Kosten buiten bundel?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je over je abo heen gaat?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind dat Typisch beter past bij een man.
bedoeltquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
@lr ik denk dat ik het daar een beetje verziekt heb
@mortaxx ja hoor, maar de fokster die jij bedoeld niet
handig die multiquote optie
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja? Of wordt het dan gewoon slomer, je internet?
http://www.simyo.nl/tarie(...)even_Mobiel_internetquote:Als je internetbundel volledig verbruikt is, betaal je het buiten bundel tarief van ¤ 0,15 per MB.
vond aldo ook, ik heb hem teleur moeten stellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat Typisch beter past bij een grote sterke vent.
mja, ik ben een grote sterke manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
vond aldo ook, ik heb hem teleur moeten stellen
Diep van binnen wel. Het heeft ergens wel wat tragisch maar je weet er goed mee om te gaanquote:
En diep van binnen ben jij een prinsesje met blonde lokken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diep van binnen wel. Het heeft ergens wel wat tragisch maar je weet er goed mee om te gaan
Dit klopt wel. Al weet ik er wat minder goed mee omgegaan, zie mijn halflange haarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
En diep van binnen ben jij een prinsesje met blonde lokken.
Damn gurl, hebben we eindelijk wat gemeen.
Dit gaat te ver. Note geplaatst en overweeg een aanvraag tot ban.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig wel zonder windroos op mijn arm
kk tokkie
wanneer ga je nou oorbellen zetten?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Al weet ik er wat minder goed mee omgegaan, zie mijn halflange haar
Zoveel overcompensatie.
ik had genoeg aan 200mb met een eifoonquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:38 schreef Snowbells het volgende:
1GB internet voor een iphone 4s is eigenlijk wel teveel toch
ik heb 500mbquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:38 schreef Snowbells het volgende:
ik weet waar je woont dus zou maar met 1 oog open slapen voortaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig wel zonder windroos op mijn arm
kk tokkie
Ligt eraan wat je ermee doetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:38 schreef Snowbells het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |