Volgens mij is er iemand een beetje vervelend...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
haha, waar gaat dit topic nou weer heen...
Was dat maar zo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:41 schreef TheMechanic het volgende:
Huilen over voeten. Die dingen zitten niet voor niets mooi verscholen in schoenen!
Num num num numquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch niet fijn om te zien?
Nou sorry hoor ik ging bijna over m'n nek!
Dames verzorg jullie vagina toch goed!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:41 schreef quirina het volgende:
Mensen verzorg de voeten toch goed!
Zag net bij t winkelen iemand schoenen passen het was![]()
Was je voeten,haal d'r een eeltvijl over als je de pedicure niet kan betalen doe t voor je zelf maar ook voor de anderen die je vieze eeltranden al dan niet vrijwillig moeten aanschouwen. Ga je schamen!
Bah bahbah
Je kan beter er na douchen. Als je knoeit kun je het afspoelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef Krulletjes het volgende:
[..]
Niet douche voordat je seks hebt is ook vies.
eerst was je een pat en nu niet meer?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:54 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Beetje om een ex-pat zijn spelling gaan lopen janken
Nu ben ik je moederquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:44 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
eerst was je een pat en nu niet meer?
Moet je ze na de pedicure insmeren met eeltzalf of voetenbalsem ( beetje vettig ) en dan sokjes aan doen en ermee slapenquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:55 schreef Playin-g het volgende:
Ik ben dan wel niet zo heel erg maar ik krijg nooit mijn eelt helemaal weg. Doe het heel uitgebreid en een uur later is het weer terug.. Blote voeten FTW
Dit kan niet echt gebeurd zijn...quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:09 schreef quirina het volgende:
Vandaag een collega die ff haar zwemmerseczeem moest showen tijdens de lunchpauze.
I was like![]()
Ik had geen trek meer in mijn salade.
Helaas echt waarquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:59 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dit kan niet echt gebeurd zijn...
WTF
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |