHT het wel zo zijn is het kindje natuurlijk gewoon heel erg welkom.
Ik slik trouwens gewoon dagelijks de pil. We hebben eigenlijk altijd sex met condoom behalve die paar keer voor de bloeding..
Ongeveer 5 dagen tot een week na onze sex kreeg ik een bloeding, dacht er niet heel erg over na, word wel vaker ongesteld door de pil heen. Tot ik me later besefte dat ik helemaal geen krampen had, geen enkele pijn en dit heb ik altijd als ik ongesteld door de pil ben. Ook duurde deze bloeding -licht roze- maar 2 dagen..
Ik had altijd honger 's avonds maar sinds kort heb ik totaal geen trek meer in eten. Avondeten doe ik wel, ontbijt soms ook maar ik ben sowieso door maagklachten geen eter 's ochtends, altijd misselijk.
Ook ben ik nu al 2,5 week constant misselijk in de avond. Soms ook overdag al lijkt het dan wel minder.
Ook heb ik sinds een kleine week een streep onder mijn navel, die heeft er nooit gezeten en ik kan geen enkele reden verzinnen waarom die er opeens zou verschijnen.
Ook voel ik af en toe rare dingen onder mijn navel, een soort gebobbel ofzo.. Kan het niet heel goed uitleggen want het voelt zo raar.
De bloeding is nu een kleine 3 weken geleden en ik heb al twee testen gedaan, beide negatief.. Ik word er een beetje gek van. Stiekem begin je toch te hopen dat je het wel bent en ik wil na 3 weken nog niet naar de dokter voor een bloedtest.. Dus nog langer wachten ..
Maar wat is het probleem nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |